druk geweest vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 22:46

ben vanmiddag naar Gerald geweest, om kwart voor 1 zou ik daar zijn en zou ik gelijk Celano klaarzetten, ik was er om 10 voor 1 (keiharde tegenwind gehad) en toen dus Celano klaargezet met longeersingel om enzo, om kwart over 1 kwam Gerald dus hij kon gelijk bezig, toen heb ik de paarden kuil gevoerd en daarna ben ik Heide gaan poetsen, ondertussen geprobeerd om Kim te bellen maar dat wou dus niet lukken Boos! . Om kw over 2 was ik met Heide in de bak, tot iets voor half 3 heb ik dr aan de hand gestapt en daarna had Gerald les met Heide. Ik celano mee teruggenomen en afverzorgd, toen een stal uitgemest (ondertussen was Josefien ook al gekomen, die had ook al 2 stallen gedaan). en Josefien ging de hengst klaarzetten. Ikke ging de kruiwagen vullen met kuil, josefien kwam nog helpen maar die ging al snel weer weg want die moest naar huis. ze had Gerald ff opgehaald en toen is ze gegaan. ikke verder de kruiwagen gevuld en toen Heide afverzorgd. Daarna Marengo klaargezet (ging weer goed, we beginnen aan elkaar te wennen. hij is best wel liefie). toen Gerald terugkwam met Gambler heb ik die afverzorgd en is Gerald Marengo gaan longeren. ik heb de paarden gevoerd en kuil gegeven en toen gerald terugkwam heb ik Marengo nog afverzorgd en de stal geveegd en toen hebben we samen opgeruimd en mn fiets achterin de auto gegooid en toen op naar Geralds huis, hij omgekleed en toen naar de Maten gegaan. We werden nog gecontroleerd of we geen geiten achterin hadden zitten, maar dat was alleen maar een fiets en wat dekjes, dus we mochten doorrijden. onderweg hadden we muziek aanstaan van de musical Elizabeth, gerald is daar helemaal gek van, ging me helemaal vertellen wat er in de musical gebeurde enzo. (verder issie helemaal normaal hoor.... ongeveer dan).
rond half 8 was ik eindelijk thuis, toen nog eten en gtst kijken en ik ga zo naar bedje toe

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:



Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 23:32

gaaf he!
Ik vind het ook een leuek vent (maar hij is echt homo hoor!!!!!!!!)
komt josefientje zaterdag? doe d'r maar de groetjes Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 11:10

neej josefien komt zaterdag niet, saskia wel. ik heb t gevoel dat er iets niet goed zit tussen Gerald en Josefien, zij ging plotseling veel meer werk doen enzo en hij was op de een of andere manier een beetje boos op dr, ze hebben elkaar nauwelijks gezien/gesproken maar er zat wat fout Verward

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, GoogleAdsense, Manadeluca, Milow2018, nayla, Niika, Sky_As, tienus63, Vickym98, Winged, xSuuzerd en 94 bezoekers

cron