dat zieke jongetje dat een laatste kerst wou

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 23:03

ik weet niet of jullie daarvan wat afweten maar iig was zijn wens bij wishyou.nl
omdat er nooit wat met die wens gedaan werdt heeft iemand uit almere het zelf gedaan en het is een groot succes geworden.Staat ook in de krant
Maar nu heb ik van me moeder gehoord dat robert ten brink met zijn hele wishyou gedoe gezegd had dat hun dat hadden georganiseerd en alles.Dus hun zaten hunzelf op te hemelen

ik weet niet of het waar is,maar als dat zo is dan Misselijk kots ik toch wel ff van robert en zijn wishyouheutemeteut

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^



Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 23:06

yep dat zou ik toch wel zwaar egocentrisch en asociaal vinden! Misselijk Misselijk Misselijk BAH, al de aandacht naar hun, alleen maar om geld te verdienen!!!!!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 12:24

stem iig even op die wens want dat jongetje komt uit apeldoorn en ligt echt op sterven! Gun hem en zijn familie nou een mooie laatste kerst! Het jongetje heeft zoveel meegemaakt!!! Allemaal stemmen!!!!!!!!!!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 16:56

het is al te laat hij heeft al een kerst gehad stond in de krant iemand anders heeft dat voor hem geregeld....zo et ook zwak vinden van robert en team als ze zo'n jongetje nit nemen...zou wel weer zo'n meisje worden en haar vriend zit in het buitenland...

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 22:45

ik had laatst nog op dat jongetje gestemd, kreeg er een mailtje over binnen.

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 22:49

iemand (sandra) van de site http://www.kindjeopkomst.nl heeft bijna alles voor hem geregeld. Ze heeft ook een actie opgezet; iedereen kon kaartjes en zelfgemaakte kerstballen sturen voor in zijn boom. Ik geloof dat Robert ten Brink en zijn team er niet aan te pas zijn gekomen.
Ik hoop dat hij een fijne kerst heeft.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 00:44

Die actie loopt nog steeds ik kreeg er ook een mailtje over!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Black_Moon, carina, cinniz123, FrNo, hedjuhhh, ijslandfan, Lestrange01, Lisewiesje, Polarize, pony33, Selina, Shetje14, Verara, Zwerte en 159 bezoekers