Vraagje: 2 mei in Utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Vraagje: 2 mei in Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 14:45

De wedstrijd van 2 mei in Utrecht waarvoor ik al eerder een topic heb geopend zit op dit moment helemaal vol. We hebben 2 wedstrijdringen en een losrijbak op zand. Een mogelijkheid is om nog een aantal ringen op het gras te maken. Wie van degene die op 2 mei in Utrecht start vind het niet erg om op gras te starten? Het weiland is vlak en goed te rijden, wij rijden er soms zomers ook weleens in. Laat het me zo snel mogelijk weten, want dan kunnen we nog meer mensen toe laten op de wedstrijd van 2 mei!


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 15:51

Ik vind het op zich niet erg, in het buiten seizoen rij je zo vaak op gras dus waarom nu niet.

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 15:51

Ok, dankjewel, nog meer reakties?????

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 15:55

2 mei ben ik op vakantie Boos! anders had ik wel mee willen doen Tong uitsteken Mijn pony loopt op gras alleen maar beter Schijnheilig

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:04

Nee ik liever niet. Heb op 2 mei nog geen ijzers, dus de L2 D/E liever op zand

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:47

Nee ik ook liever niet als het kan gr ashley

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:51

Ik ook niet...

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:42

Ik heb me ook al opgegeven. Maar als het op gras is weet ik niet of ik kom. Ik heb me juist opgegeven omdat het op een zandbodem is! Ik start overigens B paarden.

Huisje, boompje, beestje...

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 18:57

Dan zorgen we er gewoon voor dat je op zand kan starten hoor. Ik heb alleen maar voorijzers, dus ik ga ook echt niet op het gras starten.

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:40

Ohh ok, dan is het goed!
Gelukkig maar!

Huisje, boompje, beestje...

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:42

ik kom 2 mei niet, maar misschien een andere wedstrijd.En mij maakt het ook helemaal niks uit, het komt zelden voor dat je buiten op zand kan starten.( hier dan)

Ik heb ook alleen maar voorijzers hoor, maar als je er stiften indraaid is er niks aan de hand.( alleen met springen of dressuur in de Z ofzo is achter ook veiliger)

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 19:50

ik zal het van de zomer eens bij ons in de wei uitproberen hoe het rijdt Lachen

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:31

Heb me ook al opgegeven (M2) als het goed is (coupons onderweg KNHS),
start absoluut niet op gras. Laat het even horen. Maar zag al bij een eerder berichtje dat er
gewoon op zand gereden kan worden. *LOL*

Dressuur Z2+2
Springen B+8

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:54

Wat is eigenlijk de vereniging waar het wordt gehouden?

*edit* Ik heb het al gevonden (R.V. Nedereind ) Stond in het vorige topic Haha!


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:23

beetje een raar topic dit? In de zomer zijn er erg veel wedstrijden op gras kan begrijpen dat je het niet fijn vind maar dat betekend dat je weinig zal starten dan?.

Paardenvrienden, Voornruiters, Marsua alle kringconcoursen en zo nog een stel starten jullie die dan allemaal niet?.

Denk gewoon dat je het open moet houden kan je altijd nog beslissen of het nodig is of niet.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:51

ik denk dat een aantal mensen zich bewust hier hebben opgegeven omdat de wedstrijd op zand gehouden wordt, ik denk dat het niet in dank afgenomen zal worden als er ineens ringen op het gras zouden zijn (ik zou er in elk geval niet blij mee zijn!)

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:16

Wat een geleuter weer Prisca, Boos! het is voor jou blijkbaar erg moeilijk om na te denken he, Boos! altijd je commentaar weer klaar. Boos! Boos! Er zijn inderdaad mensen die alleen op zand willen starten. Mijn paard loopt gewoon niet fijn op gras. Daarom maak ik dus een bewuste keuze om niet meer op gras te rijden. En inderdaad: aan die concoursen die jij noemt doe ik niet mee! En waarschijnlijk denken er meer ruiters/ amazones zo over.

Dressuur Z2+2
Springen B+8

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:05

Ik heb ook ingeschreven, maakt niet zo super veel uit op gras of zand, maar als ik mocht kiezen toch iets liever op zand Lachen (denk ik dan Tong uitsteken)

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:12

Eusebio schreef:
Wat een geleuter weer Prisca, Boos! het is voor jou blijkbaar erg moeilijk om na te denken he, Boos! altijd je commentaar weer klaar. Boos! Boos! Er zijn inderdaad mensen die alleen op zand willen starten. Mijn paard loopt gewoon niet fijn op gras. Daarom maak ik dus een bewuste keuze om niet meer op gras te rijden. En inderdaad: aan die concoursen die jij noemt doe ik niet mee! En waarschijnlijk denken er meer ruiters/ amazones zo over.


Helemaal met je eens!! Mijn pony heeft geen ijzers, dus wil zéker niet op gras rijden. Lachen

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 22:05

Eusebio schreef:
Wat een geleuter weer Prisca, Boos! het is voor jou blijkbaar erg moeilijk om na te denken he, Boos! altijd je commentaar weer klaar. Boos! Boos! Er zijn inderdaad mensen die alleen op zand willen starten. Mijn paard loopt gewoon niet fijn op gras. Daarom maak ik dus een bewuste keuze om niet meer op gras te rijden. En inderdaad: aan die concoursen die jij noemt doe ik niet mee! En waarschijnlijk denken er meer ruiters/ amazones zo over.


helemaal mee eens ik start ook alleen op zand!
kan het misschien een beetje vriendelijker Prisca? waarom altijd zo negatief?...

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:45

Ik start wel bij de Paardenvrienden, maar vorig jaar was dat op zand (weet niet of het dit keer weer zo is) of ik heb dan al ijzers. Ik heb geen zin om ze er voor 2 mei al onder te gooien, als ik dan toch op zand kan rijden. Bovendien vindt ik zand persoonlijk lekkerder rijden, maar ik ga dus wel op gras rijden hoor, maak je geen zorgen Haha!

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:58

Kep ze der al onder had ze voor het NK gedaan dus Tong uitsteken:D

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 23:12

Ik rij ook het liefst op zand, en ik hou vanaf nu ook alleen maar voorijzers..........de grote kringwedstrijden doe ik ook niet aan mee........en wij hebben bij ons al 4 wedstrijden op zand. Huizen en Amersfoort is ook op zand, nou dan heb je zo bij elkaar toch al genoeg wedstrijden voor het zomerseizoen? Zo denk ik erover.......

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:41

Ik vind de reactie van Prisca helemaal niet zo raar, maar hoe jullie daarop reageren , dat slaat echt nergens op. Sorry hoor, bemoei me er niet graag mee, maar 's zomers weet je toch gewoon dat je ook op gras zult starten, daar ontkom je haast niet aan.

Pfff, in de tijd van de NKB was het op gras rijden een utopia. Merendeel van de tijd reed je op omgeploegde maisvelden, tussen de stoppels in,... Snap niet waar jullie zo moeilijk om doen,...

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:48

Anoukie schreef:
Ik vind de reactie van Prisca helemaal niet zo raar, maar hoe jullie daarop reageren , dat slaat echt nergens op. Sorry hoor, bemoei me er niet graag mee, maar 's zomers weet je toch gewoon dat je ook op gras zult starten, daar ontkom je haast niet aan.

Pfff, in de tijd van de NKB was het op gras rijden een utopia. Merendeel van de tijd reed je op omgeploegde maisvelden, tussen de stoppels in,... Snap niet waar jullie zo moeilijk om doen,...


Ik vind het dus wel raar. Ik heb me speciaal opgegeven omdat het op zand is. Ik vind zand gewoon lekkerder rijden en omdat ik dan nog geen ijzers heb. Ik vind het niet erg om op gras te rijden, maar dan liever wel met ijzers! Haha! Tja en tijden veranderen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lovemyhorse1, Typhoon, xSCWx en 8 bezoekers