Bommelding vandaag op school!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Bommelding vandaag op school!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 16:46

Ja effe schrikken dan!!!

We zaten in de klas film te kijken, in 1x door de luidsprekers:
Willen jullie allemaal de school verlaten en op het grasveld gaan staan..

Iedereen naar buiten toe.. daar kregen we te horen dat er een bommelding was.

Iedereen gelijk mensen opbellen.. JA BOMMELDING dit dat.

Bleek dat in heel Venlo bommeldingen waren.

Best freaky!! Al mijn spullen lagen nog in de klas (jas, tas, telefoon, geld.. enz) Bloos!

Toen driekwartier buiten gezeten op het grasveld.. best wel gestresst.. maarja.. Toch was iedereen wel kalm enzo..

En toen mochten we weer naar binnen.. kon ik nog een beetje geschiedenis gaan volgen.. Boos!

Echt geen zin in... niemand had echt zin om op te letten! Er werden natuurlijk kei veel grapjes gemaakt over bommen..

Maarja.. wie weet was er echt een bom.. Cool Scheve mond

Gelukkig alles goed afgelopen Haha!

in luv..very much in luv..


mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:47

Gelukkig maar dat er geen echte bom was ... Wel een misselijke grap van iemand zeg!!! Boos!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 16:49

Ja.. een stuk of 6 scholen zijn ontruimd ofzo.. kei freaky!! Verdrietig

Echt misselijk dat mensen zoiets kunnen doen!!

in luv..very much in luv..

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:51

pff ik zou goed schrikken hoor als er een bommelding was! je hoort zoveel rare dingen de laatste tijd Scheve mond

maar er had dus een of andere grapjas overal in venlo valse bommeldingen gedaan? dan ben je echt ziek!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:53

pff zou ook wel schrikken!
lekker ziek weer...

Dag lieve mama...

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 16:54

Ja blijkbaar, mocht ik diegene ooit tegenkomen.. Zal die niet gezond van mij weglopen.. Boos! ~~}>

in luv..very much in luv..

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:07

Wij hebben een paar jaar terug (toen zat ik nog in de 2e geloof ik, lang geleden dus Knipoog) ook een bommelding op school gehad. Of tenminste bij de school die er direct naast lag, en wij moesten dus naar buiten omdat bij ons de ruiten konden springen.
Dat was alleen midden in de winter, stonden wij allemaal buiten in de sneeuw zonder jas Scheve mond Bleek ook een valse melding te zijn overigens....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:27

Nou lekker dan!
Weten ze al wie er achter zat(en)?
Wel een beetje misselijk als het een "grap" is Boos!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 17:27

Ja, dat is ook wel poedersuiker!! Ik had het ook best wel koud zonder jas.. Scheve mond maarja.. het is nu gelukkig voorbij..

Overigens was het wel kei raar.. om daarna gewoon weer les te hebben. Hele ritme verstoord Tong uitsteken

in luv..very much in luv..

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:44

ook een leuke grap..
Doet mij denken aan een paar dagen terug. Toen had iemand enkele dagen na de aanslag in Madrid ergens aan een treinstation een tikkende parkeermeter in een zak gestoken. Heel station geëvacueerd voor die stomme parkeermeter. Ik zag er de humor eigenlijk niet van in , daar zijn genoeg mensen aan gestorven of voor het leven getekend Boos!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:47

Ja, wij hadden maandag een bommelding op school. Bleek: vals alarm Haha!
Zo'n beetje de hele school stond buiten... en toen iedereen weer naar binnen... dat duurde wel een uur... Iedereen dacht, blijf lekker buiten staan Tong uitsteken
Ze hebben wel 10x om moeten roepen iedereen weer naar binnen Haha!
Dit was nog best leuk eigenlijk...

Maar zoiets in Madrid slaat natuurlijk helemaal nergens op Daar zie ik ook de humor niet van in.

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:51

Jeetje gelukkig maar dat het loos alarm was

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:52

Vandaag ging er bij ons brandmelding af! Allemaal van die mensen in pakken enzo. En wij moesten naar buiten lopen.
Echt iedereen pakt zijn tas nog in enzo! Haha! En neemt die mee. We hebben een kwartier buiten staan kleumen. En of het een oefening was weet ik niet.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 18:17

Ik vind het altijd zo kinderachtig van die mensen die de melding maken! Alsof het allemaal een grapje is...

aan de andere kant voor jullie wel gelukkig dat het een grapje was. Dan liever voor niks naar buiten dan zoiets als vorige week in Madrid.


Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 18:30

Wat een misselijke grap!
Dadelijk is het echt en gelooft niemand het...tja en dan zit je daar *boem* Scheve mond

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 19:21

Larish schreef:
Vandaag ging er bij ons brandmelding af! Allemaal van die mensen in pakken enzo. En wij moesten naar buiten lopen.
Echt iedereen pakt zijn tas nog in enzo! Haha! En neemt die mee. We hebben een kwartier buiten staan kleumen. En of het een oefening was weet ik niet.


hadden wij eens een tijd terug meegemaakt. We waren in aardrijkskunde, vliegt de deur open en komt de onderdirecteur binnen, dat we zo snel mogelijk naar buiten moesten en vooral kalm blijven. En wi allemaal:"ooh brandoefening Clown " helemaal aan het grommelen want het vroor buiten. Dus wij op ons dooie gemak boeken in de boeken, die boekentas toe, even alles nog tegoei doen, rustig slenterend naar de deur, deur open...
..zien we daar een mistgordijn door de gang hangen en een indringende geur van kortsluiting, bleek dus toch geen brandoefening te zijn Bloos! toen waren we wel iets sneller beneden Bloos

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 19:32

leuke grap zeg...* ahum*

bij ons zou dat volges mij niet snel serieus door de leerlingen worden genomen, want we hebben vaker ene oefening, en toen was het ook een keer serieus, en eidereen heel rustig naar onder en wat lachen. en toen bleek later dat het geen oefening was...ik raak denk ik pas in paniek als ik rook ofzo zie!

iig bij jullie maargoed dat het maar valsalarm was


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, BranwenGC, Kla4tje, Laibadji, Mark0919, Sanet, SunnyHorse en 53 bezoekers