priveles en zand gehapt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

priveles en zand gehapt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 16:58

Ik had vandaag priveles met Pais vasco. Ik had al een tijdje wat dingen waar ik aan wou werken en ik kwam er niet doorheen. Vasco is een flegmatisch paard en moet dus leren om ook zonder continu beenhulp door te lopen. Verder vind hij op de rechterkant de volte erg moeilijk en zet hij zijn kont naar binnen. Na een tijdje lekker aan het lessen te zijn geweest werd het tijd voor een galopje. We waren telkens bezig om hem recht te zetten en deden dit ook in galop. Karin (instructrice) ging in een hoek staan om te kijken of Vasco recht liep. Ik galopeerde de lange zijde op en plots schrok Vasco ergens van en sprong naar links en vervolgens gelijk weer naar rechts, ik hing op dat moment half over zijn nek en dacht als hij nu ff rechtuit gaat kan ik weer in het zadel komen. Maar nee, natuurlijk springt zo'n paard weer naar rechts en lig je als ruiter heel l*llig in het zand Bloos .
nadat ik Vasco weer gepakt had en er weer op geklommen was weer verder met de les, ik had er een slof om hangen en pakte die ditmaal er maar wel bij. Eerder in de les hing de slof gewoon los en gebruikte ik hem ook niet. Vasco was nu erg voorzichtig met me en ik moest echt duidelijk maken dat ik weer wou galoperen. Als hij had kunnen praten had hij volgens mij gevraagt of ik daar wel zeker van was Haha! . We hebben de les netjes afgerond en met een tevreden gevoel stapte ik af. Ik heb weer en hele lijst waar ik aan moet werken maar ook een opmerking dat Vasco echt wel een goed paard is.
Foto's van de les volgen nog.


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:03

Volgens mij zit het in de lucht Haha! Iedereen valt maar de laatste paar dagen.

Ik zou er toch bijna niet meer op durven stappen morgen Knipoog Heb dan ook weer les namelijk....

Maar wel fijn dat je weer weet waar je aan kunt (en moet Knipoog) werken

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 18:55

Bijna alle paarden zijn fris haar heb ook weer bijna vliegles gehad vandaag Haha!


Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 19:37

ook foto's van de vliegles?
en het is niet te hopen dat iedereen er naast gaat liggen deze week, ik moet zometeen :S nee dank je

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Majanga

Berichten: 311
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 22:59

Ik was met Blieb mee om foto's te maken... op het moment dat ze viel stond ik net de andere kant op te kijken... dus ik heb geen Cheese! kunnen maken van de vliegles...
Maar de andere foto's zijn wel heel goed gelukt... Afgezien van die val vond ik het er OK dan! uitzien hoor...

Gek op mijn grote vriendelijke reus Guiness B (Advance x Up to Date)
Mijn GVR in het voorjaarszonnetje

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 23:14

Heb mijn paardje eerst maat losgeleten om dit te voorkomen Haha!
ben beniewd naar de foto's.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JeRekers, nick_en_ik, Riviera87, xVerax en 114 bezoekers