Hoe kun je foto's bewerken?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 17:30

De titel die ik eigenlijk wilde paste niet op het lijntje, maar ik bedoel eigenlijk: Hoe kun je delen van foto's uitknippen en dan in een andere foto plakken? Ik heb wel wat geprobeerd met Paint, maar het lukt niet helemaal. Heb je hier ook nog aparte programma's voor?


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 17:36

Gebruik Adobe Photoshop, is wel wat moeilijker maar je kunt preciezer knippen en plakken. Je moet het wel ff onder de knie krijgen maar je prestaties zullen der stukken van vooruit gaan!

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 13:52

Photoshop v. Adobe is idd een fantastisch programma maar zorg dat je n kopie vastkrijgt want Adobe is niet-te-doen-duur!

Of als je een digitale camera hebt zit daar soms een programma bij. Wij hebben een Kodak en daar zit Photowise (oid) bij

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 19:55

Hm, toch maar sparen voor een digicam dan. Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Anne_26, Babootje, Century, Donderwolk55, lovelyfiefy, Marocje, nick_en_ik, paard1970, Petra_O, ryukapple, Sabine, Sorriso, Tucktuck, Vagabondo, xChoco en 66 bezoekers