Quinto gaat verhuizen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 20:54

ik zat er al een poosje aan te denken om Quinto weg te halen waar ik nu sta. maar dat zou ook betekenen dat ik Crosby moest opgeven. daar baalde ik heel erg van en heb eigenlijk (best wel stom) mijn beslissing steeds uitgesteld. tot afgelopen vrijdag, ik had ff met Cros over de weg gereden en ook even met Quinto gewandeld. toen ik weg wou gaan, werd mij ineens medegedeeld dat het de laatste keer was geweest dat ik op Cros had gereden. (en als ik wou praten moest ik maar komen Verward ) totaal overstuur ben ik weggegaan en kwam ik bij mijn tante aan (waar ik steeds de fiets leende om naar Quint toe te fietsen) daar even rustig gezeten en wat bijkomen. toen naar huis. direct 's avonds heb ik wat mensen op gebeld voor stalling, maar niks Boos! alles vol enz Boos! . zaterdag heb ik mijn gedachten even kunnen verzetten in het dofinarium, maar thuis bleef ik er maar aan denken. gister kim (nimber) pb gestuurd erover en ze belde direct op. ze gaf me wat adresjes wat eventueel kon. en ook misschien bij frans als nood. ook van shaienne had ik 2 adresjes gehad, maar die leken mij niet echt helemaal super. (wel heel lief van gerdien dat ze me de adressen heeft gegeven.) uiteindelijk heb ik toch frans op gebeld en daar kwam uit dat ik hem tijdelijk wel daar kwijt kon, mits ik hem alsnog laat castreren. dat gebeurd waarschijnlijk met een week/14 dagen. en ook moet ik wel doorzoeken naar een andere goeie stal, maar nu heb ik daar wat meer rust en tijd voor. om goeie stallen te bekijken enz.
morgen gaat Quinto oververhuizen.

op zich ben ik ontzettend opgelucht dat frans mij die kans wil geven. en dat het morgen al gaat gebeuren. maar ik baal ook wel. moet wel cros achterlaten. die lieve hengst waar ik zoveel van hou. maar ik moet ook aan Quinto denken. voor hem is dit beter. (en voor mezelf ook, geen spanning meer op stal enz)

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:56

*knuff*
en meer heb ik er niet over te zeggen.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:56

Wat stom. Maar ja, het is niet anders. Gelukkig dat er toch een oplossing is gevonden Lachen

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:01

heel veel succes ermee! Ik vind het echt jammer dat Quinto niet voor altijd kan blijven bij Frans. Het is voor Quinto niet zo fijn als ie weer moet verhuizen, maar dan moeten we hem maar goed verwennen he!

wel jammer van Cros, hij is idd een supertinker. Heel veel sterkte ermee.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:05

Wat ik vanavond al zei: 'bijna morgen, bijna morgen, bijna morgen...'. Met andere woorden: nog één nachtje slapen en dan is Quint bij die vage stal weg! Jammer dat je Cros moet achterlaten, maar als zij niet zelf de moeite nemen om je te vertellen waarom je niet meer mag rijden, dan kun je beter de eer aan jezelf houden. Fijn dat het allemaal al zo snel geregeld kon worden. Quint zal het vast fijn hebben op zijn nieuwe adres!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:05

dikke knuf. goed van je dat je nou doorzet.
Ik vind het ook erg tof van Frans dat ondanks dat we echt bomvol zitten je quinto zolang kwijt kan bij ons.
Nou heb je de kans om rustig naar een andere stal uit te kijken en niet halsoverkop beslisingen moet nemen. dus welkom stalgenootje ookal is het voor tijdelijk.. Toen we 9 en 10 jaar oud waren droomde we toch al dat als we later groot waren we samen op een bperderij zouden gaan wonen met onze paardjes? Nou die staan alvast samen Knipoog al heeft het wel 11 jaar geduurd!

dikke knuf en kus

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:42

renate je hebt de goede beslissing genomen.
Weet je zal het moeilijk hebben om Cross achter te laten maar voor jou en Quinto is dit beter.

Als je je ei kwijd wil bel je me maar ook al is het midden in de nacht


knuffelss

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:49

ik ben echt blij dat je m bij frans kwijt kunt. ook al is t tijdelijk, je kan iig rustig verder zoeken en dat scheelt denk ik al een hoop he.
tja wat ik zaterdag al zei, het is onwijs zonde van crossie maar denk eens aan quint als je daar was gebleven. het is vooral vreemd dat ze je niet eens gezegd hebben waarom je m niet meer mag rijden.

meis ik ben blij dat je wat voor quintie hebt en we blijven doorzoeken he!!
knuffie

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:54

he meis, toch fijn dat je zo snel ergens anders heen kunt, Lachen ik heb er veel aan gedacht dit weekend.
ps. geef je king morgen een dikke knuffel van mij Lovers

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 22:29

allemaal bedankt. ik zie wel een beetje op tegen morgen Boos! maar ja.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 22:30

Ik vind het heel jammer voor je dat je nu Cros moet gaan missen, maar voor Quinto is het iig beter, dat weet ik echt heel zeker. Zoals ik al eerder tegen je zei zal ik voor je op zoek gaan naar een goede stalling en daar begin ik vanavond mee! *LOL* Je weet wel wat ik bedoel! Heel veel sterkte met het verwerken van dit 'verlies' want ik weet dat Cros jou heel na aan het hart stond. Maar aangezien Quint dat (misschien) nog meer doet heb je denk ik toch een goede beslissing genomen om daar weg te gaan! Heel veel succesjes toegewenst met de zoektocht naar een goede stal!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 23:08

Sterkte renate, maar op zich wel 'toevallig' dat net toen jij de beslissing had genomen Quinto daar weg te halen er verteld wordt dat je Crosby niet meer mag rijden.
Wel heel stom trouwens Verdrietig 4 weken geleden mocht íe nog metje mee naar de Lunterenrit en nu mag je 'm niet meer rijden Verward Als je er nog achterkomt wat de reden is, mogen wij dat dan ook weten.
In ieder geval heel veel sterkte morgen! En veel plezier bij Kim op stal, maar dat gaat vast wel lukken!
Heel lief van Frans.
Sterkte Lachen

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 23:18

Hey renaat!

Fijn dat ie daar heen kan voorlopig,maar ja de reden waarom is minder leuk natuurlijk! Veel succes morgen en hopen dat t allemaal goed komt natuurlijk! Ik ben al met carola in overleg gegaan om wat te zoeken in ugchelen! Meissie veel zucces voor morgen!

Dikke knuf jessica en een kusje van damian!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 08:19

bedankt allemaal. echt heel lief van iedereen. vanmiddag gaat het gebeuren. eerst nog even werken en dan naar mijn tante. trailer van kim ophalen en dan Quint.
ik hoop dat de boer niet al te moeilijk gaat doen. ben best wel een beetje zenuwachtig.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 08:30

heeey kop op gaat best goed. paard pakken in trailer stoppen en weg wezen dat gezeur daar, doen ze maar tegen een ander! bel je vanmiddag wel even om te horen of jouw haarbal mijn trailer heel laat Knipoog

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 09:29

sterkte vanmiddag renaat ik zal aan je denken. t gaat vast wel goedkomen allemaal, quintje gedraagt zich vast en zeker super op de trailer en met een beetje mazzel kom je niemand tegen. scheelt dat ook weer toch
sterkte meis

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 18:44

Wat vervelend voor je zeg. Ik heb ook een hele tijd naar een veulen opfok adres en ik heb 1 dag vantevoren pas iets kunnen regelen. Als je echt iets nodig hebt aan nieuwe stalling moet je mij ff PB-en ja.

Greetz Merilyn

sterkte

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 20:33

en hoe was het gegaan? Scheve mond\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 20:56

En is het goed gegaan en is Quintje blij met zijn nieuwe stalling? Je hebt wel een goed beslissing genomen hoor!

_________________
<font color="fuchsia" size="2">Sssst, stil! Ik ben aan het studeren...</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-12-12 09:23 ]</font>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 21:01

en vertel hoe ging t vandaag??? is quint braaf geweest op de trailer???