Pensionstalling in kop van Noord Holland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Pensionstalling in kop van Noord Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 20:31

Is iemand bekend met pensionstalling in de kop (dan bedoel ik de echte kop: Den Helder tot Wieringerwerf) van N-H. Het gaat hier om eenvoudige stalling voor twee pony's, liefst loopstal of paddock. Voorkeur zou uitgaan naar een kleine privestal of boer.

Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 21:00

ehhh, bij nieuwe niedorp in de buurt is net een 'nieuwe' pensionstal... maar dat is al weer wat verder, weet het zo niet, anders moet je ff in de gebruikerslijst op woonplaats zoeken, en dan een berichtje sturen over persionstalling Tong uitsteken . reageert vast wel iemand op ...

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 10:43

*skup*
Haha!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 11:54

Misschien kun je in de buurt waar je een stalling zoek rond gaan rijden, en als je iets ziet even aanbellen?? Haha!

In ieder geval succes met het zoeken!

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:45

Ga is Naast Manege noordelicht kijken of daar tegenover!!!
Op de kortevliet!!!
Lopen ook paarden en hebben ze ook stallen en weiland wie weet is dat pension!!!!
Gr.Danielle

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:58

Ik weet wel een boer die 2 stalletjes heeft in Wieringerwerf, je moet verder wel alles zelf doen. Als dat wat is moet je me het even laten weten.

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:00

Ja hier in de buurt is er ook 1tje in Medemblik geloof ik! als je nog meer wil weten Pb me dan maar!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 22:46

Echte eenvoudige stalling weet ik hier niet zo snel
Tesselaar in Huisduinen(Den Helder) is niet superduur, maar daar kunnen ze in de winter alleen in de paddock en niet de hele dag (Misschien heeft Richard die daar ook staat nog wel ruimte Verward )

Tegenover Noorderlicht is alles vol en redelijk prijzig(fijne stalling voor een sportpaard, maar voor pony's wat minder). Vlak naast Noorderlicht zit Maters, dat zou misschien wel wat zijn al weet ik niet of ze daar in de winter buiten kunnen Verward

Naast Noot(richting Callantsoog) zit nog iemand, dat is op zich ook wel aardig alleen ik weet ook niet of ze daar in de winter buiten kunnen Verward

Mijn buren hebben volgens mij ook geen stallen meer vrij, daar lopen ze wel zomer en winter buiten(maar weer geen gras). Ik heb maar één stal leeg en zit ook niet echt op pensionklanten te wachten.

Misschien is het bij mijn buurjongen wat, maar daar kunnen ze volgens mij weer niet op stal Verward (en die moeten weg ivm bouwplannen van de gemeente dus ik weet ook niet hoe die dat verder aan gaat pakken en hoe de situatie dan is Verward )

Er hing bij mijn oude vereniging wel een briefje waarin stalling aangeboden werd, maar ik heb er niet zo op gelet

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:44

Hey,

Wij hebben ook nog een paar boxen over. We wonen in Slootdorp.
Als je meer wil weten moet je maar ff pben

Groetjes Jolanda

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:57

*Jolanda* schreef:
Hey,

Wij hebben ook nog een paar boxen over. We wonen in Slootdorp.
Als je meer wil weten moet je maar ff pben

Groetjes Jolanda


hey,
ik had ook naar haar gepbt over bij jullie Knipoog

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 13:04

Dank voor de reacties! Fijn! Haha!
*Jolanda* heb je zojuist gepeebeet Haha!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:57

Je bent populair Jo! Ik had haar ook al een PBtje me jou als tip gestuurd Lachen .

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:32

Ik weet vlakbij Manege Noot nog een stalling met plaats, maar ik weet niet wat dat voor pony's kost. Er wordt gevoerd en gemest, 's winters buiten tijdens het mesten, dan een behoorlijke tijd overdag buiten en juli/augustus dag en nacht buiten. Als je meer wilt weten, hoor ik het wel.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:55

Sibold schreef:
Is iemand bekend met pensionstalling in de kop (dan bedoel ik de echte kop: Den Helder tot Wieringerwerf) van N-H. Het gaat hier om eenvoudige stalling voor twee pony's, liefst loopstal of paddock. Voorkeur zou uitgaan naar een kleine privestal of boer.



gaan jullie verhuizen ?