Corrupte agenten zien???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Corrupte agenten zien???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 22:41

Moet je nu naar Peter R de Vries kijken.
HIer zie je hoe agenten verkeersregels overtreden en dit ook van hogere comisarissen toleren.
Hun mogen het wel.... de burgers krijgen een prent Boos!
Echt belachelijk.. corpscheffen, comisarissen ... Ze overtreden allemaal verkeersregels. De controlerende agenten zien dat het van een " hogere bazen" is en doen niets. Een volgende persoon... een normale burger krijgt een prent!!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:28

Ben ik met je eens, ik heb pas op tv gezien dat 70% van de ongelukken gebeuren door politie die zonder zwaailichten door rood rijden enzo....

Hou van me liefje!!!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:55

Breezer schreef:
Ben ik met je eens, ik heb pas op tv gezien dat 70% van de ongelukken gebeuren door politie die zonder zwaailichten door rood rijden enzo....


70% is wel heel erg hoog gegrepen denk ik!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:56

Mijn moeder is ook eens door een politie-agent aangereden. Ze lag op de brancard en de man stelde zich voor; "Mijn naam is Schaap". Zegt ze; "Ja, dat dacht ik wel" Clown

Maar goed, ik kan me niet voorstellen dat 70% van alle ongelukken veroorzaakt worden door politie eigenlijk Verward

זכור

Astridt
Berichten: 65
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:56

Wat kun je hier kwaad om worden nietwaar? Vind het trouwens ook altijd heel erg dat je eerst een bekeuring moet betalen voordat je deze aan kan vechten.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 01:03

70% beetje overdreven. Dat agenten ook rustig de regels aan hun laars lappen tja dat is al meerdere keren gebeurd. Ze staat rustig te liegen om maar geen flater te slaan en zodat je(in dit geval mn broer toch een print krijgt. Gisteren reed er ook een politiewagen vol gas langs mij op m'n paard op een landwegentje waar je 60 mag.

- Offline -

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 01:15

Oooh, die lui die te hard rijden, tegen het verkeer in gaan, rustig door rood nog gas geven en je liefst rechts inhalen ook nog, die lui? Alles zonder bijzondere signalen dan wel te verstaan. Laten we maar niet gaan beginnen over alle vage parkeerplaatsen die ze voor zichzelf bedenken??

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 09:51

bij ons in de straat mag je 30. Laatst zag ik een wit/blauw/oranje wolk langskomen Boos!

WOESHHHJJJJ!!!!
Laatst bijgewerkt door maudy op 19-03-04 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 10:28

Ik heb me gisteren echt bescheurd voor de tv. Vooral dat muziekje erbij. *LOL*

Bijna klaar met mijn opleiding!!!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 13:03

Ja het si belachelijk. Ook hier door de straten mogen ze 30 en ze rijden gerust 50 Boos!
Tot er een keer een ongeluk gebeurd... dan krijg je oorlog tegen de politie. Sommige agenten denken echt dat ze god zijn Schijnheilig

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:34

Ach, oud nieuws... Dat agenten hun eigen regels overtreden is al erg lang bekend, en dat hele "hoge pieten"-verhaal van Peter R. de Vries ook. De zogenaamde C-nummerplaaten... Er is onlangs nog iets over in het nieuws geweest, een agent was zo stom geweest om een auto met een C-nummerplaat een bon wegens fout parkeren te geven. Die agent is er niet goed vanaf gekomen... Ach gut

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 14:04

Pervinco schreef:
Ach, oud nieuws... Dat agenten hun eigen regels overtreden is al erg lang bekend, en dat hele "hoge pieten"-verhaal van Peter R. de Vries ook. De zogenaamde C-nummerplaaten... Er is onlangs nog iets over in het nieuws geweest, een agent was zo stom geweest om een auto met een C-nummerplaat een bon wegens fout parkeren te geven. Die agent is er niet goed vanaf gekomen... Ach gut



Dat is toch belachelijk!!!!! Dat zijn de mensen die hier de wet handhaven... Die wijzen mensen die wet overtreden op hun daden...Maar zelf lappen ze het aan hun laars.
Owee als je hun met een korreltje zout neemt... dan krijg je dubbel op een bekeuring.

Ik vind zowiezo dat de agenten wel iets beter te doen hebben als verkeersovertredingen. Er is genoeg criminaliteit op straat... er lopen moordenaars en verkrachters vrij rond!! Ik vind het meer van belang dat die worden opgepakt als iemand die ergens een paar kilometer te hard rijd.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:09

Het gebeurd zo vaak.
Laatst reed ik in de parkeergarage waar heel duidelijk strepen op de weg staan die de rijrichting aangeven. Dus ik netjes de goede kant op. Ik draai de hoek om. Ja hoor een smeris die de verkeerde kant opgereden was. Nou sorry ik ga dus echt niet aan de kant. Ik zet mijn auto in het midden en zet de motor uit. Tja ik heb alle tijd hoor... Werdt hij nog kwaad ook. Maar uiteindelijk is hij achteruit gegaan hihi Haha!

Ik vind 70% trouwens goed overdreven, dat klopt echt van geen kant. 7% zou eerder in de buurt komen.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:15

Ik lach me echt dood hier..

sorry hoor, maar 'comisarissen' 'hun mogen het wel'... ik ben waanzinnig blij met de Nederlandse politie Lachen Elke job komt met z'n eigen voordelen en nadelen.

En Peter R. de Vries? ach, die man weet het leuk te brengen Lachen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 14:40

Ellende schreef:
Ik lach me echt dood hier..

sorry hoor, maar 'comisarissen' 'hun mogen het wel'... ik ben waanzinnig blij met de Nederlandse politie Lachen Elke job komt met z'n eigen voordelen en nadelen.

En Peter R. de Vries? ach, die man weet het leuk te brengen Lachen



Ja elke job heeft zn eigen voor en nadelen. Maar je zegt niet tegen een klein kind "jij krijgt geen snoepje" en vervolgens douw je er zelf een in je mond. Zo ook met de politie... die moeten mensen op verkeersovertredingen wijzen en ze niet zelf maken. Of geloof je dit allemaal niet?

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:15

Met boeven vang je boeven... Helaas.

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:28

Breezer schreef:
Ben ik met je eens, ik heb pas op tv gezien dat 70% van de ongelukken gebeuren door politie die zonder zwaailichten door rood rijden enzo....


Ik denk dat ze hiermee bedoelt dat 70 % van de ongevallen waarbij een politieauto betrokken is, is veroorzaakt door een politieauto die door rood reed zonder zwaailicht... Knipoog

V: Is Tommie een hond of een beer?
A: Tommie is een fantasiebeest, waar er maar één van is.
Bron: Sesamstraat FAQ

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:37

Ik ben het met je eens dat idealiter iedereen, ook agenten zich aan alle regels zouden moeten houden. Maar zelf zie ik een heleboel situaties waarin agenten wat mij betreft meer zouden moeten mogen dan gewone burgers, en ze mogen ook in veel gevallen meer.

Ik vind trouwens dat je best tegen een klein kind kan zeggen: 'jij krijgt geen snoepje' en er vervolgens zelf wel één kan nemen. Dat heet opvoeden volgens mij Lachen

fsoudan schreef:
Ja elke job heeft zn eigen voor en nadelen. Maar je zegt niet tegen een klein kind "jij krijgt geen snoepje" en vervolgens douw je er zelf een in je mond. Zo ook met de politie... die moeten mensen op verkeersovertredingen wijzen en ze niet zelf maken. Of geloof je dit allemaal niet?

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 15:59

Ellende"]
Ik ben het met je eens dat idealiter iedereen, ook agenten zich aan alle regels zouden moeten houden. Maar zelf zie ik een heleboel situaties waarin agenten wat mij betreft meer zouden moeten mogen dan gewone burgers, en ze mogen ook in veel gevallen meer.

Ik vind trouwens dat je best tegen een klein kind kan zeggen: 'jij krijgt geen snoepje' en er vervolgens zelf wel één kan nemen. Dat heet opvoeden volgens mij Lachen

[quote="fsoudan schreef:
Ja elke job heeft zn eigen voor en nadelen. Maar je zegt niet tegen een klein kind "jij krijgt geen snoepje" en vervolgens douw je er zelf een in je mond. Zo ook met de politie... die moeten mensen op verkeersovertredingen wijzen en ze niet zelf maken. Of geloof je dit allemaal niet?
[/quote]


Ja oke mee eens. Soms moeten ze harder optreden!!
En ik vind dat niet eerlijk tegenover het kind Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:20

was er ook niet iets met dat bureau in de warmoesstraat in Amsterdam over drugsgebruik enzo. vond ik ook zo te frapant.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:42

Ellende schreef:
Ik ben het met je eens dat idealiter iedereen, ook agenten zich aan alle regels zouden moeten houden. Maar zelf zie ik een heleboel situaties waarin agenten wat mij betreft meer zouden moeten



Ze zouden inderdaad vaak meer moeten mogen, maar dit is belachelijk... In het alledaagse leven vind ik dat absoluut niet opgaan, het is toch van de zotte dat de politie zomaar 150 mag rijden waar 120 toegestaan is, dat mensen met een C-nummerplaat over de stoep naar de ingang gereden worden als ze een vergadering hebben etc...

En wat dat snoepje betreft: Ik ben benieuwd hoe vaak je dat voor elkaar krijgt bij je kind. Dat gaat 1, 2, misschien zelfs 3 keer goed, maar daarna heeft dat kind schijt aan jouw 'nee'...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _San87_, Blue_flower, Boheme, DotBot, Eva1975, fleurtjeuh, janneke_S, Lau07, rocky_1995, Shetje14, tinker_sally en 69 bezoekers