Rondgestapt op Rafiq! (inrijden)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aukie

Berichten: 1165
Geregistreerd: 14-09-03

Rondgestapt op Rafiq! (inrijden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 13:11

Zondag heeft er voor het eerst sinds de operatie weer iemand op mijn driejarige ruin gezeten. Dat ging super! *LOL* Eergisteren ben ik er zonder hulp zelf opgestapt en heb een paar rondjes met hem rondgestapt. Een stalgenootje moest wel voor hem uit lopen, anders vond hij het eng en ging hij stilstaan.
Gisteren weer helemaal alleen opgestapt zonder problemen en 10 minuten achter een paar andere pony's aangelopen. Ik kon ook beenhulpen geven zonder dat hij de lucht insprong.
Het voelt zo heerlijk om eindelijk op je paardje te kunnen rondstappen!
Draven lukt nog niet, maar dat hoop ik van de week te kunnen doen als hij wat zekerder is met dat gewicht op zijn rug en alleen durft te lopen.

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 13:57

Kan er over mee praten is echt super gevoel.

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:14

Wat leuk !!!
Nou suc-6 met het inrijden!!!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:24

hej wat tof! super ook dat het zo goed gaat. Ik heb op die van mij nu ook 3 keer gezeten en 5 minuten gestapt...echt een gaaf gevoel he? heb ik bijna 3 jaar op moeten wachten.

Aukie

Berichten: 1165
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 22:13

Bedankt!!
AnnaBabs, jij hebt echt lang moeten wachten! Ik vond een jaar al lang!
Maar het is natuurlijk heel veel waard om je paardje vanaf het begin op te zien groeien en naar dat geweldige moment dat je er voor het eerst op zit toe te werken!
Jij ook heel veel succes met het inrijden!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:48

Dankje Aukie!! ik heb idd heeeeeeeeeeeeeel lang moeten wachten haha, maar ik heb hem wel zelf alle dingen kunnen leren (vaststaan, poetsen, wandelen afspuiten, dekje opdoen, zadel opdoen, bitje in enzo...) en dat is ook wel heel fijn, hij vertrouwd me voor 100 procent.
Maar een jaar is ook best lang hoor! Ik hoop dat het allemaal goed gaat! Maar dat geloof ik wel! Laat je nog horen hoe het vorderd?