Waa!! Stress... Tips? Homeopathie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Waa!! Stress... Tips? Homeopathie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 15:22

Ik heb zaterdag een wedstrijd op stal (springen en dressuur)..
Ik rijd nooit wedstrijden, en ben nu dus al super gestressed. Ik snap niet waarom, want het stelt echt nix voor die hele wedstrijd, het is hardstikke leuk! Ik snap ook echt niet waar ik me druk om maak, maargoed...

Heeft iemand tips voor pillen of homeopatische middeltjes tegen stress???? Alvast bedankt!


vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:31

bach bloesems: rescue remmedie oid.
werkt bij mij altijd heel erg goed als ik super gestressed ben!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:32

Zou je het niet gewoon eerst es met een leuk boek of rustig muziekje proberen voor je aan de pillen gaat? Lachen

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:37

Ellende schreef:
Zou je het niet gewoon eerst es met een leuk boek of rustig muziekje proberen voor je aan de pillen gaat? Lachen

dat lijkt mij ook een beter idee, en gewoon proberen er niet te veel aan te denken!
suc6 alvast zaterdag!! Lachen

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.


Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 15:39

Haha, nee, een boek oid werkt niet bij mij ... Ik ben altijd zo zenuuwachtig voor de onderlinge, niets voorstellende wedstrijdjes op stal Ik ben net naar de apotheek geweest, en heb daar gevraagd of ze iets hadden, en werd ik ook op dat rescue gewezen. Ze hadden het niet, maar het is besteld en ze hebben het overmorgen binnen. Alleen ze hadden het over een zalfje? Weird, maar ze zeiden dat ze ook in de war konden zijn met iets anders... Weet ik veel, maargoed, ik zie het wel als het binnen is.

Nog tips?

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:39

Uhm ik heb wel van die pillen liggen thuis! Gebruikte ze vaak met een crematie oid... Ze hielpen bij mij erg goed, je kan ze kopen bij de Trekpleister het is een groen doosje! Een collega had ze ook genomen bij haar autorij examen en het hielp erg goed (ze was geslaagd)
Maar zou het idd ook eerst proberen met een boek of een leuke film en je er niet té druk over te maken!!!!!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 15:42

Bij de trekpleister?
Ik zal is ffies kieke dan morgen ofzo.
Weet je ook een merk Tong uitsteken

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:47

Nee merk weet ik niet meer... Het lag achter de toonbank! Groen doosje... Je hebt verschillende soorten daarvan! Ik zal als ik het niet vergeet, kijken voor je!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 15:50

Keey, dankje, je bent een schat Tong uitsteken

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 19:40

Passiflora van Dr. Vogel wil nog weleens helpen, of valeriaan (in druppel- of capsule vorm, krijg je bij de reform-zaak).
Maar ik zou idd eerst maar eens proberen wat afleiding te zoeken en een beetje vertrouwen te hebben in je paardje en jezelf, je rijdt die wedstrijd toch voor je plezier!! Het is best normaal om zenuwen te hebben hoor, daar hoef je echt niet meteen voor aan de pillen (ook al zijn ze dan homeopathisch).
In elk geval succes!!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:33

Al je stress op een teddybeer wegknuffelen (niet met levende dieren proberen Haha! )

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 20:39

Ik weet dat het normaal is om zenuwen te hebben, maar zo erg als ik het heb is niet normaal mee... Ik ben kotsmisselijk, duizelig, kan niets eten, dat kots ik uit en ik ben aan de diaree...

Dit is nou niet echt de normale manier van goeie zenuwen, lijkt mij! En dit is niet weg te knuffelen met een teffybeer Haha! Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:44

vind je het dan wel leuk om een wedstrijd te rijden?

Een flinke slok BB kan ook helpen Haha! Knipoog

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:15

Nervovit van Biomal

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Tessalala

Berichten: 60
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:50

gewoon niet te veel aan denken, en de zenuwen negeren.... dat doe ik iig altijd..

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 11:10

Bedankt allemaal voor de tips!
Ik kan er wel wat mee.
Morgen komt dat Rescue binnen bij de apotheek, en dan begin ik er meteen mee. Die druppels kunnen geen kwaad volgens mijn instructrice.
Ik heb gisteren tijdens mijn les mijn proef geoeffend, en dat ging heel erg goed. Ik vind alleen wel dat alles heel kort op elkaar zit gepropt, maargoed, geeft niet! Ik heb er iig zin in, maar ben wel erg zenuwachtig... Ik denk dat dit ook komt doordat ik met zoveel in zo'n kleine bak moet losrijden, en dat ben ik (en mijn paard) niet gewend Scheve mond We rijden altijd gezellig met zijn 2tjes (mijn paard en ik) in de bak Tong uitsteken

Tessalala

Berichten: 60
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:49

heel veel succes!

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:39

Valdisper, hielp bij mij zondag erg goed. Heb 2 pilletjes in genomen en had eigenlijk helemaal geen last van stress

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 09:16

Valdisper? Waar kan je dat halen en hoe duur is het?
Alvast bedankt!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 09:27

Dat is die volgens mij die ik ook heb! Bij de Trekpleister...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 14:49

Jeeetje! En OF Valdisper helpt...
Ik ben hardstikke moe ineens vandaag, ben gisteren begonnen...
Ik geloof dat ik aan 2 pilletjes per dag al genoeg heb. Maar de stress is nergens te bekennen Haha!

Alleen ik heb een nieuw probleem Scheve mond
Ik ben weer ongesteld geworden, en nu barst ik van de ijn in mijn onderbruik en -rug... Normaal rijd ik niet in die periode, in ieder geval niet de eerste dagen. Nu heb ik morgen die wedstrijd. Ik heb al een hele lading aspirientjes op, maar die werken niet echt...
Stoom uit je oren

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:12

Hihi handig he de pil! Slik je lekker een paar dagen langer door wanneer je niet op die dag ongesteld wil worden hihi

Maar het helpt dus wel gelukkig! Bij mij hielp die ook wel (had er tijdens de crematie wel een stuk of 3/4 op Bloos!)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 15:16

Jeetje, da's wel erg veel..
Ik heb extra sterk gekocht, maar viel jij niet zowat in slaap dan Nagelbijten / Gniffelen
Mijn buikje enzow gaat nu wel weer... Ik zit aan de Ibuprofen Scheve mond

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:17

Ja maar dan ben ik ook niet zo emotioneel anders loop ik de hele tijd te janken! had ik geen zin in namelijk!! Was idd 's avonds erg duf en moe!!!

En ik had dat groene doosje, heb jij die ook?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 18:59

ik had een oranje doosje, werd er niet echt moe van (had 2 pilletjes genomen ongeveer 1.5/2 uur van te voren) maar de stress was wel helemaal weg.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MariekeS_ en 8 bezoekers