Leuk ruiterkamp gezocht?!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Leuk ruiterkamp gezocht?!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 17:58

Heejj…!!!

Ik zoek een leuk ruiterkamp. Weet iemand er misschien een (of meerdere)???
Dit zijn m’n eisen: Haha!
 Minimaal 3 uur per dag rijden
 Elke dag les (vooral dressuur)
 Kamp waar serieus les gegeven wordt, door gediplomeerde instructeurs/instructrices
 Elke dag een buitenrit in een mooie omgeving, dus in het bos, duinen of strand
 Dagtocht zou ook leuk zijn
Knipoog  Tot en met 18 jaar (eventueel 17)
 Kamp waar ook ouderen komen en niet alleen van die jonge kinderen en waar ze dus niet van die kinderachtige spelletjes doen
 Leuke paarden
 hele week het zelfde paard verzorgen en rijden!! Lachen
 Niet in Groningen en het liefste ook niet in Drenthe of Friesland
 Heel belangrijk: een RUITERkamp en dus niet zo’n kamp waar je meer andere dingen doen zoals spelletjes en zwemmen dan paardrijden of dingen die met paarden te maken hebben!! Haha!

Ik hoop dat iemand iets weet!!! Graag de site vertellen en het liefste ook wat je allemaal doet enz… OK dan!

Alvast heel erg bedankt!!!!!! Knipoog

Groetjes Patricia

Up to Date is een toppertje


Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:23

Je bent wel veeleisend Tong uitsteken

kerstmuts wat je niet accepteren kan,
Maar accepteer wat je niet veranderen kan.

[ITP] Strandshoot door SSDesign

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 18:39

ja, ik weet het ... Bloos

Up to Date is een toppertje

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 18:40

Ik hoop dat iemand toch nog een ruiterkamp weet, die aan mijn eisen voldoet Haha!

Up to Date is een toppertje

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:43

nou ik weet wel een leuk ruiterkamp (zie mijn onderschrift) maar die voldoeet niet aan al je eisen.... het is wel echt een ruiterkamp zonder zwemmen ofzo en de hele dag met paarden bezig zijn..het is van 8 tot 18 jaar en er zijn echt niet alleen "kleintjes".. als je nog vragen hebt dan moet je maar even een PB'tje sturen.

maar misschien is het leuk als je die site even bekijkt Lachen succes!

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:19

www.hippago.nl

Maar dat is wel in Drenthe en maak je geen buitenritten.

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:31

kamp bij manege van loon, daar ga ik dit jaar voor de 2e keer heen. sommige vinden het daar heel leuk, andere vinden het nix. ik vind het dus heel leuk. je rijd er elke dag min. 3 uur, s avonds mennen, voltige e.d. elke dag buitenrit van 2 uur en les van 1 uur. les voornamelijk dressuur, af en toe springen. verschillende groepen, ingedeeld naar leeftijd en ervaring. je doet dus altijd iets wat bij je past. hele week zelfde paard. leeftijd t/m 17 jaar. kijk anders op: www.hotelmanegevanloon.nl pb maar voor meer info

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:32


Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:34

chickey schreef:
nou ik weet wel een leuk ruiterkamp (zie mijn onderschrift) maar die voldoeet niet aan al je eisen.... het is wel echt een ruiterkamp zonder zwemmen ofzo en de hele dag met paarden bezig zijn..het is van 8 tot 18 jaar en er zijn echt niet alleen "kleintjes".. als je nog vragen hebt dan moet je maar even een PB'tje sturen.

maar misschien is het leuk als je die site even bekijkt Lachen succes!


Hier ben ik 2 jaar geleden geweest, erg leuk kamp! De paarden zijn goed afgericht, er wordt goed les gegeven en als je wil is er ook een mogelijkheid tot zwemmen. Echt een aanrader!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:35

Mijn zusje is naar Klein Oever geweest in Balkbrug (volgens mij ook Drenthe en anders Overijssel...me topo is even niet op zijn top vandaag), maar dat vond ze erg leuk. Meer staat op www.kleinoever.nl (dacht ik en anders moeten er streepjes tussen)

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:36

Moet het in Nederland zijn? Kijk anders eens op www.fivesaints.com
Het ligt zo verlaten in de heuvels van Wales dat je mobiele telefoon het er niet eens doet *LOL*

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:42

Vanillia"]
[quote="chickey schreef:
nou ik weet wel een leuk ruiterkamp (zie mijn onderschrift) maar die voldoeet niet aan al je eisen.... het is wel echt een ruiterkamp zonder zwemmen ofzo en de hele dag met paarden bezig zijn..het is van 8 tot 18 jaar en er zijn echt niet alleen "kleintjes".. als je nog vragen hebt dan moet je maar even een PB'tje sturen.

maar misschien is het leuk als je die site even bekijkt Lachen succes!


Hier ben ik 2 jaar geleden geweest, erg leuk kamp! De paarden zijn goed afgericht, er wordt goed les gegeven en als je wil is er ook een mogelijkheid tot zwemmen. Echt een aanrader!
[/quote]

thnxiej! wie was je leiding in die week? of weet je niet meer?

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:31

Vanillia"]
[quote="chickey schreef:
nou ik weet wel een leuk ruiterkamp (zie mijn onderschrift) maar die voldoeet niet aan al je eisen.... het is wel echt een ruiterkamp zonder zwemmen ofzo en de hele dag met paarden bezig zijn..het is van 8 tot 18 jaar en er zijn echt niet alleen "kleintjes".. als je nog vragen hebt dan moet je maar even een PB'tje sturen.

maar misschien is het leuk als je die site even bekijkt Lachen succes!


Hier ben ik 2 jaar geleden geweest, erg leuk kamp! De paarden zijn goed afgericht, er wordt goed les gegeven en als je wil is er ook een mogelijkheid tot zwemmen. Echt een aanrader!
[/quote]
AAAAAAAAAHHHHHHHHH nee ik ben echt anti de Burght!!!! Sorry ik ben zelf nooit meegeweest met dat kamp, maar we zijn ze al wel een paar keer buiten tegen gekomen toen we zelf daar in de buurt op kamp waren. laat ik zeggen dat ze niet zo'n goede indruk achter hebben gelaten... Sorry hoor, ieder zijn mening natuurlijk.

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:57

De KNHS zomerinstructieweek, die is geweldig alleen wel errug duur, en het zit nu al vol. maar daar heb ik echt veel geleerd....(sorry maar het zal misschien niet aan jouw eisen zijn, maar ik wilde er alleen ff meezeggen dat het een hartstikke leuk kamp is...)

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:13

PolitieTed"]
[quote="Vanillia"][quote="chickey schreef:
nou ik weet wel een leuk ruiterkamp (zie mijn onderschrift) maar die voldoeet niet aan al je eisen.... het is wel echt een ruiterkamp zonder zwemmen ofzo en de hele dag met paarden bezig zijn..het is van 8 tot 18 jaar en er zijn echt niet alleen "kleintjes".. als je nog vragen hebt dan moet je maar even een PB'tje sturen.

maar misschien is het leuk als je die site even bekijkt Lachen succes!


Hier ben ik 2 jaar geleden geweest, erg leuk kamp! De paarden zijn goed afgericht, er wordt goed les gegeven en als je wil is er ook een mogelijkheid tot zwemmen. Echt een aanrader!
[/quote]
AAAAAAAAAHHHHHHHHH nee ik ben echt anti de Burght!!!! Sorry ik ben zelf nooit meegeweest met dat kamp, maar we zijn ze al wel een paar keer buiten tegen gekomen toen we zelf daar in de buurt op kamp waren. laat ik zeggen dat ze niet zo'n goede indruk achter hebben gelaten... Sorry hoor, ieder zijn mening natuurlijk.
[/quote]

Ja isz ook zo hoor! En ja ik kan het wel goed gaan praten en weet niet eens wat er gebeurt is! maar ieder zij mening idd! OK dan!

We hebben ook ontzettend veel leuke positieve reacties en er zijn ontzettend veel die elk jaar weer terug komen!

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 16:23

allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!!
Als jullie er nog meer weten, reageer maar hoor!!!

Up to Date is een toppertje

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:53

Iedere dag hetzelfde paard en dan minimaal 3 uur per dag rijden?? Hallo he.. Verward

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 16:55

wat is daar mis mee???

Up to Date is een toppertje

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 17:13

Den Ham, daar schijnt het ook erg leuk en leerzaam te zijn.
Gaan een paar stalgenootjes van mij al een paar jaar naartoe (sommigen met eigen paard, anderen rijden op paard van daar).

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 17:27

Het ligt dan wel niet in het noorden Haha! , maar je kunt eens informeren bij ons op stal , www.home.zonnet.nl/stalsintels , ze zeggen dat wij erg leuke en leerzame kampen organiseren. Informeer maar eens. (natuurlijk wel op leeftijd ingedeeld ) er zijn vast wel bokkers met ervaring hiermee

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 17:31

Sintels is idd erg leuk ben ik vorig jaar geweest!

Ik zou dus echt niet naar de Burght gaan! Ik ben daar een paar jaar geleden geweest en vond de leiding slecht, de pony's vond ik eerlijk gezegd niks, op een dag vielen er wel 10 kinderen af doordat ze er van door gingen liepen te bokken enz! Voorderest zijn er nog veel meer dingen waar ik wel over kan klagen maar vind ik niet nodig..

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 17:36

Lot schreef:
Iedere dag hetzelfde paard en dan minimaal 3 uur per dag rijden?? Hallo he.. Verward

toen ik bij die van loon was reden de pony's gerust 8 uur per dag Scheve mond 3 uur per dag valt dan nog wel mee...

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 18:06

Zo, 8 uur per dag Huilen

Up to Date is een toppertje

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:38

confetti schreef:
Het ligt dan wel niet in het noorden Haha! ,

Ze zoekt iets juist niet in het noorden Knipoog

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 19:44

ja inderdaad, juist niet in het noorden Lachen

Up to Date is een toppertje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, Ubermetrics en 30 bezoekers