Wie stout is krijgt... *update*

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-01 16:18

Ik krijg van de sint niks volgens mij want ik ben stout geweest. 3 dagen achtereen gespijbeld.
Gewoon de hele dag in mijn bed gelegen: moe, koppijn, geen fut en VOORAL geen zin om op te staan en naar school te gaan, of tenminste iets te doen voor school. En nu voel ik mij weer schuldig maar ben het ff (al veel te lang) allemaal kotsbeu.
Ben bang dat ze naar huis gaan bellen en dat ze t gaan weten (ze weten van niks, ik zit op kot)en langs de andere kant, wil ik ergens wel dat ze bellen, ik wil zo ook niet verder...

_________________
en uit een handvol zuidenwind schiep Hij het edelste der dieren, het paard...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kajelleke op 2001-12-12 14:14 ]</font>


Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-01 16:39

en zal de eerste zijn om blij te zijn met kerstmis enzo maar dit jaar baal ik van die happy (omdat ik niet happy kan doen, tenzij faken), zoete, vrolijke jingelbelsfeer! En met nieuwjaar lekker goeie voornemens maken; zullen wel hele goeie moeten zijn om uit de oliebol te raken waar ik mijzelf nu heb ingewerkt, huilhuil!

hier helpt maar een ding tegen: slapen, heel lang slapen...

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:03

Meid, je bent niet de enige.. School zit mij ook tot mijn strot hoog en ik spijbel ook nogal eens.
Ik hou het ook niet lang vol maar er lijkt geen oplossing te zijn...
Bah, nog 2,5 week volhouden.. dan is het vakantie..
Ik hoop echt wij het daarna wat positiever in gaan zien.
Hier kan ik nl niet lang meer tegen! Verdrietig Huilen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 18:52

poedersuikerzooi. Hopelijk lukt het na de vakantie wat beter en blijf volhouden!
Nog fijne feestdagen ondanks alles

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 20:30

Las je mij je E-mailadres stuurt, dan kan ik je een Land Rover(plaatje) sturen. Kun je je richten naar mijn onderschrift.
De enige uitweg is er dwars doorheen, dat geldt voor Land Rovers, maar vooral ook voor jou.
Als klein jochie zat ik eens in een Range Rover, die indruk is nooit meer verdwenen en ik nam me heilig voor dat, als ik het ooit zou kunnen betalen, ik Range Rover zou rijden. Dat ooit heeft dertig jaar op zich laten wachten, maar mijn geduld en volhardendheid zijn beloond, ik heb twee Range Rovers, en Land Rover Disco en nog een oude Series, ik kan het betalen.
Geloven in jezelf en in je eigen kunnen is de motor die je nodig hebt om te overleven. Anderen zijn er alleen maar opuit om je in de prut te trappen, ten gunste van zichzelf. Sta op, pak jezelf bij elkaar, Misselijk de wereld uit ga je eigen weg. Alles wat jij wilt, kun je. Ga ervoor, voor jezelf, omdat jij het enige bent wat echt belangrijk voor jou is.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

sonja_girl
Berichten: 5
Geregistreerd: 05-12-01
Woonplaats: limburg (hoensbroek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 20:33

rot voor je.
ik had een goed rapport maar slecht gedrag of zo. Scheve mond\
en dus kreeg ik apart een brief mee en werden mijn ouders gebeld!
en dus kreeg ik toen ik thuid was de wind van vooren!
maar heb het uitgepraat en zou me nu beter gedragen,hehe. Haha!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 23:47

hmm waarom komt dit zoo bekend voor
GEEN ZIN in school
gelukkig ben ik te braaf ( anders zou ik echt helemaal wit aanlopen hihi schijterd he) om te spijbelen.
suc 6
ga er voor
na regen komt zonneschijn.
misschien hebben ze het niet eens gemerkt

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-01 09:52

Ik heb niet alleen maar ff geen zin in school, ik heb nergens geen zin meer in. En in mezelf geloven, dat is wel net het grote probleem. Alles waar ik aan wil beginnen lukt niet zo als ik het wil of helemaal niet. Op school niet, bij de paardjes niet, in mijn contacten met anderen niet. En het zal wel aan mij liggen. Ik ben er een zooitje van aan t maken en niemand die genoeg om me geeft om me tegen te houden. Ik vraag me af wat ik (op school) nog moet doen eer ze me gaan 'helpen'...

godverdomde klerezooi!!!

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 22:45

Wil je gegarandeerd aandacht op school? Nou dat is vrij simpel: ram de directeur op z'n gezicht waar iedereen bij staat. Het is alleen de vraag of je daarmee je doel bereikt, ik ben bang van niet.
Maar misschien helpt het wel als je hem recht in zijn gezicht datgene zegt wat je hier neerschrijft. Hoewel veel zaken bij banketstaaflie net iets anders geregeld zijn dan hier, denk ik toch dat een duidelijke hulpvraag reactie op moet leveren, zo niet, andere opleiding nemen, eentje die je wel wil helpen om het tot een goed einde te brengen. Succes.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 22:48

ik ben ook vaker niet aanwezig op school dan wel.. niks aan te doen.. maarjaik benal 18 dus niet meer leerplichtig Lachen
maarre kop op je komt er weer overheen weet ik zeker
sterkte...

Love the life that you live, live the life that you love


Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 13:19

Dead woman walking! De school gaat mijn ouders (eindelijk!?)opbellen. Vanavond ben ik dood, en anders hoor je t wel...

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 17:56

4 weken geleden had ik echt 2 hele dagen gespijbeld ik ben naar de heide(natuurgebied) gegaan en heb daar alleen maar zitten janken!
vandaag zou ik weer niet naar school gaan en weer naar de heide maar ben tocg gegaan heb alleen het eerste uur gespijbeld maar als het aan mij ligt mocht die kerstvakantie nu wel beginnen!
ik kijk de hele tijd op tegen die rotlange schooldagen!
als ik uit school kom dan ben ik heel erg supermoe
(sorry een beetje offtopic,beetje erg Lachen )
ontopic:
meid nog ff en dan is het vakantie concentreer je daarop en dan komt het wel goed!
als het niet meer lukt stuur me een mail of pb he!

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 13:38

Gisterenavond was t zover: ze (school) hebben gebeld! En mijn pa was (heeft daarna nog naar mij gebeld) een heel klein beetje boos en (das nog erger) heel teleurgesteld dat ik t m niet eerder heb verteld, m niet heb vertrouwd(voel ik me dus nog wat schuldiger).
Maja. Nu is het hek van de dam: vrijdag hebben ik en mijn ouders een afspraak met mijn atelierdocent, begeleider en de sociale assistente.
En ZENUWEN dat ik heb! Als ik er aan denk heb ik al geen honger meer...

Duim aub voor mij!!!

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

Jiska

Berichten: 2099
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 18:57

Ik duim voor je!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 20:01

Eigenlijk moet je het positief bekijken. Je moet er van uitgaan dat ze je serieus nemen en niet meteen met donderpreken beginnen. Je bent 21, dus mans genoeg om voor jezelf op te komen. Je zit alleen op dit moment niet lekker in je vel. En dit gesprek is hoogstwaarschijnlijk de aanzet tot een oplossing. Als er niets was gebeurd, als ze van school je ouders niet hadden gebeld, dan was je alleen maar dieper weggezakt in je ellende. Zie het dus positief: dat gesprek van vrijdag wordt het begin van een nieuwe periode! Soms moet je even met je kop tegen de muur lopen om opnieuw te kunnen beginnen. Sterkte en veel succes vrijdag, het komt vast goed!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 13:04

ik zal het PROBEREN te onthouden als ik daar zit...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Colien, ComscoreBot, Fair, Googlebot, heidy_wilco, Hindo2, Isab123, JeRekers, Keizerinnnn, ManonGrr, maya12333, MelissaV, nicole_floor, Olikea, Polarize, savieralover, YandexBot en 72 bezoekers