Crea-meeting, ideeën? en ideetjes

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Crea-meeting, ideeën? en ideetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 20:23

Naar aanleiding van het idee in het centrale tekeningen topic en pb'tjes met Annetje: Wie heeft er zin in een crea-meeting, en vooral wie heeft er ideeën over hoe wat en waar?

Als in, bij iemand thuis met een grote keukentafel kan je goed tekenen, maar met teveel mensen gaan ouders vast zeuren (en in m'n studentenkamer kan ik echt maar drie man kwijt Knipoog ) Buiten tekenen is misschien niet zo handig... Café? mogen ook jongere bokkers daarheen? Vaak is het daar dan ook donker/rokerig dus ook niet ideaal... (wel goed te doen, ik heb al veel tekenmeets meegemaakt in café's). Wat willen we gaan doen? Tekenen? Iets anders? Lachen

Brand maar los! Lachen


Kieffertje

Berichten: 1742
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:29

Misschien idee om een soort verhaal te maken en daaromheen te tekenen? Of film maken, met bokkers in de hoofdrol Nerd . Volgens mij mogen jongere bokkers wel in cafés, ik ben er met mijn 16- al vaak zat geweest. Leuk idee trouwens! Ik wacht tot meer mensen reageren Lachen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:32

Dat wat Kiefertje zegt is idd wel leuk, om dan een soort thema te kiezen voor de meeting. Bijv. lord of the rings oid (maar dat onderwerp is natuurlijk wel erg afgezaagd)
En dan tekenen en dergelijke lijkt mij het leukste, want dan leer je tenminste ook nog iets. Denk dat ik veel kan leren van jullie in elk geval!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 20:34

Kieffertje: ik bedoelde vooral dat ouders misschien niet willen dat jongere bokkers in cafés komen Lachen

Ik denk dat je met Bokt (goh.. iets met paarden was het toch? Lachen al wel een thema hebt waar je iets mee kan Knipoog

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:35

leuk idee Lachen

S zon cafe echt te doen?? Komt daar n groep meiden met allemaal zooi aan zetten. Zie t al voor me Lachen

Maar afhankelijk van wat er dan gedaan gaat worden wil k best mn huis aanbieden. Heeft mn vader geen problemen meeh, ligt ook nog lekker centraal, onder Utrecht.

Maar eerst de ideen dan, gezamelijk projectje???

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:36

hee! ik zat laatst ook aan zoiets te denken, maar dan meer in de richting van een soort workshop (pastel)tekenen Haha!

tekenen lijkt me dan wel het leukste om te doen beetje ideeen, technieken, trucjes enzo uitwisselen Lachen .

wij hebben hier thuis wel een redelijk grote keukentafel Tong uitsteken , passen zo ongeveer 10 mensen aan en met een tuintafel oid erbij zouden er wel meer bij passen Lachen . goed licht van buiten en makkelijk met openbaar vervoer te bereiken.

misschien is een dagje dierentuin ook wel leuk...gezellig met z'n allen zo beesjes tekenen Haha! , alleen is de dierentuin tegenwoordig een beetje duur Boos! .

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 20:39

Geloof me: ik ken een café in Utrecht waar ze niet meer raar opkijken als er een groep van 30 man met potloden aan komt zetten Lachen

Workshop pastel gaat mij denk ik alleen lukken als er een schip met geld aan komt varen, en die laat nog wel eens op zich wachten dan Lachen Dierentuin is op zich wel erg leuk, maar inderdaad ook weer: geld, en ik denk dat het ook gewoon leuk is om te kunnen zitten terwijl je tekent.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:46

Of we doen het bij iemand thuis die dieren heeft die we als inspiratie kunnen gebruiken, kunnen de 'goede' tekenaars ons ook laten zien waar je vooral op moet letten enzo wanneer je iets natekent.
Maar zou wel leuker zijn idd als het bij iemand thuis is, hoewel een café voor mij ook geen écht bezwaar is.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 20:51

Het voordeel van bij iemand thuis is dat als iedereen op z'n amerikaans een fles drinken/iets te knabbelen meeneemt je ook veel goedkoper uitben dan als je in een café gaat zitten.

Levende dieren natekenen? Kunnen we ze dan niet eerst opzetten? Lachen ik probeer wel eens een kat/hond in het echt na te tekenen, maar echt gedetailleerd lukt dat niet als het dier in kwestie elke drie seconde van plaats veranderd. Slapende katten willen nog wel eens lukken Lachen

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:56

Ok, ik bied aan:
Ons atelier!!
Kunnen we toch wel 8 tot 10 man in kwijt als we er wat tafeltjes bij zetten.
Vind het echt een geniaal idee, heel tof!!
Ik heb ook nog 2 paarden en 2 chinchilla's in de aanbieding om te tekenen Tong uitsteken

[edit]Duffe typo Haha! [/edit]


Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 21:13

Lijkt me wel leuk Haha!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:15

Ik kom ook!

Leo

Berichten: 50033
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:54

Oh, lijkt me erg leuk

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:53

Mij lijkt zoiets ook erg leuk *LOL* als het een beetje in de buurt is hoop ik ook te komen!

Romeo Lovers

Signe

Berichten: 5796
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:58

Leuk!!

Bij mij kan ook maar is ver weg nl Leeuwarden. Grote tafel voor acht personen met genoeg armruimte om nog te tekenen en er kan dan nog een tafeltje bij.

Bij iemand thuis is idd een goed plan en topic natuurlijk Paarden tekenen! En dan met verschillende technieken?

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:30

Dapperdier: denk dat dat idd wat te ver weg is, is te lang reizen denk ik.
Als onderwerp wordt het dus paarden oké, gewone paarden, of alles paarden? (dus fantasieachtige paarden enzo)
Wat voor verschillende technieken zou je zo 'fftjes' kunnen doen? Bedoel je verschillende tekentechnieken of verschillende materiaaltechnieken?

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:47

Alles paarden uiteraard! Dan sleep ik mijn figuurzaag mee en ga ik mobiles zagen! Tong uitsteken

Jullie allemaal een Pegasus boven je bed daarna... Knipoog

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:46

stem voor heb wel zin in een crea bokmeeting Haha!

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:52

Vind het een erg leuk idee, als het in de buurt is wil ik zeker komen! Bij mij kan t alleen niet, dr passen net 6 mensen aan tafel en dan is het vol, heb ook geen voorbeelden voor handen...

Maybe ook een idee, een paar grote fotos van paarden en dat iedereen die gaat natekenen en dan mekaar tips geven. Voordeel daarvan is dat iedereen dus hetzelfde tekent en je goed kan zien wat iemand beter doet of anders doet.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 11:51

Het lijkt me handig om het zo centraal mogelijk te houden, dan kunnen gewoon de meeste mensen. Bereikbaar met het openbaar vervoer is natuurlijk ook al een goed plan Lachen Dan valt Leeuwarden ben ik bang al wel gelijk af :/

Tot nu toe heb ik gehoord:
-Hoogvliet (Iceprincess)
-Cromvoirt (Rinske)
-Leeuwarden (Dapperdier)
-'Onder Utrecht' (Rebeltje)

Onder Utrecht lijkt me dan de meest centrale optie, maar ik weet niet in hoeverre dat bereikbaar is met OV?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 11:51

Ik vind grote foto's (ik heb genoeg penny-posters Knipoog ) meenemen en natekenen wel een leuk plan trouwens Lachen

IndyLover

Berichten: 2404
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:55

leuk idee!
Wil ook wel graag komen maar het moet idd niet te ver weg zijn.

Ellende schreef:
Ik vind grote foto's (ik heb genoeg penny-posters Knipoog ) meenemen en natekenen wel een leuk plan trouwens Lachen

Ja dat vind ik ook wel een goed idee. Ik heb ook nog heel veel posters Tong uitsteken

Voor een fotoshoot van uw paard of hond:
www.RianneFotografie.tk

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:56

K woon in Nieuwegein. Op 4 min van mn huis stopt de tram Lachen
Iig al plaats aan de keukentafel voor 8/10 personen, mocht meer nodig zijn s dat vast wel te regelen. Lachen

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:57

*steekt vinger omhoog* ik wil mee Haha!
Heb alleen geen idee, woh wat een rijmkunst toch weer Knipoog

gewoon geen onderschrift :D

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:19

Utrecht of iets in die richting lijkt me idd het meest makkelijke!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers