Udinde heeft me voor het eerst gebeten....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 23:29

De schat +:+
Gek mens ben ik he? Mijn veulen bijt me, of beter gezegd, bijt naar me, want het deed niet zeer hoor.
En ik zeg, de schat....
Ik ben echt helemaal verliefd op mijn kleine meid.
Ik was met haar een paar rondjes aan het lopen door de wei, even oefenen wat we allemaal geleerd hebben. Stappen, terug en om.
En braaf dat ze was! Haar vriendinnetje alleen niet en die liep te klooien.
We stonden met zijn drien op een rijtje, vriendinnetje bijt, Udinde bijt terug.
Alleen beet ze de verkeerde, ze vergiste zich en beet in mijn jas. Schrikreactie: Stemverheffing! UDINDE!!!!
Oooohhh... mijn arme meidje was helemaal van slag en kroop me aan. Ik weet niet zo heel veel van paardetaal, maar ik kon heel duidelijk zien dat ze er ozo'n spijt van had. Ze had zo'n schuldige blik in haar ogen, dat was helemaal niet de bedoeling geweest.

Gelukkig schrok ik van haar, normaal gesproken krijgt een paard wat naar me bijt direct een klap, maar doordat ikschrok, zag ik haar koppie.... Schuldbewust en vol spijt.
Lovers Meidje he??

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 23:33

hahaha wat super lief!!! Maar wel goed datje ff liet merken dat het niet mag (ookal was dat niet bewust) want zo zal ze er de volgende keer niet eens aan denken om dat te doen *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 00:10

Ooohh...arme Dinnie...wat zal ze geschrokken zijn dat ze haar lieve baasje per ongeluk beet...hoop maar dat ze een eventuele volgende keer niet mis hapt zeg maar...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 10:27

Ach gossie.... Wel goed dat ze nu al weet dat ze jou niet mag bijten!

Ik moet nog steeds het artikel over de moeder van Parcival voor je opzoeken, ben het niet vergeten hoor, had het gewoon te druk! Komt er aan! Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 14:08

aaaaaaaah wat een knuffel he! Hinke ook die vind kroelen zo onwijs lekker en wil mij dan terug krabbelen op mijn schouder alleen die liefkozende tanden in mijn schouder zijn niet zo geweldig. voorzichtig af geleerd door haar steeds weg te duwen als het te hard ging en jawel ik werd alleen nog gekrabbeld met lippen en duwtjes.
maar af en toe als ik op dat ene lekker plekje zit dan zit ze zo te genieten dat ze het wel eens vergeet dan ineens hap hangt ze in mijn jas. van schrik staat ze 10 meter verder van ojee dat mocht niet he.. Scheve mond\
ik moet dan zo lachen! voor straf kriebel ik haar niet verder maar ze weten het zo goed die ukkie's!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 18:57

aaaahhhh eg lief!!! Lovers
bucephala bijt me altijd Verdrietig

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 21:45

*LOL* Lastig he Kim, die kroelgrage peuters!
Ik heb het Udinde helemaal afgeleerd. Kroelen is genieten, maar niet terug kroelen.
Gaat heel goed, nu staat ze met haar lipjes in de lucht te wiebelen Lovers
Of tegen het hek, of tegen haar vriendinnetje...