New forest, hoe heten ze, en wat doen jullie ermee

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 08:51

Jep, alleen is ze helaas niet drachtig Boos!
Ga je naar Hans Krudde? Ik heb hem al wel foto's laten zien hoe ze er nu uitziet enzo en heb ook op Schaffelaar's charlie (van mabel x carlo) gereden in de les Haha! echt precies Brown met die ondeugende dingen!

Dat was idd Browny, ze staat er wel sukkelig op maar ze was eerst vervelend en moest henk even streng zijn Haha! daarna was ze dus poeslief Tong uitsteken

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 11:07

Ik heb ook een New-Forest!! Hij heet Kilncopse Dancer, gewoon Dancer dus. Zoals je op de foto kan zien rijd ik er western mee. Tenminste, ik doe een poging, ik modder zelf een beetje aan. Maar ik spring er ook mee, dat kan namelijk heel goed met een westernzadel. En ik ga regelmatig een buitenrit maken. Ik doe dus eigenlijk heel veel met hem. Ik heb hem een paar keer als lespony gebruikt, maar toen de lesser (mijn vriend) er afdonderde en toen Dancer een keer met hem op hol sloeg, heb ik dat maar afgeblazen.
Dit is m:
Afbeelding

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 13:27

Hej..

Ik heb 4 jaar lang een new-forest gereden en verzorgt Lachen
ze heete melody ik dacht dus altijd met een (ie) maar dat was dus niet zo..
Melody is helelaas verkocht maar met haar heb ik een heleboel gedaan.. HAha nouja geen wedstrijden maar ik heb altijd met der buitenrijden gereden met zadel en heel soms zonder zadel..
Ze is nu 9 jaar en ze heeft gelukkig een goed te huis Lachen
NOU ik zal een paard foto`s van haar plaatsen Lovers

Afbeelding
Dit is er toen ze zo`n 4 maanden niet onder zadel geweest was en het ging super maar ik zat wel aan de longeerlijn OK dan!

Afbeelding

hahaha een gekke actie

nou de lieve foto`s

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en dees vind ik ook heel koel Lovers

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 14:38

Ikke heb 2 New Foresters, Early & Melano!
Voor meer info zie mijn profiel. Met Melano rij ik wedstrijden. Voornamelijk springen en wanneer het kan SGW! Ikke rij L2 dressuur, L SGW en ben M springen startgerechtigd. Melano is 5 jaar en haar vader is Duke's Forest Oberon! Voor veel foto's zie dus profiel Knipoog

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:39

heey, de eertse reactie die van moonlight, jou new forest lijkt echt precies qua bouw op die van mij, aleen is mijne 1.44 en die van jou denk k wat groter!! hij is eigenlijk precies hetzelfde alleen een kleiner maatje, heel grappig! Heeft jouwe in de winter ook zo´n dikke vacht, die van mij staat best wel laa in het bl9oed, maar ziet er in de zomer net zo uit als die van jou!

soofje

Berichten: 99
Geregistreerd: 18-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:05

mijn new forest heet Melina Haha!
ze heeft wel wat weg van melody vind ik! qua kleur en hoofd..
ik ben L2 + 4 met haar Lachen (dressuur)

Primula

Berichten: 452
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Kessel-Lo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:02

Hey! Ik heb er ook 2: Primula van het Schietshof (vader is Berkenhof's Sunlight) en haar jaarlingzoontje Atilla van het Schietsveld (vader is Hoppenhof's Vivaldi). Daarvoor heb ik de moeder van Primula gehad, nl. Midlands Mieke (vader is Sweet William) Lachen .
Mijn 2 pony's staan op een New-Forestboerderij waar er nog zo'n 20 forestjes rondlopen... Haha! . Even opsommen: Kantjes Carna, Kantjes Warna, Kantjes Marieke, Otto, Polly van het Schietshof, Placky van het Schietshof, Ratina van het Schietshof, Offem Victoria, Ucky, Viron, Orchids Vanilla, Aiki van het Schietshof, Jolly's Wanda, Jolly's Wiarda, Jolly's Wallis, Utah, Quins, Queeny, Jolly's Scarlet... Dat zijn degene die mij nu binnenvallen, maar het kan zijn dat ik er nog vergeten ben Lachen .

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 15:01

ik heb een new forest ruin, Ramour (vader: rusty) en rijdt er alles mee. Dressuur rijd ik nu L1, springen doe ik alleen thuis en af en toe onderling en ga waarschijnlijk binnenkort meedoen met de endurance.

jessicatjuhh
Berichten: 409
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 10:23

ik heb ook een new forest pony kanjer!!!!

Afbeelding

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:38

heee Majo, nog een western forester Haha! (geweldig koppie btw Lovers )

Ik heb ook een western forest merrie Wicked Loreena.
Ze is nu bijna 4 en dr vader is Lorenzo.
ik zal kijken of ik nog een paar foto's kan uploaden, want die in mn prof. doen het volgens mij niet meer...

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:42

Bij ons op stal staan er twee waarvan er een nu drachtig is.
Ik vindt zelf dat het erg leuke pony's zijn.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:46

Ik heb er ook 2, in me profiel meer er over.
Ik men wedstrijden en rij recreatief onder het zadel.

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:10

ik heb even wat foto's geupload van mijn western forest, kijk hier maar Lachen

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:50

Ik heb een New-Forest pony gehad. Het was een ruin genaamd James (Priory Prickle x Merrie Moscan). Daar heb ik Z dressuur mee gereden, springen vond hij verschrikkelijk (iig parcoursen, een klein sprongetje ging wel). Verder was hij 1.46,5 hoog en echt super OK dan! . Ff een paar fotootjes:

Afbeelding


Afbeelding