Niets is zo fijn dan op je eigen Magic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Niets is zo fijn dan op je eigen Magic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 20:23

Ik heb dan wel bijrijdpaardjes waar ik op kon rijden toen Magic rust had ivm met haar blessure.. Maar niets is zo fijn dan op je eigen paardje te kunnen rijden!! Lachen

Ben dus weer helemaal happy..

... En dus ben ik maar wezen kopen.. Nieuw halster en nieuwe bandages Pling

Dit is de 2e keer dat ik erop gereden heb.. In stap en draf ging het lekker..De galop ging een stuk minder, ze leek daarin best last van haar rug te hebben, zowel rechtuit als in de bochten en ging wat 'bokken' (dit was meer wegslaan met d'r achterbenen dan echt bokken).. En toen had Magic dus een plank uit de buitenbak gemept, maar ze had hier verder geen last van met lopen.. De andere kant op galop deed ze hetzelfde, toen kreeg ik zelfs een changement *LOL* Dus zijn we verder maar gaan stappen en draven en losmaken, en bellen we de fysio wel weer (die toch weer langs moest komen)..

Magic d'r nieuwe halster, in de nieuwe kleuren van BR
Afbeelding

Oke, bandageren is niet mijn sterkste punt, ik doe het eigenlijk noooit, maar ze zitten er wel om en staan d'r erg goed!
Afbeelding

stappen
Afbeelding

ik moet mijn moeder (de fotografe) toch maar eens leren het foto toestel zo te draaien dat het net bergopwaarts lijkt *LOL*
Afbeelding

We hadden het tempo er lekker in zitten, maar dit is ook de bedoeling, dat ze achter goed gaat gebruiken..
Afbeelding

ik weet niet helemaal wat ik met m'n handen hier doe Scheve mond Maar Magic had t lekker naar d'r zin Haha!
Afbeelding

Ze begon hier iets te zakken, maar de buitenbak was nog zo mooi en interessant, dat ze nog niet helemaal fijn wilde zakken met haar hals..
Afbeelding



Oke, dit was dus de semi-weekelijkse update, maar nu eens een keer van mij Knipoog Haha!


"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"


Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:26

ziet er goed uit !! leuk paard *LOL*

'Moonlight Holly'


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:31


Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:34

Ziet er best weer goed uit, dat halster heb ik ook sinds het weekeinde, terwijl ik behoorlijk anti bamboe ben Haha!

Overigens zou ik niet aan je moeder vragen of ze het toestel wil draaien, dat heb ik vorige maand ook een keertje gevraagd... Waren alle foto's 45 graden gedraaid en allemaal berg af Haha!
Nu heb ik haar maar gevraagd of ze het toestel zo recht mogelijk wil houden, nu ik weer heel fijne plaatjes! Party!!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:36

Ziet er netjes uit hoor... de kleuren staan haar ook gaaf Lachen

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:53

het is wel in he? al die setjes? mooie foto's

O:) ......::: Wie liefde zaait, zal liefde oogsten :::...... O:)

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 21:52

beautyfull_mickey schreef:
[HAW] Wilde(!!) Magic weer aan het werk
dit is toch hetzelfde paard he? anders word ik gek Haha!
maar laat je haar expres wat langer,zodat ze diep komt?


Als ik nee zou zeggen zou je dan gek worden??? Haha! *LOL* Knipoog
Nee hoor, het is hetzelfde paard.. Wat gaf het weg? De naam? de kleur? Knipoog
Antoinette is mijn zusje.. Dus samen op hetzelfde paard..

We (Antoinette en ik dus) laten haar expres langer worden, dit ivm met de (rug) blessure die ze heeft gehad, ze moet hem meer leren gebruiken, dus door actiever achterbeen en voor wat lager te komen..


@ Sjuimpje: ik heb zo'n vriendin waarbij je precies weet wanneer zij de foto's heeft gemaakt.. Dus ook 45 graden, ze krijgt geen toestel meer in handen Haha! Enne anti-bamboe?? te zielig voor de panda's ofzo?? Knipoog

@ Ellende dank je! onder druk van zus lief gekocht, zij wilde bandages bij het dekje Knipoog

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:10

Ziet er netjes uit, je zou misschien zelf wat meer je schouders naar achteren kunnen doen.

Fryslân Poppe!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 08:09

Hehe, daar is dan eindelijk 'mijn' setje, en pikt ze die gelijk in Verdrietig
De kleur staat Magic in ieder geval goed, maar nu nog een rijbroek in dezelfde kleur Schijnheilig

Mama, je bent een natuurtalent betreft fotograferen *LOL* Tong uitsteken

beautyfull_mickey: nee, is niet hetzelfde paard. Dit is Magic haar tweelingzusje die heel toevallig ook Magic heet Bloos

Sall

Berichten: 6654
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 08:25

*hahaha* Leuk begin zo op de vroege ochtend!
Leuk om met Magic de dag te beginnen... hmmmm staat toch best leuk dat bamboo... Ik vond het toch echt een *iew* kleur... maar moet eerlijk bekennen dat als je had gezegd dat het creme/beige was, dat ik dat ook had geloofd... Bloos!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 08:36

die kleur staat echt heel mooi bij haar!
verder ziet het er toch niet zo erg uit, alleen loopt ze heel "lang", maar dat mag ook wel met zon blessure Tong uitsteken

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 08:46

Leuk zeg, geloof dat half bokt nu dat setje heeft hihi! Staat wel goed!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 09:27

Leuke foto's!
Ik zie dat bamboo wel erg vaak voorbijkomen hier! Haha!

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 10:34

Even voor de duidelijkheid: dit is NIET de bamboe-kleur.. Het halster is wel die kleur en ik zag die ook in de winkel (erg mooi ja), maar dit is 'm niet.. Dit is een donkerdere kleur, meer creme/beige zoals Sall zei.. Lachen

Dus ik blijf mooi uniek met mijn kleurtje Knipoog Lachen

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:42

wat een leuk paard zeg. loopt lekker. voor het mooie zou je iets rechterop mogen zitten.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:05

Sjuimpje schreef:
Ziet er best weer goed uit, dat halster heb ik ook sinds het weekeinde, terwijl ik behoorlijk anti bamboe ben Haha!


Ik lach me suf hier, iedereen aan de bamboe hahaha!

Leuke foto's, die ene met dat voorbeen lekker ver naar voren vind ik leuk Lachen.

Fijn dat je weer aan het rijden bent, rustig aan het opbouwen. Veel succes!

truelove

Berichten: 137
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:07

leuk paard, heeft hele goede gangen

JuSt bE tHeRe FoR mY...

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:19

ziet er weer goed uit OK dan! OK dan! gaat helemaal goed komen met die magic... ik moet zeggen dat ik vind dat ze hier haar achterhand er een stuk beter onderzet al Knipoog ....

1 dingetje, het spijt me, maar ik vind bandages bij magic niet zo mooi Bloos! , ik ziet liever die witte pootjes van haar Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:46

ziet er goed uit.
wel een leuk paardje

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Tcherina

Berichten: 153
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Mierlo-Hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:01

mooi paardje hoor nog veel plezier met je paardje!!

..Your eyes they tell me how much you care..

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 18:36

Bedankt voor alle leuke reacties!
Ik hoop ook (weer, nog) veel plezier van/met m'n paardje te beleven Lachen

anoukie"]
Ik lach me suf hier, iedereen aan de bamboe hahaha!
Fijn dat je weer aan het rijden bent, rustig aan het opbouwen. Veel succes!
[/quote]

Je weet niet wat je gedaan hebt met je foto's! Iedereen wil een sjors en bamboe! Sjors gaat niet, dus dan maar bamboe! Knipoog Haha!
maarre, ik heb een iets donkerdere kleur dan bamboe...
En we gaan zeker rustig aan doen, ik heb nergens haast voor/mee!!!

[quote="Shiloh schreef:
ik moet zeggen dat ik vind dat ze hier haar achterhand er een stuk beter onderzet al Knipoog ....
1 dingetje, het spijt me, maar ik vind bandages bij magic niet zo mooi Bloos! , ik ziet liever die witte pootjes van haar Knipoog


Het is ook helemaal de bedoeling dat ze goed onderzet achter.. maar met dat tempo dat ze had was dat ook niet zo moeilijk Knipoog
Enne, Magic heeft beentjes.. Ja, die zijn ook erg mooi.. Maar ze zijn nog mooier als ze heel blijven: ofwel bescherming... Want ze had dus alweer een hekje gesloopt..

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 18:54

macavityl schreef:
Oke, dit was dus de semi-weekelijkse update, maar nu eens een keer van mij


Leuk om ook eens wat van jou te horen over Magic

Wat een mooi setje joh, ik heb heel toevallig afgelopen weekend staan te kwijlen bij zo'n soort halster en zo'n sjabrak Haha!

Leef zonder geleefd te worden!
Het leven is fijn als er paarden zijn...

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:40

mooi paardje zeg en die kleur staat hem/ haar ook erg leuk!! Haha!
supper mooie foto's ook loopt netjes

www.joureimage.nl mijn nieuwe bedrijf sind 1 mei Fotografie / Visagie

TARALOVER
Berichten: 247
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:28

Ziet er goed uit hoor alleen je rijd met wat te lange teugels... Tong uitsteken Of heeft je paard wat, dat je wel MOET rijden met lange teugels??? Want dat komt namelijk ook wel is voor... Lachen

LoversI Love Tara, Carina en Harvey 4-ever!!!!!!!:+:

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:06

TARALOVER schreef:
Ziet er goed uit hoor alleen je rijd met wat te lange teugels... Tong uitsteken Of heeft je paard wat, dat je wel MOET rijden met lange teugels??? Want dat komt namelijk ook wel is voor... Lachen


Als haar zusje en ook berijder van het paard mag ik vast wel antwoorden:

Dit paard is herstellende van erge spierproblemen. Het paard meer sluiten gaat nog absoluut niet en is ook nog niet de bedoeling. Vandaar ook de langere teugels...
Maar zoals je ziet is er wel gewoon contact.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers