Is er een dokter in de zaal?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 17:40

Heb me nog nooit zo ongelofelijk stinkmodder gevoeld zoals vandaag!
Ik ben gisteravond gaan slapen met een hoofdpijn, zo'n eentje dat als je je inspant of bukt, dat je dan zo'n kloppende hoofdpijn voelt opkomen. Vanmorgen toen ik wakker werd, was dat een beetje weg. Ben koffie gaan zetten om 7 uur. Net toen ik de eerste slok koffie nam en dus rustig op de bank zat, kreeg ik ineens keelpijn, kloppende hoofdpijn en daarbovenop, alsof het nog niet genoeg was!, oorpijn.... ben dus weer mijn bed ingedoken en daar heb ik liggen janken van de pijn... En het stinkmodderrigste is dat ik dus geen asperines kan slikken. Heb ik mijn hele leven al niet gekund!

Toen werd ik om half 11 wakker. Alles was over... ik had nog wel een beetje een zweverig gevoel (koorts?) Even thee gedronken, op bokt rondgekeken en aan mijn moeder gevraagd of ze Lady wilde rijden vandaag Huilen Toen mijn bed weer ingedoken en proberen te slapen... lukte pas na 1,5 uur! Vervolgens om 3 uur wakker, weer met een kloppende hoofdpijn, ongelofelijke oorpijn en keelpijn! Gewoon zo erg dat de tranen over mijn wangen liepen... Toen snel maar weer geprobeerd om te gaan slapen, wat pas na een half uurtje lukte. Ben nu net weer wakker geworden en het is weer zo goed als weg! Ik voel het nog wel een beetje op de achtergrond.

Wat kan het nou zijn? Volgens mijn moeder zou het oorontsteking kunnen zijn en van haar moet ik morgen naar de dokter. Maar als ik geslapen heb, is het weg (en soms ook weer niet). Oh ja, ik moet van mijn moeder ook nu de kou in om bij de apotheek zetpillen te gaan halen! Ameehoela! en dan in de auto zeker weer vergaan van de pijn! Echt niet!


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:43

Ik denk ook dat het oorontsteking is. Ben je ook een beetje uit balans als loopt?

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 17:49

Geen idee eigenlijk. Ik probeer zo min mogelijk te bewegen omdat ik bang ben dat het weer erger wordt! Maar als het oorontsteking is, dan is het toch op zijn minst vreemd dat het vanmorgen na het slapen helemaal weg was? En dat het na het middagdutje weer helemaal terug is?

_________________
Munji..... ik mis je!!!!!! Verward

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Munji op 2001-12-10 17:53 ]</font>

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:53

Ja eigenlijk wel, maar misschien wordt het erger als je geluid hoort ofzo Verward geen id eigenlijk, wat ik wel weet is dat je uit evenwicht komt als je oorontsteking hebt, omdat je evenwichtsorgaan in je oor zit

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 17:59

Ik voel mijn oorpijn weer terugkomen. Huilen Ik heb de paracetamol voor me liggen, maar ik zit nog steeds te twijfelen of ik er eentje neem. Ik wordt namelijk altijd misselijk als ik er eentje neem. En bovendien heb ik altijd de grootste moeite om ze door te slikken! Op de een of andere manier kan ik dat gewoon niet!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 18:00

doe je dat nooit met een glaasje water? volgens mij mag je ze toch ook op laten weken in water? of zijn dat speciale tabletten?

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 18:02

Ook met water lukt het niet.... als ik er eentje in oplos gaat het nog wel, maar wordt ik wel misselijk. maar die hebben we nu niet in huis Verward EN als ik een asperientje op mijn tong leg en er een scheut water achtergooi, dan slik ik het water in en blijft het asperientje op mijn tong liggen!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 18:06

Das wel raar. Ksnap niet hoe je dat nu niet door kan slikken, ik bedoel dat had ik vroeger ook wel, maar dat kwam omdat zo'n tablet veel te groot was voor mn kleine kinderkeeltje. Nu gaat het gemakkelijk. Khoop dat het toch nog lukt! Sterkte en beterschap nogmaals!

DeEsJe

Berichten: 53
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:20

hey wat naar als je ze nou in mini stukjes anders knipt of breekt en dan eerst wat er in je mond nemen hoofd naar achteren pil erin en slikken?
ik kan ook geen pillen slikken dus ik snap hoe je je voelt

ThE BeSt HoRse EvEr = PaMbRi
Luf Ja PaMbRi

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 21:11

Ik heb er eentje naar binnen gewerkt!!!!!!!! Schijnheilig Wel opgelost in water, maar hij is helemaal naar binnen! Een hele overwinning op mijn zelf en ik ben de pijn kwijt!

Mijn moeder belde nog na een uurtje of ik naar de apotheek was geweest. Waarschijnlijk dacht ze al dat ik het toch niet ging doen. }>


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:44

Mooi zo en gaat het nu beter? niet misselijk enzo?

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 21:48

Nee, niet misselijk! Ik heb er wel 2,5 glazen water (steeds bijvullen Haha! ) en 1 uur voor nodig gehad, maar het is gelukt! Party!!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:51

dokter Sypheron.Heb je problemen met je paard,met jezelf of met je lichaam? Let's go to dokter Sypheron en betalen doe je bij Shalane,
gironr: ...............
*LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 22:00

Hahaha doe maar niet hoor, ik ben niet zo goed als zij zegt dat ik ben. Ik kan der eigenlijk helemaal niets van! Verward

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 00:49

De dokter in dit huis is naar bed, moet morgen weer vroeg op Haha! . Dit klinkt deze leek (dankzij veel stiekem meeluisteren) in de oren als een onvervalste bijholte-onsteking. Als je wanneer je bukt, de druk op je hoofd voelt ontstaan dat kan het bijna niet missen. Veel neusdruppels gebruiken helpt echt.

Sterkte!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 10:47

Als je een paracetamol niet kunt doorslikken dat moet je hem prakken tussen twee lepels, water erop in je mond doen en doorslikken. Gaat veel makkelijker!

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 10:48

Bedankt! Ik denk dat ik vandaag maar een afspraak bij de dokter ga maken om er naar te laten kijken. Al is het een oorontsteking of een bijholte- ontsteking (moet je daarvoor ook niet strontverkouden zijn?), je kan er maar beter niet mee rond blijven lopen. Het gaat vandaag trouwens al iets beter. Ik voel nog wel een constante druk op mijn oren en de hoofdpijn sluipt ook nog ergens rond, maar het is vooralsnog uit te houden.

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 10:50

Prakken en dan door slikken met water? Volgens mij moet zoiets toch wel zo smerig zijn! Misselijk Nee, gisteren is het gelukt met oplossen in water en dan een uur erover doen om het geheel helemaal op te drinken! Party!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 15:18

Bah, ik ben ook ziek uit school gekomen vanmorgen! Ik ben misselijk, heb buikpijn en ik heb het koud ook al is het 22 graden in de huiskamer. Ik heb strax al 3 uurtjes geslapen en het gaat al iets beter, maar ik heb helemaal geen honger... Huilen

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 15:39

och roytje wat zielig!!!!!!!!!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 20:01

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Munji op 2001-12-11 20:03 ]</font>

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 20:01

Het virus is ook toegeslagen bij Sypheron! Hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 20:02

Op dit moment voel ik me wel ietsje beter, maar ik ben bang dat het vannacht weer slechter gaat, dat is altijd zo. En dan kan ik morgenvroeg weer niet naar school. Dat is opzich wel gunstig maar niet als je nog zoveel voor school moet doen in zo'n korte periode! Boos!

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 20:05

Toch proberen om iets naar binnen te krijgen, ook al is het maar een beschuitje! Vaak gaat je misselijkheid daar al een beetje van zakken. En natuurlijk vroeg naar bed! Dromen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 20:10

Ik heb net wat erwtensoep gegeten. Beschuitjes krijg ik helemaal niet naar binnen! droge troep! bah sorry hoor, maar als ik ziek ben kan ik alleen dingen eten die snel en makkelijk door mn keel verdwijnen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, aeckker03, Caoilfhinn, CharlieVM, Dennenboom, IASCrawler, MarJon, Marleen_L, Prairy, RoronaZorro, TheNovelist, xBeauuu en 39 bezoekers