Waarom krijg ik op mijn comp streepjes ipv foto's?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Waarom krijg ik op mijn comp streepjes ipv foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 16:52

Ik heb een probleem met mijn computer. Elke keer als ik foto's wil bekijken die mensen op bokt hebben gezet, bijv. HAW of ITP, krijg ik alleen maar streepjes, oftewel geen hele foto, maar alleen een paar miniscule streepjes (delen) van de foto Boos! . Het vreemde is dat het alleen geldt voor de foto's hier op bokt en niet op andere sites ( heb ik tenminste nog nooit last van gehad) en ook alleen met mijn eigen computer. Ik krijg wel gewoon de avatars te zien.

Een computer-expert die enig idee heeft wat het probleem kan zijn?

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje


Technoboy

Berichten: 423
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:32

nog nooit meegemaakt.

geen ervaring mee.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:37

Op mijn werk heb ik hetzelfde probleem.. Als ik foto's wil laten zien van m'n paard, lukt dit niet.. Je krijgt allerlei vage 'delen' van foto's (waarbij je met een beetje knutselen vast wel een foto van kan maken).. Ook zijn ze groen/rood (en een stukje normale kleur)..

Ik denk dat het aan de video-kaart van die computer ligt ofzo? Verward

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 21:47

heb je het bij alle foto's van bokt, ook in profielen enzo? ik heb het een tijdje geleden ook gehad, toen lag het aan bepaalde instellingen die niet klopten geloof ik...


Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:13

En als je je tijdelijke internet bestanden wegmikt?
Extra --> Internet Opties --> Bestanden verwijderen

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 08:15

MacavityL"]
Op mijn werk heb ik hetzelfde probleem.. Als ik foto's wil laten zien van m'n paard, lukt dit niet.. Je krijgt allerlei vage 'delen' van foto's (waarbij je met een beetje knutselen vast wel een foto van kan maken).. Ook zijn ze groen/rood (en een stukje normale kleur)..

Ik denk dat het aan de video-kaart van die computer ligt ofzo? Verward
[/quote]

Misschien, Ik krijg de streepjes-deeltjes we in de normale kleuren. Zal eens vragen aan huisgenoot, die zit erop Haha!, alleen issie nooit thuis Scheve mond ...

[quote="Yessy"]
heb je het bij alle foto's van bokt, ook in profielen enzo? ik heb het een tijdje geleden ook gehad, toen lag het aan bepaalde instellingen die niet klopten geloof ik...
[/quote]

Ja ik heb het bij alle foto's, ook in de profielen. (alleen de avatars niet). Heb je enig idee wat voor instellingen ik zou moeten veranderen?


[quote="Cathelijne schreef:
En als je je tijdelijke internet bestanden wegmikt?
Extra --> Internet Opties --> Bestanden verwijderen


Heb ik geprobeerd, maar heeft nog niet heel veel geholpen

Toch bedankt voor de adviezen! Meer zijn altijd welkom. O ja, het is trouwens soms wel zo dat de laatste foto's (wanneer mensen er heel veel onder elkaar hebben gezet) het wel goed doen. Ik dacht eerst dat dit kwam doordat je daar het laatst langs komt en het meeste tijd hebben 'goed' te worden, maar dat is het niet. Al wacht ik nog zo lang, dat heeft geen effect

Misschien kan iemand hier wat mee?

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:26

Ik ben nu op het werk, zit op het moment op een andere afdeling, betere computer Haha! Maar heb het eens op 3 verschillende afdelingen geprobeerd..

ik kan foto's die via msn groepen zijn geupload zoals die van mij - zie onderschrift) NIET zien, maar andere foto's die bijv via picturetrail geupload zijn (ben even bij HAW in de eigenschappen van foto's gaan kijken) kan ik weer wel zien..

Iemand hints/tips? weet raad?

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers