Kind van collega belt om de haverklap... ben er flauw van!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Kind van collega belt om de haverklap... ben er flauw van!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 13:03

Dat is toch niet te geloven... Boos! Eén van de kinderen van mijn collega (is wel mijn leidinggevende Scheve mond ) belt echt 5 keer per uur. Om hier de telefoon op te nemen, moet ik van mijn stoel af komen. Op zich geen drama, maar als het iedere keer dat kind is, dat ik met z'n moeder moet doorverbinden, wordt het toch een beetje irri!
Nu is ze weg, kan wel een uurtje duren. Belt dat jong weer, of z'n moeder er is. Nee, die is er niet. Als ze terugkomt, laat ik haar terugbellen. Dus net belde hij weer..... of z'n moeder er was Verward Ik (inmiddels een béétje kribbig: "Nee, die is er niet. Als ze terugkomt, belt ze jou. Dat heb ik je net beloofd, toch?" Jong: "Oh, oké..."

Ik ga straks toch eens voorzichtig een opmerking maken. Laat ze hem haar doorkiesnummer geven! Boos!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:05

Pff dodelijk vermoeiend zoiets.. Hoe oud is dat jochie??

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 13:08

youngster schreef:
Pff dodelijk vermoeiend zoiets.. Hoe oud is dat jochie??

Veertien. En het is niet alleen vandaag, maar zeer regelmatig. Het is net of mijn collega vanaf de werkplek het hele huishouden zit te regisseren... Scheve mond

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:09

Pfoe, zou er ook doodziek van worden! Kan je er niet eens met die moeder over praten, die heeft denk wat meer overwicht dan jij Knipoog , dat dat jochie alleen moet bellen als het heel dringend is. Of idd een doorkiesnr geven.

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:09

Zo dat is irritant.
Als ie 14 is vind ik t helemaal raar. Verward Vind je collega t wel normaal dat haar kind zo vaak belt?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:12

Elles"]
[quote="youngster schreef:
Pff dodelijk vermoeiend zoiets.. Hoe oud is dat jochie??

Veertien. En het is niet alleen vandaag, maar zeer regelmatig. Het is net of mijn collega vanaf de werkplek het hele huishouden zit te regisseren... Scheve mond
[/quote]

Lekker dan, kijk dat ie een keertje belt oke, maar om de haverklap.. nee ik denk dat je het echt met je collega hierover moet hebben.. Of idd een doorkiesnummer of mobieltje, daar zijn die dingen voor gemaakt..

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:12

Of de hoorn 'per ongeluk' naast de haak leggen... Schijnheilig

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:12

Laat die moeder een mobieltje aanschaffen, en haar zoon haar daarop laten bellen. Als dit zo door zou gaan, zou ik de telefoon niet meer opnemen. Laat maar bellen. En als je een code afspreekt met andere collega's (twee keer laten overgaan en daarna weer een keer proberen) dan weet je dat ze je echt moeten hebben.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:13

en kan je niet tegen zijn moeder {als die er weer is} er wat van zeggen??
want dit is echt lekker irritant.

mssn heeft ie wel een oogje op je en wil hij het liefst de hele dag jou stem horen Tong uitsteken

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:17

djeez zeg! 14 en dan nog zo'n moederskindje Verward

maar ja wel lastig dat het jouw leidinggevende is, maar ik zou er toch zeker wat van zeggen!

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:18

wat al gezegd werd: geef hem de volgende keer haar directe nummer, dan heb jij er tenminste geen last meer van!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:19

zal wel met enige taktiek doen, het is tenslotte de leidinggevende, en zulke mensen kunnen je het flink zeur maken. Maar ik zou gaan gillen als je dat joch weer aan de telefoon heb, misschien kan je zegge tegen d,r ik heb je zoon ALWEER aan de telefoon. Hopelijk snapt ze de hint.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:30

14 en dan nog iedere keer bellen? Mijn god...

Knap dat je dit volhoudt hoor! De vrouw (en kids, oudste is volgens mij 5) van mijn collega waarbij ik op de kamer zit bellen ook iedere dag minstends 1 keer. Op zijn nummer, dat wel. Maar iedere keer dat gekrijs ed op de achtergrond... Bah, word daar echt aardig gepikeerd van!

Ik zou idd vragen of ze die jongen haar eigen nummer niet kan geven, aangezien hij nu 5x per uur de telefoon bezet houd. Wat als er klanten bellen? Daarbij word jij de hele tijd van je werk afgehaald, wat je werk niet ten goede komt, enz enz. Genoeg redenen te verzinnen dus...

Succes!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:42

Ik zou er in ieder geval iets over zeggen, moet gewoon kunnen hoor. Misschien kan ze wel tijden afspreken met zoontje wanneer hij haar kan bellen ofzo of dat zij hem voortaan belt.

Want dit is super irri!

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:00

Ik laat mijn kinderen ook mobiel bellen en als ze te vaak bellen zeg ik er zelf wel wat van.
Dat lijkt me voor je collega ook beter,dan houd ze de zakelijke lijn ook niet bezet.
Volgens mij moet ze zelf toch ook wel door gaan krijgen dat het erg veel is.
Eerst een aantal redelijke argumenten en alternatieven bedenken,dan er rustig over beginnen.
Steken onder water helpen wel maar daar word de sfeer meestal niet beter van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:00

Heel irritant dat kan ik begrijpen ja. Maar je weet de reden niet waarom dat jochie belt. Mischien is hij wel ziek, zijn er andere problemen. Dat kan allemaal meespelen waarom zo'n kind vaak belt.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:26

Nou, denk dat dat wel losloopt hoor Sorane... Bij ons is 2 jaar geleden een gigantisch grote familieruzie geweest, klanten werden het bedrijf uitgejaagd, mijn vader bedreigd, enz enz. Toen heb ik mijn moeder ook redelijk vaak gebeld, maar nooit vaker dan een keer of 3 per dag. Als dat kind iets zou mankeren of als er andere problemen zijn dan hoeft er imo niet 40 keer op een dag gebeld te worden... In die 12 minuten die tussen de telefoongesprekken zitten zal er niet veel gebeuren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:28

Elles schreef:
Ik ga straks toch eens voorzichtig een opmerking maken. Laat ze hem haar doorkiesnummer geven! Boos!


Dan geef je 'm haar doorkiesnummer toch zelf? Op laten schrijven en zeggen dat dit de laatste keer is dat je 'm doorverbind, dat hij voortaan haar directe nummer moet bellen. En voortaan dus als hij op jouw nummer belt gewoon zeggen " Nee, ik heb je het goede nummer gegeven, bel dat maar. Daaaaaag!" *klik*

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:52

Goh ik weet niet of ik zo netjes zou kunnen blijven tegen zo'n knul van veertien,maar ja ik heb[daarom] dan ook geen beroep waarin ik moet telefoneren. Tong uitsteken

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 15:27

binky schreef:
Goh ik weet niet of ik zo netjes zou kunnen blijven tegen zo'n knul van veertien,maar ja ik heb[daarom] dan ook geen beroep waarin ik moet telefoneren. Tong uitsteken

Ik ben tegen hem ook altijd net zo kortaf als hij tegen mij is.... "Hallo met Kees is me moeder d'r?" "Neuh." Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:16

tegenover mij hier ook eentje. Belt iedere ochtend dr zoontje van 14 uit zijn bed met hele zeurverhalen. Belt dat ventje haar iedere keer op de dag ook nog ophaar mobiel. Jong mag echt niets alleen. Als ik die verhalen aanhoor wil ik iedere x ingrijpen echt erg. maar goed inhouden he. En idd gewoon zeggen dat ze haar doorkiesnr. moet geven aan het mannetje.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 16:44

gouda schreef:
tegenover mij hier ook eentje. Belt iedere ochtend dr zoontje van 14 uit zijn bed met hele zeurverhalen. Belt dat ventje haar iedere keer op de dag ook nog ophaar mobiel.
Gossie... Scheve mond
Hebben jullie geen regels over "privégesprekken"? Meestal grijpen leidinggevenden wel in, als het te erg wordt.
Beetje off-topic: Vorig jaar had ik een collega die een paar keer per dag naar de crèche belde, hoe het ging met haar zoontje....

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 18:04

en hoe is het afgelopen? heb je er iets van gezegd?

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 19:54

14!! wat erg joh!!! succes! Haha!