Bobo's in de bush

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Bobo's in de bush

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 22:49

Wat heb ik net toch moeten lachen om bepaalde personen uit Bobo's in the Bush.

Je gaat toch geen lagen make up op doen als je gaat trekken door de jungle van Borneo Verward

Van sommigen kun je dus echt duidelijk merken dat ze nog nooit in een ver land op vakantie zijn geweest.

Toch lijkt het me leuk om de rest ook te zien.
Nog meer mensen die zo heerlijk hebben gelachen om het leed van enkele bobo's ?


carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:54

nou, ik kan er niet mee lachen Boos!
ik heb deze week al een paar keer hetzelfde voorstukje gezien en volgens mij slachten ze daar een varken in af Boos! en niet erg snel,neehee, het beestje loopt nog zeker een minuut te krijsen. ik denk niet dat ik ooit naar dat progamma ga kijken. bah

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:55

Nou wij hebben in een deuk gelegen om die Bonnie !
Wat een ongeloofelijke doos is dat zeg. Die dacht gewoon dat ze elke avond in een hotel ofzo sliep, hoezo Blond. Toen Theo ging helpen met haar rugtas inpakken en een krulspeldenset uit haar koffer trok lagen we hier helemaal dubbel van het lachen !

Ik heb trouwens gehoord dat die zich helemaal klem heeft gezopen in het vliegtuig onderweg naar de bush.

Ik neem aan dat als je zoiets doet je je wel een beetje voorbereid toch ?

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 23:11

Ik heb nog niet gekeken maar staat op video ik ga zo kijken, volgens mij is mentel theo ook wel gaaf

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 23:27

kojack schreef:
Ik heb trouwens gehoord dat die zich helemaal klem heeft gezopen in het vliegtuig onderweg naar de bush.

Ik neem aan dat als je zoiets doet je je wel een beetje voorbereid toch ?

Ach, iedereen bereidt zich op zijn eigen manier voor Schijnheilig
Ik heb er niet meer aan gedacht trouwens, ga es ff kijken off het herhaald wordt Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 07:56

Het was wel weer even lachen ja, wat een figuur die bonnie Haha! het is maar wat je allemaal mee wilt sjouwen op je servival en ik ben ook benieuwd hoelang die elektrische tandenborstel (van weet ik veel wie ) het nog blijft doen *LOL*
Alleen dat varken was ZO zielig Boos!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:30

Ik vond het inderdaad ook echt grappig om te zien nog met hun mobieltje snel even bellen naar het thuisfront en Bonnie met haar krulset, ja ze nam echt al het belangrijkste mee van thuis.

Ben zker benieuwd naar de volgende aflevering ga ook weer kijken dan.
Volgens mij komen er nog een hoop irritaties bij kijken. Moest ook zo langer om die man met die tattoo's ze vertelde over hem dat het voor hem ook wel zwaar zou kunnen worden: Hij had vroeger wel veel gesurveiveld maar dat was 30 KG geleden ahhaah heb echt gelachen.

gr

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:40

he oliebol!
ik wilde het ook zien! helemaal vergeten!
word het herhaald?

Dag lieve mama...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:03

Ik heb ook zitten kijken en smakelijk gelachen om Bonnie en Theo hehe
Toch is die Henk Schiffmacher ook redelijk gestoort hihi

Wat dat varken betreft, tja ze moeten toch eten he. Ze kunnen moeilijk naar de snackbar op de hoek lopen.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:05

ook ik heb helemaal blauw gelegen om die bonnie *LOL*. Tsss... wat een type. Was het pikkedonker, ging ze zich nog even opmaken Haha!...
Mental Theo is wel tof, Sander ook OK dan!

(ik heb extreme makeover wel gemist, wou zo graag weten hoe die man met al dat vel eruit zou komen te zien )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:08

kimmy schreef:
ook ik heb helemaal blauw gelegen om die bonnie *LOL*. Tsss... wat een type. Was het pikkedonker, ging ze zich nog even opmaken Haha!...
Mental Theo is wel tof, Sander ook OK dan!

(ik heb extreme makeover wel gemist, wou zo graag weten hoe die man met al dat vel eruit zou komen te zien :j)


Die man herken jij niet meer terug!! Die is ZOOOO veranderd! Knap hoor dat je in 1 jaar tijd 90 kilo kan afvallen! OK dan!
En die meid is er ook heel erg van opgeknapt!

Maar weer even ontopic. Ik vind Sander een regelrechte bokkenlul. Te beroerd om ook maar 1 stap harder te lopen... Misselijk

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:50

ik heb hier ook in een scheur gelegen, geweldig. En dan die meiden die die vis 4 keer een zachte klap geven, ik bedoel mep dan in 1 keer goed. Ik dacht trouwens dat het een kip was, met die spies, maar het was dus een varken... Verdrietig


(gek eigenlijk, bokkenlul wordt niet gecensureerd...?)

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:52

Sorane schreef:
Wat dat varken betreft, tja ze moeten toch eten he. Ze kunnen moeilijk naar de snackbar op de hoek lopen.


ja maar het gaat meer om de manier HOE ze dat beest afslachten, als ze gewoon dat beest zijn hoofd afhakken ok.
maar ze jassen zo'n pin door ze nek en dat beest loopt nog drie minuten al spartelend rond!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 11:18

kristie"]
[quote="Sorane schreef:
Wat dat varken betreft, tja ze moeten toch eten he. Ze kunnen moeilijk naar de snackbar op de hoek lopen.


ja maar het gaat meer om de manier HOE ze dat beest afslachten, als ze gewoon dat beest zijn hoofd afhakken ok.
maar ze jassen zo'n pin door ze nek en dat beest loopt nog drie minuten al spartelend rond!
[/quote]

Je moet roeien met de riemen die je hebt hoor. En als een speer het enige is waarmee je dat beest naar kingdome come kan helpen heb je geen andere keus toch?


Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 11:45

Sorane"]
[quote="kristie"][quote="Sorane schreef:
Wat dat varken betreft, tja ze moeten toch eten he. Ze kunnen moeilijk naar de snackbar op de hoek lopen.


ja maar het gaat meer om de manier HOE ze dat beest afslachten, als ze gewoon dat beest zijn hoofd afhakken ok.
maar ze jassen zo'n pin door ze nek en dat beest loopt nog drie minuten al spartelend rond!
[/quote]

Je moet roeien met de riemen die je hebt hoor. En als een speer het enige is waarmee je dat beest naar kingdome come kan helpen heb je geen andere keus toch?
[/quote]


Dat maakt het toch nog niet leuk oid? Ik heb die voorstukjes ook gezien en ik hoef die hele serie ook niet zien.. Als ze het nou moesten doen om te overleven maar het is gewoon een debiele serie met een stel mensen die krulspelden meenemen naar de bush en dan vervolgens een varken gaan slachten.. Ik vond het ook niet bepaald normaal..

Lovers Estragon & Herlando Lovers

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 11:49

Te triest voor woorden...

Bonnie die alleen maar loopt te mekkeren, die Sander die zich overal onderuit werkt, enz enz... De opmerking van Theo over die dikke man vond ik mooi... "Hij heeft het wel vaker gedaan, maar dat is 30 kilo geleden, zeg maar." OK dan!

Wat dat varken betreft: zoals Sorane al zegt, ze moeten toch eten, en als ze alleen een speer hebben... Als jij daar 3 dagen gaat zitten, de hele dag lopen ed, en dan al die tijd op 1 visje... Dan boeit het je ook niet meer wat en hoe je slacht!

Bonnie stort de volgende aflevering in hè...

Ik denk dat Theo de beste kans maakt Vind het een **kel, maar mijn mening is lichtelijk bij aan het draaien... Knipoog

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 11:50

carola1 schreef:
nou, ik kan er niet mee lachen Boos!
ik heb deze week al een paar keer hetzelfde voorstukje gezien en volgens mij slachten ze daar een varken in af Boos! en niet erg snel,neehee, het beestje loopt nog zeker een minuut te krijsen. ik denk niet dat ik ooit naar dat progamma ga kijken. bah


Dat komt volgende week vind ik ook echt heel erg Verdrietig Boos! KAn die speer er niet vakkundig in zodat hij in 1 x dood gaat?brrrr

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 13:12

Heb t gezien en vind t pure humor, kan niet wachten tot volgende week.
tsja wat dat varken betreft, de een zijn dood.......................hoe denk je dat men dat vroeger heeft gedaan? ook niet met n verdoving of n schietgebedje voor t varken, moet denk ik beetje realistisch blijven.

Heb gehoord dat Theo en henk ook met elkaar op de vuist zijn gegaan maar dat krijgen we vast nog wel te zien!

tsja Bonnie is al weer met r samsonite op wieltjes weer terug richting NL.

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 13:17

Ik heb alleen het laatste stuk gezien, en ik vond Bonnie een DOOOS 1e klas. Wat een pieperd is dat zeg!

Mental Theo vond ik wel goed, er is wel lef voor nodig om een varken te slachten, ik kan het hem niet nadoen (durf ik niet). Maar zoals hier al vaker is aangehaald, de stammen die in het oerwoud leven, slachten al duizenden jaren hun vee zo, dus waarom ineens veranderen als er een losgeslagen cameraploeg langskomt???

Toos paardloos

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 16:34

imker schreef:
Ik heb alleen het laatste stuk gezien, en ik vond Bonnie een DOOOS 1e klas. Wat een pieperd is dat zeg!

Mental Theo vond ik wel goed, er is wel lef voor nodig om een varken te slachten, ik kan het hem niet nadoen (durf ik niet). Maar zoals hier al vaker is aangehaald, de stammen die in het oerwoud leven, slachten al duizenden jaren hun vee zo, dus waarom ineens veranderen als er een losgeslagen cameraploeg langskomt???


Die stammen moeten lekker doorgaan met wat ze altijd doen.. Ik vind het alleen nutteloos dat een stel Bobo's voor onze lol zo een beest op zo een manier gaan slachten....

Lovers Estragon & Herlando Lovers

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 16:41

En weet je wat het leukste is? Iedereen kijkt ernaar, dus denken de programmamakers dat ze ons een geweldig groot plezier doen

Maarreh, het is wellicht voor "onze lol", waar ik het eigenlijk al niet mee eens ben... Het is niet door "ons" bedacht, en je bent niet verplicht om te kijken. Maar hoe wil je het probleem van geen eten oplossen? Je kunt moeilijk de zgn Bobo's laten verhongeren omdat wij geen dode varkens willen zien...

Daarbij zie je ergere dingen op tv, als ik zo vrij mag zijn...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 16:48

Ik ben het eens met Gouda en Estragon... varkens slachten ah la, maar laat dat lekker over aan mensen die weten wat ze doen (ik ga er tenminste even van uit dat die mental Theo dat niet doet voor zijn dagelijkse brood) en aan mensen voor wie het ook letterlijk een manier van overleven is en niet zo voor het vermaak van het nederlandse publiek... Ik heb het programma overigens niet gezien en ben zeker van plan dat zo te houden.

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 16:52

Geweldig gewoon hoe bonnie zich lekker op zit te maken Haha!
En dat bruggetje, iedereen gaat er zo overheen, en jawel, bonnie blijft stil staan, ze riep niet eens om hulp Tong uitsteken
En dan die koffer van dr Tong uitsteken Wat was ze van plan joh, een hotelletje Haha!
Gelukkig ligt ze er straks uit met dr zonnesteek ....

gewoon geen onderschrift :D

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 16:56

Haha geweldig! Heb het ook gezien, die krulspelden en dan ook nog make-up.. Haha!
Je zal er in het oerwoud maar niet uit zien hé, komen zoveel mensen!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 17:12

Hhhhmm mijn nicht zat daar ook met man en kind Scheve mond Ik heb er eigenlijk niet naar gekeken vind het een beetje belachelijk.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astridhorse, Bellatrix, Berriepi, Bielsje, Bnet, C_estmoi, Geralda1994, GrapeshotBot, IndianSu, Jannie79, judith_irene, meniekske, Paardennamen, Solistar, xSimonee en 71 bezoekers