Een nat bos, en een hele brave viervoeter :+:

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-01 18:46

Hallo iedereen,
Ik loop al een paar weken te zeuren dat ik eens lekker naar het bos wil Haha!
Dus vandaag was de grote dag om mijn lekkere knuffel eens flink te laten rennen Lovers
De auto van mijn vader geleent en mijn vriend lief aan gekeken of hij met mijn trailer en paard wilde rijden Schijnheilig Lovers
Heel uniek dat mijn vader zijn auto uitleent, want dat doet ie niet en vandaag gelukkig wel
Pling Party!!
En Roel wilde mij en mijn paardje wel naar het bos toe rijden ( het Zeisterbos in Zeist ongeveer een kwartier van mijn stal met de trailer Lachen )
Mijn moeder wilde ook graag mee en die heeft lekker met de hond gewandelt Knipoog
Ik had verw8 dat Metel heel onrustig zou zijn aangezien hij al flink stond te draaien met de poetsbeurt Party!!
Paard op de trailer en op naar het bos.
Eenmaal aangekomen rustig uitgeladen en opgezadelt!!
Hij was heel erg rustig en dat viel ons allen heel erg mee heel raar hij is meestal helemaal knetter Verward Verward Party!!
We zijn lekker gaan stappen en gewoon er een lekker rustig ritje van gemaakt Dromen
Daarna kwamen we een stukje heide tegen en daar tussen door liep een lekker *gallopeer* paadje *LOL*
Hij helemaal gek doen en galloperen en hij heeft toen ook nog een bokje gegeven Party!!
Toen weer een tijdje rustig gestapt en op het laatste stuk heb ik hem helemaal laten gaan Cool Haha!
Wat een leipo maar o zo braaf Lovers Lovers
Daarna droog gestapt en lekker weer op de trailer gezet Lachen
Toen we thuis aan kwamen zijn voetjes afgespoten en op stal gezet
We hebben de spulletjes opgeruimt en gevoert
En dan lekker naar huis en een verslag op Bokt typen (hoezo verslaaft Schijnheilig )
Moe maar voldaan en nu ga ik bijkomen van een heerlijke rit:O Slapen Dromen

Knuf Tamaar


joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 19:19

Heerlijk he! In het bos en op de hei. Was het niet hard op de hei? (bevroren?)
Ben vandaag ook weer met een vriend meegeweest naar Appelscha (Drents/Friese Woud) Kun je ook heerlijk rijden... Sommige paden waren opgevroren, maar op de terugweg kwamen we op een pad en toen gingen ze ook even idioot doen, die vriend van mij zat voor het zadel (western, dus hij kwam niet meer terug over de knop *LOL* We lagen dubbel van het lachen! Maar goed, toen dus maar een beetje rustiger want straks gaat het de volgende keer wel mis... Normaal hebben we aan het eind van de rit een heel lang zandpad, waar ze dan even de benen mogen strekken. Heerlijk vinden de paarden dat... Deze keer dus maar even overgeslagen Knipoog

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 00:38

Zoals beloofd zal ik hier ook ff een reactie neerkalken.

Het was een leuke middag, jammer dat de ruiterpaden in het begin erg nat waren. Dus zijn we vervolgens maar gaan wandelen en met Metellica op de gewone paden langs het fietspad en zo.
Was heerlijk weer, wel wat koud.
Metellica is door Tamara heerlijk uitgelaten.
Hij heeft heerlijk gerend en veel ook gestapt. Ze was in het begin wel ff bang dat hij zijn ijzers zou verliezen in de natte grond, maar dat was later over.Haha!
Verder heeft ze Metellica op een lang rechtstuk helemaal laten gaan. Het gezicht van Tamara sprak boekdelen toen ze langs mij en haar moeder scheurde van de kou Bloos , en van geluk een dikke Haha! Party!! op haar gezicht.
Ze straalde van geluk!!
Ben erg blij voor haar dat ze van deze middag heeft kunnen genieten en dat ik dit vaker haar mag aanbieden.
Maar ja, dan moet haar vader niet van gedachten veranderen om die heerlijke auto aan mij uit te lenen.
Was heel erg uniek want dat doet hij nooit..
Zelfs Tamara haar broer geloofde het echt niet dat ik hem meekreeg..

Greetz,

Roel

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 22:04

heeeeeeeeeeej boeffie!!!!!!!!! egt leuk voor je meissie!!!!!!! over 2 weekjes gaan we saampjes he?!?! heej maar metellie is zoooooooo braaf en liefjes he!!
luv ya

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 15:20

Het viel wel mee met een bevroren bos Joyce Haha!

Roel: Hmm mijn hooffie ja kan wel maar hij ging ook zo hard toen ik hem helemaal liet gaan *LOL* Lovers Party!!

Divana: Tuurlijk gaan wij ook over 2 weekjes
Haha heel gezellie

Knuf Tamaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, Dartel, Gaabje, ikkedus, Iris94, janneke_S, Kloesje, Lugea, Poekkie, redbutton, Spaansepony, Switch2016, Vagabondo en 95 bezoekers