lijkt die op seanpaul?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

lijkt die op seanpaul?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 23:11

ik ben ook eens creatief bezig geweest, maar mijn vraag is herkennen jullie hem?
ik heb het plaatje waar ik het vanaf heb gedaan erbij gezet en het is aan jullie om te kijken of hij erop lijkt Haha!
ik heb niet helemaal precies overgetekend maar gewoon een beetje de vorm van het gezicht en zo, dus niet de details.

voor degene die hem niet herkennen het is seanpaul (ja die met gimme the light en get busy Tong uitsteken )

Afbeelding

Afbeelding

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..


Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 02:48

ik vind het net een compositietekening, eerlijk gezegd vind ik hem niet lijken, sorry. De delen van zijn gezicht zitten bij jouw tekening op een andere plek dan op de foto.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:11

aan de rechterkant (zeg maar net naast zijn wang en naast zijn oor) had je wat meer schaduw moeten tekenen
en hij heeft een beetje een vierkant hoofd (is wel moeilijk hoor, ik weet het maar met goed oefenen kom je er vast wel Knipoog)

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 14:32

ja, oke bedankt voor de reacties, ik vind die tekening ook niet op hem lijken, maar ik vind de tekening wel wat hebben, ik heb niet echt op de details gelet Lachen

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 19:36

Ik was bij 'the making of' (dit kunstwerk is namelijk bij mij thuis in de keuken geboren Haha! ) En vind 'em best goed gelukt hoor!
En dan te bedenken dat jij haast nooit tekent, dit met pen getekend was en dit op niet al te fijn tekenpapier is gemaakt OK dan!

xx Dees

If it's not real, you can't hold it in your hand, you can't feel it with your heart
And I won't believe it
But if it's true, you can see it with your eyes
Oh, even in the dark

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 19:39

hahaha ja, dank je wel, klopt wat je zegt ik teken nooit en het is op kaftpapier gemaakt Haha!

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 19:47

Nee



kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 22:05

haha oke, ik vind hem er ook niet op lijken maar ik vind het wel een mooie tekening geworden vooral voor mijn eerste keer Haha!

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 22:22

ja, hij lijkt er niet echt op maar mensen tekenen is 100 keer moeilijker dan bv. paarden en andere dieren. Dus vind ik hem eigenlijk wel goed gelukt hoor!!!!

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 22:35

haha dank je wel bayan, het was ook niet de bedoeling om hem na te tekenen, mijn vriendin had seanpaul voor de grap na getekend maar dat was echt mislukt, dus ik dacht dat ik het beter kon doen, dus heb ik het geprobeerd maar ik was een beetje vergeten hoe hij er ook alweer uit zag dus heb ik een beetje over getekend van een foto, maar ik heb er alleen maar op gekeken om te kijken hoe hij er uit ziet, dus niet alles precies na getekend Knipoog Haha!

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers