Nieuw gips!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Nieuw gips!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 12:05

Een week geleden ben ik onder Jildau terecht gekomen. Zie voor dat verhaal [VvdD] het enge valpartijverhaal

Maar goed, het werd dus gips, en wel een spalk in week 1 van de 6. Dat was echt super onhandig, dus ik zat al de hele week naar vandaag uit te kijken: de dag waarop ik loopgips zou krijgen. En het zit er om!

Vanochtend moest ik om 8:45 in het ziekenhuis zijn, een vroegertje dus. Ik werd meteen geholpen ( Bloos! ) en het was met een kwartiertje al gepiept, toen kon ik met mijn 'nieuwe been' die de kleuren paars en roze heeft gekregen, naar huis.

Ik schrok trouwens wel hoe mijn been eruit zag toen de spalk er af ging! Helemaal blauw en alle spieren weg meteen Maar ja, dat heb je nu eenmaal als je er niets meer mee doet van de ene op de andere dag....nog vier en een halve week en dan ben ik weer verlost van mijn been Nou ja, verlost....zal het mooie kleurtje wel missen hoor Haha!

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:10

Ach dan schilder je je been toch in dat kleurtje? Haha! vreemd he, zodra je in gips zit zijn alle spieren weg in korte tijd. Dat wordt waarschijnlijk ook fysiotherapie nadien.

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:10

Heb net het verhaal gelezen... Bloos! Da's niet mooi zeg!
Nog veel sterkte Ach gut

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:20

Hmm... fijn dat je nu wel loopgips hebt, maar echt fijn is het natuurlijk niet, sterkte he.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 13:37


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:24

Het kleurtje is wel heel hip! Beterschap!