Een hele lieve haf kan de mijne worden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 16:23

tja dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe gehecht je aan het beestje bent.

Je zou hem kunnen kopen, en als je wat minder tijd voor hem krijg een bijrijdertje erbij kunnen nemen.

Het blijft jouw keus.

succes


FlyGirl

Berichten: 225
Geregistreerd: 19-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 16:57

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar als je het echt heel graag wil zijn er verschillende oplossingen, een bijrijder is een goed voorbeeld. Misschien kan diegene zelfs medelen in de kosten omdat ze de hele week een paard voor dr eigen heeft behalve in het weekend.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:10

ik zou hem niet kopen....
en aan de koper vragen of je contact kan houden en soms langs mag kopen..
heb je al een pony of niet?
het is wel een beetje zielig voor een pony om de hele week alleen te staan.

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:31

Als dit je droom is van je leven, en ook het paardje van je leven, zou ik het gewoon doen. Er kan in die drie jaar zo veel veranderen! Pluk de dag, leef vandaag, en maak je niet te veel zorgen over morgen!
Tegen de tijd dat het zover is komt er automatisch een oplossing...neem dat maar van mij aan.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:36

Ik zou hem (of haar???) kopen!! Haha! Zeker weten! Je krijgt toch heel veel verdriet, omdat je 'm mist Verdrietig Huilen Verdrietig als ze weggaat (zelf ook meegemaakt, als ik de kans had gekregen, had ik "mijn" verzorgpaardje ook gekocht...) Als je over 2 à 3 jaar op kamers gaat, kun je altijd nog een bijrijder zoeken! Haha!

xxxSanne

p.s. laat nog ff wete of je 'm gaat kopen!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:57

ja ik zou hem ook kopen, ik ben ook nog niet zeker van toekomst, er kan altijd wat gebeuren maar dan is er altijd wle weer ene oplossing

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 18:21

Als ik jou was, zou ik 'm ook kopen. Je wilt het heel graag en je zegt al dat het te combineren is met je examenjaar. Over twee a drie jaar zien we wel weer verder. Misschien hoef je 'm dan niet te verkopen.
Je hebt er iig al goed over nagedacht

Geen onderschrift.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:22

ja kan dan altijd tijdelijk een bijrijder nemen of 'm mee slepen naar A...
Wat ga je in A doen btw dat je hier op kamers gaat?

Als het mag en je bent er zo weg van dan zou ik het gewoon doen voor je spijt krijgt en dat beest weet ik het waar beland.
van een jaartje minder beweging gaat ie niet dood.
en als jij naar A komt dan vraag je iemand voor 2 dagen door de week om te rijden en rijd jij het weekend

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:38

MOET JE DOEN!
je poedersuikern nooit zeker wete of je hem 10 jaar onderdak kunt bieden! (je weet nooit wat er gaat gebeuren) en je kunt nou mooi 3 jaar plezier hebben en dan bv een bijrijder zoeken (hebben er 2 plezier van!) en je kunt altijd zien, ik zou die kans niet voorbij laten gaan!
Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:54

Ik zou hem zeker kopen! Als het je droompaardje is en je mag hem hebben, waarom dan die kans voorbij laten gaan?
En over twee jaar zie je wel verder, toch?

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:59

gewoon je kans grijpen.
en anders zoek je een bijrijder in apeldoorn.
ben trouwens benieuwd wat je in apeldoorn wil doen. A is saai ga dan naar nieuwegein ( Haha! )

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 22:58

aha dit herken ik
en ik heb magned wel gekocht ik zit nu in het examen jaar en voor volgend jaar heb ik zekers een verzorgster dus ik maak me geen zorgen
geniet van nu strax kan het misschien nie meer
DOEN DUS

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 23:22

doen! ik heb ook de pony van mijn vreindin gekocht en je hebt er dan gewoon al zo aan gehecht, gewoon evgen alles op een rijtje zetten
ik zal proberen of je een wei met (schuil)stal kan vinden zodat je hem kan laten staan en dat iemand hem dan voert ofoz

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 00:14

Malle Babbe, het verdriet zou je nu ook hebben als je hem nu zou laten gaan en zou beslissen om hem niet te kopen, helemaal omdat je er al zo lang voor hebt gezorgd, en je het paard vanaf zijn geboorte kent. Je moet je ergens aan durven te hechten en niet bang zijn om bezeerd te worden. Leef nu, zorgen zijn voor later! Ik had er wat voor gegeven als mijn ouders achter mijn hobby hadden gestaan en ervoor hadden gezorgd dat ik een paardje kon kopen. Gewoon doen hoor! Succes met je beslissing, en we horen het wel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, bellieee, Cantheon, Jeska2, marinst, massiemas, Mira283, Raamzicht, Salinah, SJP, supervon78, TinkerTreas, Typhoon, Vecar en 114 bezoekers