Ik kom uit een ei...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Ik kom uit een ei...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 11:36

... en durf daar openlijk voor uit te komen Haha!

Moest eigenlijk tanken, maar had haast, haast, haast. Dacht het nog wel te redden naar mijn werk. FOUT! Niet dus...

Pruttel, pruttel en stil........ Scheve mond Niet grappig!! Boos!

Eerst even zitten vloeken en toen toch maar uitgestapt om richting de benzinepomp te lopen. Gelukkig stopte er een hele aardige meneer die me naar de pomp heeft gereden. (Ik stap nooit in bij vreemde mannen, maar dit was toch echt een noodgeval Schijnheilig ). Voelde me knap banketstaaf en hoopte dat er niemand op de snelweg zou rijden die mij kent Tong uitsteken . Dat zou echt voor schut zijn. Vervolgens heel onhandig zo'n jerrycan staan vullen en teruggelopen naar de auto. Dat was het aller-ergst... Door het gras ploeteren (flink door m'n enkel gegaan), koud (had geen jas bij me) en boos op mezelf. }>

Ben net geland op m'n werk en ze hadden onwijze lol (ben blij dat ik met 13 vrouwen werk, krijg ik tenminste niet te horen: 'vrouwen en auto's...'). Blond


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:42

haha ja ik ken het, maar dan met mn scooter! altijd teveel haast om te tanekn, en ach meestal gata t goed dus ga je steeds grote stukken afleggen terwijl t wijzertje al onder de 0 is gezakt....

maar ik liep dna met scoot en al naar de bezinepomp, das pas zwaar!

heb er wel van geleerd, na 3x zonder benzine gestaan te hebben tank ik voortaan altijd netjes optijd!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:43

Oei dat is vervelend. Toevallig moest ik gister ook tanken, stond al aardig rood. Ik hopen dat hij het nog 10 km vol zou houden. Gelukkig was dat zo, anders had ik er net zo bijgestaan als jij.

Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Kennedy)
Daina van het Leemven
Shah IBN Estaman 16-05-1997 - † 25-06-2010

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 11:57

En wat heb ik hiervan geleerd? Dat dit me nooit meer gaat overkomen en dat ik ga tanken zodra m'n tank half-leeg is... Haha!


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:25

Haha, daar kan Janke over mee praten. *LOL*
Rijd ze op weg naar huis, en de auto wordt steeds trager. Geen idee waar het van komt, er is niks mis met de auto. Verward Paar honderd meter voor huis gaat de auto zo langzaam dat ze de berm in rijd, en zo staat ze stil.
Benzine op. Tong uitsteken

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:32

Pff.. gelukkig dat het dan nog een paar 100 m voor huis was.. Hoef je niet zo'n heel end te lopen...

Maar indd, hier leer je van Haha! Ga nooit rijden met een bijna lege tank Tong uitsteken
Blij dat mijn fiets nooit hoeft te tanken Haha!

juval

Berichten: 13187
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:36

ai, das pijnlijk!
het zou mij ook kunnen overkomen denk ik, ik rijd uit (verkeerde) zuinigheid meestal ook door tot de benzinemeter een flink stuk in het rood staat.

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:40

Ik heb dat ook eens gehad met de scooter.
Sindsdien heb ik altijd een jerrycan benzine in de auto liggen en een kleintje in mn scooter.
Ook omdat de dichtstbijzijnde benzinepomp tegenwoordig 8 km verderop is.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:50

tsja, zoals amethyst al zei: een fiets hoef je nooit vol te tanken Tong uitsteken

wel banketstaaf zoiets... aardig van die 'vreemde man' om je er even heen te crossen Tong uitsteken

Ikke ---> Lovers <--- Robin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:13

mijn lieve fietsje Lovers Haha!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:31

Ik had laatst ook zo'n stunt ben aan het tanken en ik kijk paasei das duur had ik er al 3 liter super in zitten gruwel... ik naar binnen dat betalen en toen verder tanken met euro echt zo'n mutserig iets...

...Dreaming with my eye's wide open...

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:39

ken het een beetje. zat een keer bij iemand in de auto die ook bijna geen benzine meer had. komen we bij een pomp rijd die muppet er zo langs. dus ik helemaal uit mn dakpan! zegt ze dat ze alleen bij een shell wil tanken omdat ze daar airmiles krijgt...... aparte. dat je er ook voor 5 euro in kan gooien en dan tenminste zeker de eerste shell haalt kon ze zelf niet verzinnen. gelukkig hebben we de shell nog wel gehaald, maar had t echt even niet meer.

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:49

Hahahha wel voor schut.
Maar wees blij dat die man je heeft gebracht naar de pomp!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 17:39

Weet je wat het ergste is? Dat ik 2 jaar geleden compleet uit m'n tent ben gegaan tegen m'n ex: hoe hij dat in vredesnaam had kunnen laten gebeuren!! Tong uitsteken

Blij dat het m'n ex is... Schijnheilig

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:00

Mijn moeder is weer het andere uiterste. Krijg ik haar 106 mee voor een stukje van 20 km: "je moet misschien wel even tanken hoor anders haal je het niet!" zit er nog meer dan de helft in...

Mijn bus zuipt zo ongenadig hard dat je al bijna te laat bent als hij in het rood staat, dat is echt niet leuk Blij dat ik van het ding af ben binnenkort!

Goed dat ik het lees over zo'n jerrycan achterin trouwens. Die heb ik wel, maar daar zit diesel in, mag ik wel even goed aan denken dat ik er nu benzine in stop!

Nulla tenaci invia est via

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:05

Haha, herkenbaar, zou mij ook zo kunnen gebeuren Haha!!
Altijd haast, dan ga ik 's ochtends naar m'n werk en ben ik al laat, en dan maar gokken dat ik het nog red en na m'n werk op de terugweg tanken Lachen... tot nu toe altijd goed gegaan... Knipoog
Heb trouwens jerrycan in de auto met paar liter benzine, dus mócht ik stil komen te staan... hoef ik in elk geval geen eind te lopen Haha! *LOL*

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:09

haha bedoel je dan niet ik BEN een ei :p
nee hoor is inderdaaad knap banketstaaf, en vooral met dit weer!!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

DubbelFun

Berichten: 88625
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:14

Van VvdD naar AM.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amazonbot, C_estmoi, ComscoreBot, Duhelo, fleurtjeuh, flooooo, Ginny135, History_, Iselda, Lian, linoleum, LWDaisy, nick_en_ik, paljaslaura, pinto_1, pluklief, Riviera87, rocky_1995, Temeraire, Travel_me, Wenta, YandexBot en 216 bezoekers