Gewonde XchantjuhX :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Gewonde XchantjuhX :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 21:35

eigg een verslagje van gister... :p

zoals de titel al zegt ben ik gewond Haha!
Ben namelijk door mijn lieve scheetige Fjordje gebeten Scheve mond
Maar wel per ongeluk, meneer pakte het peentje iets te gretig aan en had behalve de peen ook mijn vinger Bloos!
Toen ik een gil gaf liet die gelukkig snel weer los... maar het leed was al geleden. Vinger werd namelijk steeds dikker en blauwer... dus toch maar even langs de EHBO gereden

Foto'tjes gemaakt Cheese!
Met m'n ene vinger was er gelukkig niet veel, heel licht gekneusd, maar op de andere zat een heel klein wondje (ter grootte van een speldenknopje... Rolleyes )
Maar die vinger begon er steeds kleurrijker uit te zien Haha!
Bleek dus dat ik een of andere bacteriƫle infectie had opgelopen waarbij je huid een beetje gaat afsterven Scheve mond
Dus werd van mijn spelden knoppie opeens een veel groter gaatje gemaakt omdat al het rode en opgezette weggesneden moest worden
*auw* gelukkig werd ik wel oppervlakkig verdoofd... maar soms voel je het toch wel branden Tetanus hoefde ik gelukkig niet... want die had ik pas nog gehad

Maar ik zit nu achter mijn compie met een mitella om mijn arm Bloos want ik moest mijn arm vandaag niet te veel bewegen, gelukkig heb ik een lief nichtje dat ook op paardrijden zit, die wel even op mijn Rockje wilde hobbelen... en dat vond hij wel geinig Rock-on, dudes! De rem was in de galop opeens zoek hhehehe ~~}>

Maar dat was mijn verhaaltje Tong uitsteken hoop dat jullie nog niet in slaap zijn gevallen Knipoog
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 15-03-04 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

renate85

Berichten: 2466
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:38

kan gebeuren toch?? nou veel sterkte met je vingers!