net der vanaf gedonderd...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

net der vanaf gedonderd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 19:32

om half 5 belde hypoweert op dat mn nieuwe leren rijlaarzen binnen waren.. ik blij want zou eigenlijk nog een paar weken moeten wachten Haha!

ik wou eigenlijk nog gaan rijden, maar ik dacht longeer hem maar. kunnen we daarna die rijlaarzen op gaan halen..
zo gezegd zo gedaan..

t ging heel goed.. was lekker actief.. had gekke zin.. lekker bokken enzo..
toen dacht ik.. kruip er maar f op, had nog nooit zonder zadel op hem gereden Clown

dus ik erop..
mn moeder: ga f draven..
ik draven: maar ik kon niet blijven zitten moest er f in komen.. BONK BONK dus, na 5 passen gaat akyro galoperen en bokken.. dus roetsj roetsj BOEM KEDENGGG


ik val dernaast.. volop op mn kont Clown Frusty Schijnheilig



nu heb ik dus een grote blauw plek op mn kont en een schaafwond op me rug, omdat ik de teugel vast bleef houden en daardoor f verder getrokken werd Clown

maar verder is alles okeej met me Tong uitsteken

volgende keer toch maar beter proberen te blijven zitten Bloos Bloos Schijnheilig Clown

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:35

dat heb ik nou nooooit Schijnheilig Tong uitsteken Haha!
Volgende keer moet je anders eerst zonder beugels gaan rijden Knipoog wel met zadel dan natuurlijk. Hafjes he Tong uitsteken

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 19:39

mijndario schreef:
dat heb ik nou nooooit Schijnheilig Tong uitsteken Haha!
Volgende keer moet je anders eerst zonder beugels gaan rijden Knipoog wel met zadel dan natuurlijk. Hafjes he Tong uitsteken


jaah dat heb ik vorig jaar verschillende keren gedaan.. ging ook heel goed daar niet van...

maar ik kon gewoon niet blijven zitten.. en na 5 meter was ie al aan t bokken.. dus kwam ook een beetje onverwacht.. Clown

mn moeder heeft me kei hard uitgelachen..

en er was ook nog bezoek Bloos

die mee stonden genieten van mn rodeo Tong uitsteken

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:40

Ik laat altijd meteen de teugels los dan maar weg en struikelen over de teugels eigen schuld!

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 19:44

Alieta schreef:
Ik laat altijd meteen de teugels los dan maar weg en struikelen over de teugels eigen schuld!



nou neej ik niet.. stel je voren ze vallen der over..

t was ook niet zijn schuld mijn schuld.. Clown
als ik netjes was blijven zitten en niet had zitten te stuiteren was hij waarschijnlijk ook niet gek gaan doen...
maar zonder zadel blijf ik gewoon niet zo makkelijk zitten... Clown

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:46

Hahahahahaha, zie je al helemaal gaan Haha! Sorry....en ik mag lachen....het is mij ook gelukt zonder zadel...vanuit stilstand Bloos

Par is superglad en heeft een snel gangetje...dus ik waag me er sowieso niet zo goed aan..uitstappen ok, maar verders oefen ik eerst nog wel even zonder beugels.

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:50

eefke schreef:
mn moeder heeft me kei hard uitgelachen..

Dat zou ik ook doen Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken
Aah heel veel sterkte hoor Schijnheilig Ach gut

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:51

Iedereen valt er vandaag af Haha! ik ook al al was het met zadel en 2x achter elkaar (dr zaten 2 minuten tussen bij mij)

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:44

*LOL* *LOL* maar maar vlinderke toch! Hoe kan dat nou, je valt er toch niet af als je paardje gaat bokken en je rijdt zonder zadel? Verward echt heel dom van je hoor....was dan weggevlogen, je hebt immers vleugels! Tong uitsteken Extreme duivel Haha!

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 22:46

Apollo schreef:
:)) *LOL* maar maar vlinderke toch! Hoe kan dat nou, je valt er toch niet af als je paardje gaat bokken en je rijdt zonder zadel? Verward echt heel dom van je hoor....was dan weggevlogen, je hebt immers vleugels! Tong uitsteken Extreme duivel Haha!


waahaaahahah dies goed bleumke... Tong uitsteken

jaah voordat ik mn vleugels uit kon slaan.. lag ik al op de grond... Schijnheilig


maar mn kont doen zo´n pijn Verdrietig

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:14

Alieta schreef:
Ik laat altijd meteen de teugels los dan maar weg en struikelen over de teugels eigen schuld!

een goede raad,hou die teugels vast!
als je in de bak eraf pleurt oke,maar als je buiteneraf valt en niet gewend bent de teugels vast te houden is dat niet zo handig.

altijd proberen de teugels vast te houden.