Biergistpillen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Biergistpillen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 12:58

Gebruikt iemand biergistpillen bij zijn/haar paard?
Met welk doel?
In welke dosering?

Ik heb begrepen dat het goed is voor de huid, maar ook voor de afvoer van afvalstoffen, klopt dat??

Verward


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 13:05

Wij gaven het altijd aan onze hond, inderdaad voor de vacht en dat had wel resultaat.

Er zijn ook wel mensen die hun paard af en toe een flesje bruin bier geven, dus die biergistpillen zullen ook wel kunnen.

Voor de vacht van een paard zou ik zelf eerder lijnzaad(olie) geven en voor de zuivering knoflook.

Nulla tenaci invia est via

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 13:34

Of zeewier Haha! Gaan ze ook mooi van glimmen. In deze tijd met het verharen geef ik lijnzaad olie en ook in Oktober/November lijnzaad, de rest van het jaar geef ik dus zeewier.

**Look where all this talking got us baby!!**

ellepel

Berichten: 47328
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 14:08

ik geef ook biergist.
mijn pony krijgt per dag 10 pillen.
ik geef het elk voorjaar , meer om extra vitamines en om te helpen zuiveren, biergist heeft een zuiverende werking.
ik geef het alleen als kuur, ongeveer 2 weken lang.

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 17:01

miss_jumpy schreef:
Ik heb begrepen dat het goed is voor de huid, maar ook voor de afvoer van afvalstoffen, klopt dat??

Verward


Voor zijn huid in het verhaarseizoen gebruik ik zonnebloemolie, voor de afvoer van afvalstoffen moet je het lymfe stelsel een handje op weg helpen. Ik zie niet in dat een pilletje daarvoor kan werken. Massage echter wel, want daarmee stimulleer je het bloedvatenstelsel en lymfe stelsel.

Mensen die biergist gebruiken: Merken jullie echt positief reslutaat of is het minimaal?? Ik kan het niet echt snappen waarom biergist te geven. Verward

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 17:05

Mijn instructrice heeft ook wel eens gezegd dat ik na een zware SGW training een flesje oud, bruin bier moet geven. Vingers aflikken

En afgelopen week zei een clubgenootje dat biergistpillen ook kunnen helpen na zware arbeid, om afvalstoffen af te voeren. Maar zo te lezen zijn er weinig bokkers die deze werking kunnen bevestigen?!

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 17:17

Ik gebruik ook in de zomer biergist pillen, maar dan voor mezelf......
Tegen de muggen, ik word nogal veel gestoken. Maar met die pillen is het minder. Maar ze schijnen inderdaad ook goed voor de afvoer van afvalstoffen te werken.

It takes two people to lie ~ One to lie, and one to listen.
D6 Grab your crucifix P8 Better stay up late S10 Never sleep again
Kip Paard, het meest veelzijdige stukje vlees!
Met kouwe tenen in je kist liggen kan zo gebeurd zijn. Dus ik heb maar dure "schoentje" gekocht. - Sjoek

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 08:25

Citaat:
Tegen de muggen, ik word nogal veel gestoken. Maar met die pillen is het minder.


Dat is dan mooi meegenomen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 56 bezoekers