Ik ga stoppen mat Kas, maar....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Ik ga stoppen mat Kas, maar....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 09:16

....verder met haar zoon Tyrano.

Okee, even vanaf het begin. Ik ben Kas gaan rijden omdat de eigenaar (net zo oud als ik en inmiddels een hele goede vriendin) niet zoveel tijd meer had. Het eerste wat ik dacht toen ik haar zag was: Jee, die is groot! Hoe kom ik erop?? Verward
Ik ben maar 1.63, Kas 1.74. Maar goed, langzaam aan begonnen en het ging steeds beter. Alhoewel ik het moeilijk vond, om bijvoobeeld de middendraf uit te zitten. Kortom, ik ben gewoon te klein voor dat paard. Verdrietig

Tyrano was inmiddels ingereden, maar daar had ze ook steeds minder tijd voor, zodat ik veel met hem deed. Niet rijden, maar verder wel. Longeren, poetsen, wandelen (voor zover dat met een hengst mogelijk is) en ik hou van hem net zoveel als van Kas. Lovers

Gister riep de eigenaar me ineens bij haar om te praten. En toen vertelde ze dat ze meer tijd had om Kas te rijden, ook op de dagen dat ik zou komen. Of dat ik interesse had om Tyrano te gaan rijden. Ik heb er zelf ook al over nagedacht en het zelf ook wel voorgesteld, dus ik zei eigenlijk meteen ja.
Ik zal Kas wel missen, maar ik hoef geen afscheid te nemen. Als ik een keer op haar wil rijden, dan mag ik 'r gewoon pakken. En ik krijg er een paardje voor terug dat ik niet hoef te delen, dus helemaal van mij is (bij wijze van spreke dan Knipoog ), hij past beter bij me en ik geef net zoveel om hem als z'n moeder.
En als het nou niet lukt, dan mag ik altijd terug.

Gister gelijk natuurlijk geprobeerd. Hij liep heel onwennig en onzeker, maar ja, hij is ook nog jong. Hij wordt in april 4, dus dat mag. Na een kwartiertje ging hij al beter lopen.

Ik geloof wel dat ik het leuk vind! Nu kunnen we samen op wedstrijd straks enzo, en heb ik gewoon m'n eigen paard. Ik hoef geen dagen meer af te spreken, als ik wil komen, kom ik gewoon. Heerlijk!!! OK dan!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:21

Hartstikke leuk, joh! Veel plezier met je nieuwe bijrijdpaardje.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:45

Dat is fijn zeg! Echt net een eigen paardje! Luxe!
Veel plezier met Tyrano....

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:50

gefelicteerd hoor (ook met je verjaardag Lachen )

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 11:30

Volgens mij zag ik je dan gisteren toen ik langs reed, of staan de paarden van Deborah al ergens anders? Maar iig heel veel succes OK dan!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 12:14

gefeliciteerd,veel succes met tyrano,en ik hoop dat het goed gaat klikken

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 13:14

Gaaf hoor, maar ik vind het toch best een gek idee. Het is altijd Kas Kas Kas en een beetje Tyrano, nu wordt dat omgedraaid... Maar wel heel veel plezier en succes, het is wel een enorme uitdaging denk ik, en Kas blijft gewoon dus je raakt haar niet kwijt!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 18:56

Dat is zeker fijn zeg ! klinkt als een uitdaging ! heel veel succes in de toekomst, ook met de wedstrijden !

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 19:30

Liesbethje schreef:
Volgens mij zag ik je dan gisteren toen ik langs reed, of staan de paarden van Deborah al ergens anders? Maar iig heel veel succes OK dan!


Nee, de paarden staan daar nog steeds. Ik was samen met Deborah aan het rijden. Ik op Tyrano (de donkere) en Debroah op Kas.

Zag het er een beetje uit?? Het was de eerste keer dat ik hem reed. Haha!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 11:42

Gefeliciteerd, veel plezier met hem. Maar hij staat toch te koop?

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 11:49

Nee, niet meer. Hij stond ook niet echt te koop, maar als ze een goed tehuis konden vinden zou het een optie zijn.
Nu ik hem ga rijden gaat hij waarschijnlijk helemaal niet weg, mits ik hem uit ga brengen in de sport.
Dus dat gaan we dan maar doen, als alles goed gaat en het klikt onder het zadel net zo goed als er naast.

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:31

Amanda"]
[quote="Liesbethje schreef:
Volgens mij zag ik je dan gisteren toen ik langs reed, of staan de paarden van Deborah al ergens anders? Maar iig heel veel succes OK dan!


Nee, de paarden staan daar nog steeds. Ik was samen met Deborah aan het rijden. Ik op Tyrano (de donkere) en Debroah op Kas.

Zag het er een beetje uit?? Het was de eerste keer dat ik hem reed. Haha!
[/quote]

Ik reed langs met de auto, dus echt veel heb ik niet gezien maar het eerste wat in me opkwam was dat jij dat weleens kon zijn omdat jij de paarden van deborah doet Haha! Zat jij als eerste op Tyrano en stond Deb er in het begin bij? want dat is wat ik gezien heb en dat zag er allemaal nog een beetje 'onwennig' uit maar zo aan de foto's te zien en hoe ik de paardjes ken worden jullie een leuke combi *LOL*

Als je nou in de toekomst een wedstrijd gaat rijden op de mustang moet je t even laten weten want dan zie ik je wel als ik sta voor te lezen Knipoog

Nientjuh087

Berichten: 38
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Dinxperlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:38

Erg leuk! Heel veel plezier ermee! (al twijfel ik er niet aan dat dat zal lukken.. Knipoog)

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 17:16

Leuk voor je zeg!! Heel veel plezier met hem!!

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:44

Het is ook een geweldig stel samen!! Ze passen echt bij elkaar.
Ik heb je vanmiddag nog zien rijden Amanda, we reden langs. Geloof niet dat jij ons gezien hebt.

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 12:20

Liesbeth: Dat was ik. Het was de eerste keer dat ik op 'm reed. Dus idd wat onwennig van beide kanten Haha!. Gistyer ging het al en stuk beter. Hij vindt het echt leuk om voor me te lopen en wordt helemaal blij als ik aankom. We passen echt goed bij elkaar!!
Het is jammer van Kas, maar dit is wel beter!

Agens: ik heb jullie idd niet gezien nee! Zag het er een beetje uit??? Haha!

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:33

Hij liep netjes! Je was aan het stappen.
Heb jammer genoeg niet veel kunnen zien, Ma reed te hard Knipoog