lompe knol!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 20:32

De nieuwe pensionklant (Tinker, Yorghos) is echt een goedzak hoor, maar hij walst zo door al onze draden heen! Haha!
Oke, er stond maar heel laag stroom op (batterij op zucht, gaat mn geld weer *LOL* ) maar alsof 3 draden niets zijn loopt hij zo door Frusty
*Stamp stamp stamp* en jawel hoor Yorghos staat bij de buren Clown
Oke, vandaag dus heel de afrastering weer gemaakt en een extra draadje erboven gepannen (4 lijns, damn) en nu hopen dat hij vanacht niet nog een keer naar de buren wil (de buren staan binnen dus de dwang zal iets minder zijn) want vanaf morgen is er pas weer goede stroom en anders kan ik morgen na stage weer niets leuks doen, omdat ik weer de afrastering moet maken }>
Zucht... Paarden! Extreme duivel

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 20:39

ooh jee haha
moet je het stroom dan zelf betalen?
wat zei de eigenaar of is die niet gekomen?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 20:40

nee niet paarden maar koeien!!!! *lol*
toch maar meer stroom erop misschien... om die stinker binnen te houden

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 20:52

Linda komt alleen in het weekend nu want ze heeft pas over 2 weekjes een huissie in eindhoevn. woont nu nog een heel end weg.
Nee we hebben een stroomdraadapparaat en de batterij was op *LOL*
Hihi oke lekker duur Tong uitsteken

_________________
<FONT COLOR="deeppink">Pinky je bent de beste!!!
Ik krijg een nieuw karretje Tong uitsteken
*Heppie*<FONT COLOR="deeppink">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pinky_girl op 2001-12-11 19:54 ]</font>

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 10:09

Gelukkig heb ik niet zo'n ontnapmonster. Mijn appaloosa was een keer door de draad heen gelopen zodat er gewoon een opening in de omheiding zat maar mijn tinker hield de pony's binnen de wei terwijl één van de twee maar wat graag eruit wilde lopen. Hij blokte gewoon de uitgang en joeg ze weg; handig zo'n oppaspaard Lachen .

DubbelFun

Berichten: 88675
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 11:41

Koop een tester dan kun je regelmatig checken of er nog genoeg stroom op staat. Ook moet de 'aarde'lijn in orde zijn.
Als je een lage grondwaterstand hebt en het is lang droog geweest, dan moet je af en toe een emmer water tover de aardpen aangooien.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 11:57

wat zijn ze cute he die koeien.
I luv koeien. (ze kunnen zelfs over t draad heen springen als ze dat leuk vinden en dan kom je ze bij t voetbalveld weer tegen)