Ze is niet meer van mij..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nikita2
Berichten: 1
Geregistreerd: 28-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 14:06

Heb gisteravond de knoop doorgehakt en Ra is niet meer van mij.

Vier jaar geleden heb ik haar met twee vrienden gekocht en ze is in september naar Arnhem gekomen (was in Friesland ingeschaard). Helaas trok ik het niet meer om naast m'n werk en huishouden enzo ook nog twee paarden te doen. Het paardrijden was alleen nog maar klokkijken geworden en ik nam overal minder de tijd voor omdat ik het liefst vóór 21.00 uur thuis wilde zijn om met m'n huishouden en avondeten klaarmaken te beginnen. Vervolgens ben ik na een griep (oorzaak: vermoeidheid) behoorlijk over de toeren geraakt en heb een paar weken niet kunnen werken. Dan ga je toch wel nadenken over hoe het allemaal verder moet..

Ik ben blij dat Ra wel bij ons op stal blijft staan en gelukkig kan ik d'r nog wel elke dag zien en met d'r tutten. Ik heb denk ik de goede beslissing genomen; schiet toch ook niet op als ik het halfslachtig en snel moet doen wat ook terugslaat op de paarden (ontspanning moet zeker ontspanning blijven), maar ik ben er wel heel erg verdrietig van.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nikita op 2001-12-10 13:08 ]</font>

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 14:09

misschien wel beter ja,
zo houd je ook wat meer tijd over voor je andere paard
en je eigen gezondheid is natuurlijk ook heel belangrijk

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 14:44

verstandige beslissing ja....

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 18:01

Ik vind het heel jammer voor je! Ik zag je zondag op haar rijden en ik dacht nog dat het zo leuk voor je was dat je ook een heel jong paard had. Maar als je echt er geen tijd voor hebt, dan kan het gewoon niet anders.
Groetjes