mensen die het meest voor me betekenen(incl.2 bokkers)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 19:52

de mensen die het meest voor me betekenen behalve m'n familie...
1.esther, m'n ex-instructrice, echt een geweldig mens..
2.zita(jaja, van bokt)helpt me altijd als ik een probleem heb(is dus nogal vaak)
3.lonneke(bokker nr.2) ik weet niet waarom, heb haar alleen in artis gezien, maar ik nix anders zeggen dan:het perfecte mens!

_________________
ik zoek een leuk paardje!weet je iets, mail me dan please!
pluutje, lieverd, ik zal je altijd missen!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pluutje op 2001-12-11 21:01 ]</font>


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:57

ja mijn top 3 zal denk ik wel duidelijk zijn:
1. Aukje (ook op bokt als flubke), ze heeft me de laatste tijd geholpen en is een supervriendin!
2. Willem-jan, mn beste vriend, staat ook altijd klaar voor me.
3. Astrid (ook op bokt als assie), ik ben blij dat ik jou ook nog als vriendin heb, via jou ken ik aukje en daar ben ik je dankbaar voor!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:02

In 'het dagelijks leven' betekenen er best veel veel voor me, dus maak ik even een top3 van de bokkers.

1. ¡!Ellen!¡, net een soort nichtje voor mij Lovers Knipoog
2. Shanaia, mijn boktzusje. Ik hou van haar, ook al is t maar over internet! Lovers
3. Pinky_Girl, ja vind der gewoon aardig en ben d'r dankbaar dat ze voor Robin gezorgt heeft toen ik op vakantie was. Lachen
4. Fonnie, ookal hebben we wel eens ruzie gehad, ik vind d'r een te gekke meid! Pling
En op 4. komt ook nog Wjerdo. Hele gezellige meid! Pling

Verder vind ik alle bokkers wel super! Party!! Lonneke, Stef, Dorine.. Ach.. ALLE bokkers zijn écht super! Lovers
_________________
<FONT COLOR="blue">[Quote shanaia] Ik wil Nathalie als me kleine lieve zusje </FONT>
<FONT COLOR="red">Robin, ik hou van je! En ik mis je verschrikkelijk Verdrietig</FONT> Party!!
Lovers Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nathalie op 2001-12-11 20:07 ]</font>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:12

ojee dan kom ik er nog lang niet hoor met een top 3 er zijn zoveel mensen die wat voor mij doen of war ik echt erg gek mee ben pfffff.
Wel ben ik echt Lovers met m'n zusje piggy of nouja zusje m'n groomy, vriendinnetje en stalgenootje

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:11

ik heb een behoorlijk groep lievelingen op bokt. op nr 1 stef 2, paulien, merylin nimber orri prisca. ik vind echt heel veel van jullie ontzettend leuk. ik heb zoveel steun en plezier van jullie. echt super. en pluutje.. jij behoort ook tot die groep!! ik heb aardige bokkers ontmoet tijdens meetingen maar ook een groep hele speciale bokkers, die er altijd voor je zijn. en diegene weten wel wie ik bedoel. Lovers

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:28

pfff allemaal ???

vikki-----------julke me ma
phia-----------naoompje me zussie
puck
steef
paardengek
nathalie
nimber
jurga

ja moet ik door gaan, zet ze allemaal zowat wel neer
Haha!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:43

ken eigenlijk nog niet zoveel mensen hier op bokt, maar ben jullie allemaal dankbaar, want kan hier altijd vragen stelllen!
kijk, kan wel namen gaan noemen maar dan vergeet ik er vast wel weer 1...
Haha! Bloos

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 22:51

Quote Nathalie:"2. Pinky_Girl, ja vind der gewoon aardig en ben d'r dankbaar dat ze voor Robin gezorgt heeft toen ik op vakantie was."

Aahhh Lovers Ik deed het met plezier hoor meid! Lachen

Mijn top 3 aan bokkers (ff vrienden van 'thuis' weggelaten anders schiet het niet op *LOL* ):

Nadia asa Buster: Chat ik al ruim 1,5 jaar mee en tja, allebij dezelfde liefde: Welshjes *LOL*
Nathalie: mede omdat ik die geregeld irl zie Lachen
sanderijn, mika en stef, ieder zo zn eigen redenen *LOL*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 15:41

met stip op 1, Lonneke. Die staat gewoon, zeker nu met mijn schoonvader, dag en nacht voor me klaar.
Gedeelde 2e plaats, euhm, even denken: Merilyn, heike, nimber, Mika en toch ook sonja, ondanks onze meningsverschillen heeft sonja mij destijds enorm geholpen toen mijn werkgever failliet ging.
Verder nog een heel stel mensen waar ik het goed mee kan vinden, maar nog niet goed genoeg ken om ze te plaatsen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 15:55

Ik noem niemand ik vind iedereen wel gezellig en leuk. Heb op de meetings de grooste lol dus ik ga niemand kwetsen door ze te vergeten.

Maar een ding staat op een http://www.BOKT.NL of niet Haha! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 16:08

Ik ben het helemaal met Prisca eens.. ik kan ook geen mensen noemen zonder iemand te vergeten. Maar iemand die toch enorm belangrijk voor me is, is René.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 16:10

Ik snap wat jullie bedoelen maar ik ben hier nog niet zolang dus ik ken nog niet zoveel mensen, maar ik weet wel zeker dat wat hierboven staat mijn top 3 is!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 18:26

1.tamara
2.mijn internet zussie!imke en maddy
3.leonie(macario)merylin,kjalleke,blaffie!nathalie(met haar kan ik over 1 ding heel goed praten)
ik kan gewoon met m'n problemen bij hun komen en ze steunen me ook en ik moet echt zeggen dat ik daar heel veel aan heb!
dat ik toch nog begrip krijg voor m'n problemen dat er toch iemand is die aan me denkt!
ik wil ze ook echt bedanken!
voor de steun die ik van ze krijg!
en de rest van de bokkers zijn ook lief hoor!

_________________
~sira,gijsje,gwen and norbert are the best~!!!! Lovers
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marije b op 2001-12-11 20:23 ]</font>

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 18:51

Op de eerste plaats natuurlijk mijnfamilie.Zij staan altijd voor mij klaar.
Op de tweede plaats mijn stapmakkers Stephan en Raymon omdat zij omwille van alles altijd voor mij klaarstaan.
Wat mij namelijk altijd opvalt is dat de mensen waar je van dacht dat dit echte vrienden zijn,dit soms niet eens zijn.Echte vrienden heb je voor het leven en neit voor heel even.Zijn jullie het vast wel mee eens of niet.?

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 18:56

Mijn familie is heel erg belangrijk voor me, en mijn vrienden, en van bokt Claudia (QuaterLover). Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 19:16

Op de eerste plaats mn familie
op de 2e plaats mn paardjes die steunen mij door dik en dun.
En op de derde plaats ragebol en sannetje van bokt.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 19:19

hier van bokt zijn een aantal mensen waar ik goed mee kan praten en aan wie ik dus ook veel vertel. ik ga geen namen noemen, voor als ik iemand vergeet is een beetje l**lig. de mensen die belangrijk voor me zijn weten dat zelf ook wel heb ik t idee

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 19:30

Kelly was eigelijk een BIG vriendin voor me, verder had ik niet zulke vriendinnen die ik zo goed kan vertrouwen. Daarom vond ik het ook zo erg dat ze weg ging!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..


party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 19:33

ik heb 2 hele goeie vriendinnen 1 zit hier ook op bokt (anne-yellie), maar helaas wonen die niet zo dicht bij en daarnaast heb ik nog heel wat schoolvriendinnen! die betekenen ook veel voor mij!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 19:53

1 floor (ken ik niet alleen via bokt Haha! maar die komt hier nooit.. maar ze is wel lid dus..)
2 nathalie fonnie kim lieke en iedereen van het (helaas Wegge) oppergoden Haha!
3 marije b (jah dies gewoon cool heah Haha! haha )

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 20:41

ik hou van heel veel mensen maar k zal er ff een paar opnoemen!

-tamara,(hier metellica)omdat ze egt zo'n onwijs goede vriendin van me is en ik haar al mn hele leven ken!
-joost,hij is mn vriend en staat (bijna) altijd voor me klaar en is gewoon mijn lekkere schatje
-mn zus, ze is heel tof en regelt altijd alles voor me en neemt t altijd voor me op!
-inge, die is hier ook van bokt maar die heeft mij 3 jaar les gegeven en van haar hou ik ook heel veel!
-nick, hij is mn ex maar zo'n goede vriend van me hij is helaas verhuist naar den haag en spreek hem haast nooit meer!
-carina,is ook n goede vriendin van me.

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 21:01

ja, mijn familie ook hoor!!!maar ik heb het speciaal gedaan ZONDER familie!!!en was trouwens meer een ode aan de 2 bokkers die erbij staan..maar ja, zo kan het ook he..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, chocky84, Eapy, fleurtjeuh, GoogleAdsense, Googlebot, Jolynne, Kaetibangsi, Malissaa1, purny, roosjenat, secricible, SUSANNEx, Tigress, verootjoo, xrobbiee en 91 bezoekers