dikke klieren blijven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

dikke klieren blijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 12:33

Ik heb van ongeveer 2 jaar geleden kerst tot afgelopen kerst (een jaar)last gehad van een soort broertje of zusje van Pheiffer. Daarbij ook last gehad van dikke klieren in mijn nek en lies.
Nu zijn de klachten van de pheiifer al een tijdje weg moet alleen nog aankomen d.m.v. meer koolhydraten eten om meer energie binnen te krijgen.
Maar die klier in mijn nek en lies blijft zitten. Is vorig jaar zomer op de foto gezet in het ziekenhuis en die arts zij ziet er niet erg uit maar als het erger word moet je terug komen. Erger is het niet maar het zit er nog steeds kan dit kwaad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:48

In principe is het wel goed dat die klier blijft zitten Knipoog Je bedoelt zeker, dat hij nog zo dik is? Maar ik neem aan, dat je arts wel weet waar hij over praat.

Wat ik zelf heb, en mijn oudere broer ook, is dat in de winter onze klieren in de nek behoorlijk groot zijn, en in de zomer neemt het iets af, maar zijn lang niet zo klein als wat normaal is. Wij zijn zelf altijd verkouden, het hele jaar lopen we te snotteren, in de winter wat erger, maar ook in de zomer, zijn we verkouden. Die klieren blijven dik, en ik zit er verder niet mee, zolang ze maar geen pijn gaan doen.

Ik zou me iig niet zo druk maken Lachen

*Edit, typo*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-03-04 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 12:57

ja hi hi idd ze blijven opgezet ik ben er niet helemaal bij vanmorgen.
Dus als ze altijd dik blijven (niet extreemen niet pijnlijk) is het niet erg pfieeew gelukkig maar.