Wat een leuke laatste les, 2x gelanceerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Wat een leuke laatste les, 2x gelanceerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 21:31

Heey,
Ik had vandaag mijn laatste les op de manege, en ik mocht op Speedy. Dat vond ik helemaal geen probleem is een leuk ponytje. Dus ik ging Speedy opzadelen, maar toen zag ik dat ze een wondje had en dus geen hoofdstel inkon. Ik baalde natuurlijk heel erg, ze een ander meisje van dan ga jij toch op Romeo dan zadel ik voor mijn eigen wel een andere pony. Dus ik ging Op romeo. Eerst even ingestapt hij was wel sterk en wou niet echt de kant op die ik op wou maar ja het is ook nog wel een jonge pony. Toen we ginge draven ging hij oppeens ervandoor en hij ging bokken, toen bleef ik nog zitten. Een rondje of 2 later niet meer Scheve mond Toen ging hij bokken met zn hoofd tussen zijn benen en toen vloog ik eraf. Ik had niets, beetje geschrokken maar oke ik er weer op. Even flink achterna gezeten dat hij weer luisterde maar meneer zag me liever op de grond dat op zijn rug geloof ik...2 Rondjes later gebeurde het weer alleen toen bokte hij nog een stuk hoger ook Scheve mond En toen vloog ik met een mooie salto door de lucht maar ik viel wel op mn rug en niet zo zacht ook. En toen durfde ik er dus niet meer op ( ja ik weet het ben een schijtluis) Toen is er iemand die met een eigen paard in de les meereed op gegaan en ik mocht op haar paard. was wel ff wennen. Zij heeft Romeo even flink aangepakt en uit laten rennen zodat hij bij mij iets rustiger was. Daarna ik er weer opgestapt (met trillende knieen..) en weer gaan rijden. Ben er gelukkig de rest van de les op blijven zitten maar ik was heel blij toen de les was afgelopen. Ik ben nu een beetje me zelfvertrouwens kwijt dat ik nog op een pony blijf zitten Scheve mond . Had ik anders nooit als ik van een pony of paard afviel maar ja. Mijn vriendin heeft alles gefilmd al krijg ik die filmpjes dan zet ik ze wel op bokt kunnen jullie mij zien vliegen Knipoog
Groetjes eliana

Shetland bokker #7


Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:38

Ja,nu maak je me toch wel nieuwsgierig!!
Ben best benieuwd hoe je vliegkunst er uit ziet!! Haha!
Wel goed dat je later de les er nog op hebt uit gereden..
Enne ..,je bent niet de enigste die af en toe eens vliegt hoor!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:23

dat is wel erg appart, dat iemand het dan nog op film heeft ook... Dat moet raar zijn om terug te zien.



Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 23:01

Jah het is echt heel vreemd voor mn gevoel had ik makkelijk kunnen blijven zitten. Ik denk dat ik zaterdag die filmpjes wel heb en dan haal ik daar wel ff stills uit

Shetland bokker #7

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:04

Ik ben benieuwd!!
Trouwens wel heel goed dat je er uiteindelijk toch nog op bent gegaan.

how sweet can it be to be loved by you

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:04

Je gaat mij toch niet nadoen Knipoog
Vervelend...weet er alles van...toch ook weer dapper van je dat je er later nog een keer opgegaan bent!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 23:15

Nou ik weet niet vond het best wel weer eng, Ik zat heel de tijd naar de klok te kijken. en mn Ouders kwamen ook kijken en die vinden paarden al van die enge dingen en toen gaf hij voor hun neus weer een bokpartij, toen bleef ik trouwens wel zitten Lachen

Shetland bokker #7

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:22

Eraf vallen geeft altijd een flinke deuk aan je zelfvertrouwen.
Toch moet je door.
Succes daarmee!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 10:53

Ja bedankt ik ben nu wel blij dat ik er toch weer op ben gegaan eigenlijk durfde ik er helemaal niet meer op.

Shetland bokker #7

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:18

Eliana schreef:
Ja bedankt ik ben nu wel blij dat ik er toch weer op ben gegaan eigenlijk durfde ik er helemaal niet meer op.

Dat is inderdaad het beste, gelijk weer doorgaan!
Zelf ben ik vorige zomer voor het eerst knalhard van mijn paard gelanceerd. Ik heb geen klein paardje en het kwam hard aan. Maandenlang last van mijn rug gehad en niet kunnen rijden. En toen het weer kon, merkte ik dat doordat het zolang had geduurd is stomweg bang was geworden. Toen duurde het weer maanden voor ik eindelijk weer op mijn paard durfde te klimmen!

Maar afgelopen week heb ik dus voor het eerst sinds 8 maanden 10 minuutjes gereden en de angst wordt minder. Maar als het nog eens gebeurt blijf ik dus echt wel rijden, voor ik weer de kans krijg om zo bang te worden!

Ik vind het ook hartstikke goed van je dat jij gelijk doorgegaan bent!

*Het leven is te kort om moeilijk te doen!*

Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 23:19

Oke hier is alvast een foto geen hele duidelijke maar oke bij deze bok viel ik er dus vanaf
Afbeelding

Shetland bokker #7

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 23:41

goed dat je er weer op bent gegaan hoor.!!!
Enne ik word nou wel heel benieuwd naar je filmpje!!!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 12:15

Oei...niet echt een leuke laatste les.
Maar super dat je er weer op bent gegaan!! OK dan!
Jammer dat de foto onduidelijk is.

Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 15:10

Ja die foto is onduidelijk maar ja krijgen jullie een beetje een indruk ik ga ff proberen of ik het filmpje op het internet krijg

Shetland bokker #7

Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 18:41

Er staan foto's bij haw!!

Shetland bokker #7

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:30

ik vind het heel goed van je hoor dat je er weer op bent gegaan. En ik vind je helemaal geen bangerik hoor! Als ik 2 keer gelanceerd zou worden zou ik ook dikke schrik krijgen! en dan denk ik dat ik niet de enige ben! Ik ga es op HaW kijken Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, bribro, douschka, KaasSouffle_, Laarvv, Liaan, nick_en_ik, Ptl4ever, shadowstar, Sydney_Zorro, Vuri en 105 bezoekers