NK Cutting, afgelopen zondag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 12:19

Ik ben erg benieuwd hoe iedereen het vond afgelopen zondag?


karin h
Berichten: 81
Geregistreerd: 28-11-01
Woonplaats: oud Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 13:52

Voor ons was het een gezellige en geslaagde dag.
Er waren wel wat kleine dingen die we volgende keer(3 maart)anders doen omdat sommige dingen gewoonweg beter kunnen.
De deelnemers zijn geheel tevreden geweest en dat is wel het belangrijkste want zonder deelnemers heb je dus weinig wedstrijd!!
De dag was druk bezocht en we zaten rond de 1500 bezoekers (echt tof)ook op het feest was het nog erg gezellig.Iets minder was het lange wachten op de prijsuitreiking maar daar stoorde wij ons meer aan dan de deelnemers.
De uitslagen;open'Paul Derrez met Gotcha Magic.
Non pro,Lisa Schepens uit usa(dus geen nl kampioen)
amateur,Pinkie Hagenbeck met Sonitas black gold
jeugd,Sebastiaan Peymen met Smart n gold
limit rider,Tony bok met sr peppy gaylord
rooky,Ingrid Hendrix met ir peggy
en de jaarlijkse trophy's gingen naar Paul Derrez en Koert snoeks.

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 14:16

Ik vond het ook gezellig. Leuk om een keer mee te mogen maken. Het was alleen een stuk rijden voor ons (maar dat hadden we er voor over)

Is er in maart weer een NL?

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:18

Ik vond het een goede wedstrijd. Er was goede cutting te zien en een hoop goede paarden. De koetjes waren iets te lauw maar aan de andere kant zagen de koeien er echt goed uit. Is ook wel eens anders geweest. Karin en Steef mijn complimenten voor de organisatie, aan alles was gedacht.

RESPECT VOOR JE MEDEMENS!!!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:20

kkkkkkkkoouuudddd erug kkkkoouuuudddd. Ik was na 3 uur stijf bevroren en ben maar van elende naar huis gegaan. Was wel erug gezellig en ik ben weer wat wijzer geworden wat cutting betreft. Ik heb helaas Lena's afscheid niet gezien ivm de kou.
De entree kon wat beter: nu kon je kiezen om wel of niet betalen om binnen te mogen. Je kon namelijk via de deelnemersingang van de losrijring ook op de tribune komen, ik heb by the weg netjes betaald anders zit ik toch niet lekker.

Wel leuk om mijn oude manege weer eens van binnen te zien, er is echt nog geen steek veranderd.

Jammer alleen dat de koeien om 5 uur een beetje op waren en niet meer vooruit te branden. is dat gebruikelijk bij cutting? Moet er dan niet af en toe verversing komen? Ik weet niet hoor, ik ben niet zo bekend in deze tak van de westernsport.

Viv

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:05

Citaat:
Op 2001-12-10 19:18, schreef seapy:
, aan alles was gedacht.



Behalve dan aan een goede omheining van de showring. De koeien werden door een paar springtoestellen gescheiden van het publiek!!! Ik kan me een wedstrijd van de WRAN herinneren waar cutting op het laatste moment werd afgelast omdat de hekken niet o.k. waren. En hier waren niet eens hekken Verward

Toegegeven, dat de poffertjes kraam een hoop goedmaakte Kwijl maar toch.

Verder vond ik er niet zoveel aan, voornamelijk omdat de koeien nogal flegmatiek waren Haha! . Maar wel zoals Cindy al zei, een paar hele mooie paarden gezien. En een arabier die netjes demonstreerde wat een gebrek-aan-cow-sense inhoudt Clown



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marianne op 2001-12-10 22:10 ]</font>


jackie

Berichten: 1541
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 22:48

ja de koeien waren inderdaad niet erg looplustig.
ik heb trouwens ook nog zo'n twee uur op de tribune zitten blauwbekken en vervolgens bij de winkel van arthur nog wat geld uitgegeven, altijd leuk, niet. het parkeren is ook niet al te makkelijk geweest. maar ja, aan de kou kunnen de organisators niets doen, gelukkig was het droog.
En met de koeien moet je ook maar geluk hebben.
Ik kan me aan een cuttingclass ergens in belgie herinneren, waar volgroeide melkkoeien met giga-uiers als cuttingmaterial moesten dienen. de koeien waren groter als de paarden....... ondanks de inderdaad wat overwerkte koeien heb ik toch noch enkele leuke runs gezien.

overigens ken ik minstens 1 (half)arabier, namelijk de mijne, met meer cow-sense dan sommige quarter horses.

karin h
Berichten: 81
Geregistreerd: 28-11-01
Woonplaats: oud Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 11:22

In de kantine branden de kachel en daar was van alles om het weer warm te krijgen en ja de koeien is en blijft een moeilijk verhaal,het was de bedoeling dat we meer koeien kregen maar dat ging niet lukken door een pinkengriep verder was het goed vee omdat ze echt wereldvreemd waren maar volgende keer zonder pinkengriep moet het goedkomen.De reden waarom hier de koeien achter een springbalk blijven komt omdat we ze een dag eerder in de kleine baan setelen dus geen koe die daar weg wilt dat is ook de reden dat het setelen in de showring zo gebeurd was.Op 3 maart hebben we weer een show het is dan geen nk maar wel aproved dus met hopelijk beter vee en warmer weer een nog betere dag!! Lachen

StarHuntFi
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 14:54

Hee karin!!

Ik vond dat jullie het echt top hadden georganiseerd zondag! En vond het ook leuk om te helpen!! Die paarden waren echt geweldig gaaf.. Maar ik heb geen appaloosa gezien (of wel) Ik wil het later als het kan met star ook wel een keer proberen als dat zou kunnen.. xxxxxxxxxjes claire en star Party!!

karin !!!!
Berichten: 45
Geregistreerd: 17-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:15

Pling WE KRIJGEN WEER EEN NK!!! Pling

We zijn er trots op dat de nk zo goed verliep maar we zijn nog trotser dat ons gevraagd is het volgende nk cutting en nog wat meer cutting wedstrijden hier te organiseeren.
We hebben zoals bekend op 3 maart 2002 de eerste en de rest moeten we nog plannen maar om het blauwbekken op de tribune te voorkomen zal de nk ergens in september gehouden worden.
Langs deze weg wil ik jullie ook bedanken voor de hoge opkomst en hopelijk tot 3 maart,groetjes karin

just sit and wait!!!!!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 12:25

De 3e ben ik er zeker weer!

Wat de parkeer gelegenheid betreft: das al eeuwen zo! Vroeger toen ik op de Waal reed was er ook nooit plek (ook al weer een jaar of 10 geleden). Ik weet niet beter, hihihi.

Viv


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 48 bezoekers