Ik durf het bijna niet zeggen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Ik durf het bijna niet zeggen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 22:46

Maar ben vandaag er weer afgevallen *zucht*

Ik had les vandaag...Eerst zelf losgereden (in de buitenbak, jaja Haha! ) tijdens het losrijden kwam ze al een keer flink in verzet, wilde in draf een hoek niet door, waarschijnlijk omdat er een auto stond met de koplampen aan. Daar ging ik al wijkend door de bak op een supergespannen paard. Op de volte getrokken (tja moest wat he) gaan stappen en toen in stap de hoek door al pratend en toen pfieuw ze ontspande weer, dus kon ik rustig verder rijden Lachen

Toen kwam Kim en moesten we echt aan het werk. Het ging best goed, ik was niet heel erg bang zoals zondag, zat veel meer ontspannen (iig voor mijn gevoel) Ik kreeg haar weer lekker actief en stukjes nagevelijk. Alleen op het moment dat ze nagevelijk loopt stop ik opeens met rijden Haha! Moet ik afleren.

Tja uiteindelijk kwam dan de galop. Eerst wilde ze niet aanspringen, maar dat was mijn fout, want ik hield haar tegen...terug naar de arbeidsdraf, uiteindelijk sprong ze aan na een tik + flinke bok, dus nog een tik en toen ging ze wel erg hard Schijnheilig voor mijn gevoel dan, want Kim riep de hele tijd maar benen der aan, vooruit doorgaloperen...
Daarna van hand veranderd en de andere kant op galoperen, weer zo hard...en toen gingen we richting de hoek waar ze eerder ook al mafdeed en toen wist ik dat ik eraf zou vallen. Ik extra been geven, maar dat hielp niet, ze nam een grote zijsprong en ik viel eraf *zucht*...

Weer erop geklommen, eerst even gedraaft en toen op de volte weer in galop, volte steeds wat groter gemaakt, maar die hoek in dat deed ik niet meer hihi...De les was klaar, dus Kim zei geef maar lange teugel en ik dacht écht niet, ze gaat eerst die hoek door...ik er naar toe gestapt, paard weer gespannen, maar ze ging de hoek door en ontspande weer en kreeg lange teugel Lachen

Mij moeder was erook, die heeft mijn salto niet eens gezien Clown Maar dat gaf niet, want met uitstappen op het pad (ik was afstapt en liep er naast) gaf Arti mij opeens een kopstoot en lag ik alsnog gevloerd *LOL* Bloos

Paarden...wat moet je ermee Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 17-03-04 22:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:48

haha... ik kom nu zeker weten snel weer eens langs... Haha!:D

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:48

Ik had al zo'n vermoeden toen ik de titel las Knipoog
Weer niets aan overgehouden? Bekijk het positief, wij kunnen alleen rijden, jij kan ook vliegen Tong uitsteken

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:53

Jeeeeeetje ben je er wéér afgevallen!! Bloos! Bloos! Bloos! Vind je het nog wel leuk? Bloos En heb je nog ergens last van?? Ach gut

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:59

Arme Ineke Haha! Haha! , je deed zo je best en je reed zo goed, en dan ineens uit het niks pakt ze je dan he........... nou ja meid. Een ding, je wordt er enorm handig van Haha! Haha!

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 23:04

Ik vind jou wel een doorzetter hoor OK dan! Ik weet niet of ik het rijden nog wel zo leuk zou vinden als ik er zo vaak af lag Bloos Haha!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 23:11

Of ik het nog leuk vind?? *krabt zich over het hoofd* Hmm tja...Op dat moment niet, maar ik kan toch niet zonder he Haha!
Heb gelukkig niks gebroken of gekneust hihi, kon dus *vrolijk* weer verder Knipoog

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 23:17

Ohhh gelukkig maar! Lachen En net zoals tequila zegt.. Je bent idd een doorzetter! Zelfs als je doodbang
bent klim je er gewoon weer op! Moet ook wel. Bloos Ik ben benieuwd hoe Levi is als hij bereden wordt. Haha!
Laatst bijgewerkt door Relliej op 17-03-04 23:20, in het totaal 2 keer bewerkt

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 23:17

Kijk, that's the spirit Knipoog

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 23:18

Hahahahahaha sorry Ineke.....toen ik de titel zag dacht ik al..owow....

Maar als het je enigszins gerust stelt, heb er niet naast gelegen maar toch een gevecht met Ellie gehad Haha!

Zeker weer geen camera in de buurt om het vast te leggen he? Knipoog Moet toch binnenkort maar weer eens komen kijken Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 23:22

Mmm. ik dacht ook al "oh oh" toen ik je titel las. Scheve mond
Gelukkig heb je nergens last van. Kan me voorstellen dat je het nu even wat minder leuk vindt, maar hartstikke goed dat je zo doorzet! Over een tijdje gaat het vast perfect.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 23:30

Sily schreef:
Hahahahahaha sorry Ineke.....toen ik de titel zag dacht ik al..owow....

Ik dacht het zelfde Haha!

Gelukkig heb je er niets aan over gehouden.

En inderdaad, zo als gijsenkim al zegt: Je word er handig van!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 08:41

Ligt de bodem zo lekker daar? Haha!
Aaah..sorry ik ben weer aant plagen Ach gut Kusje

Hevonen

Berichten: 5609
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 09:00

Zoals een goede vriend van mij zegt: "laten we maar postzegels gaan verzamelen".
Je bent een echte doorzetter! Ik vind het moedig.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 09:43

Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen. Ik weet niet of ik nog met plezier zou opstappen na een paar van dit soort avonturen...

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:18

Haha! Ik moest wel een beetje lachen, alleen al om de manier waarop je schrijft... Geweldig!!!
Super van je dat je er telkens weer dapper op stapt... Zo weet ze iig dat je niet met je laat sollen!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:59

ohhh ineke!
blijf nou eens zitten Haha!

misschien word het eens tijd voor een bodyprotecter Haha!

maar vind het knap dat je er steeds weer op stapt hoor!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 11:37

Heerlijk toch, die meewerkende paarden... Maarre: ik hoop toch voor jou dat dit voorlopig de laatste snoekduik geweest is!!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 12:46

Een bodyprotector is misschien handig als ik op Levi stap, maar het vervelende aan die dingen is dat ik mij dan niet meer als een bal op kan rollen wanneer eraf val (ja handig die judolessen in het verleden, nu doe ik helemaal automatisch wat er toen is ingestampt Knipoog )

Als ik er weer opstap voel ik mij alleen niet zo dapper maar gisteren ging het wel eigenlijk...of was het nou omdat er vrij veel mensen aan de kant stonden te kijken Schijnheilig Tong uitsteken

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:47

haha ze wilde vast even laten zien wat voor fitte pony ze nog is Tong uitsteken

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:33

Achut arme jij!
Maar wel goed dat Arti laatst weer zo opgeknapt is dat ze je eraf kan gooien...!
Go Arti - Go Arti !!! Haha!
Maar wat een ding is het, nog een kopstoot nageven ook...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 18:24

je maakt er wel een sport van he meid. Zo vaak mogelijk vallen zonder letsel hahaha kan je me nog wat leren ook ! nou hopen dat het straks weer wat lekkerder gaat. Succes!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 20:40

IngridM schreef:
je maakt er wel een sport van he meid. Zo vaak mogelijk vallen zonder letsel hahaha kan je me nog wat leren ook ! nou hopen dat het straks weer wat lekkerder gaat. Succes!


Les 1 is: Neem judoles Haha!
Nou ik vind vliegen wel leuk, maarja de landing daarna is altijd wat minder...kan er nou niemand klaar staan met een vangnet of airbag Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:46

En vandaag ineke, vandaag nog gevlogen?

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:49

Echt super dat je gewoon doorzet hoor OK dan!

Het is te hopen dat Arti ooit besluit om jou gewoon te laten zitten Haha!