Weer even geleden,Xena aan het werk...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Weer even geleden,Xena aan het werk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 18:14

Door verbouwings drukte is het weer even geleden dat er foto's zijn gemaakt...Gelukkig zag mijn vader vandaag een gaatje,en is meegeweest!
Helaas liep Xena niet helemaal als afgelopen dagen ze was wat hangerig en slecht aan het been,maar dat is haar vergeven,ik heb ook weleens mijn dag niet..
Een kleine indruk:
(sommige foto's heb ik even bijgesneden en lichter gemaakt)

Veel foto's van het losrijden zijn er niet...Hiervoor is er veel gestapt en gedraafd Knipoog
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn vader's specialiteit,halve foto's maken,al valt deze nog mee Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Onze hond was ook mee Knipoog
Afbeelding

Reacties,tips commentaar,welkom! OK dan!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:27

Jammer dat het wat minder ging, ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel een beetje aan de foto's terugzie. Normaal ziet het beeld bij jullie er altijd lekker ontspannen en rustig uit ( OK dan! ), dat mis ik nu een beetje.

Maar ja, iedereen kan wel eens een offday hebben toch? En het is toch een merrie? Dat zegt genoeg lijkt me Haha!
Volgende keer gewoon weer beter

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:57

Ziet er vrij netjes uit, al moet ik ook toegeven dat het er normaal wat ontspannender uit ziet bij jullie Knipoog Net zoals die 2e foto, die vind ik er heel ontspannen uitzien, in tegenstelling tot de 3e foto Knipoog

Maar leuk paard, best breed geloof ik he? (zo ziet ze er iig wel uit Haha!)

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 19:09

Bedankt voor de reacties ! OK dan!

Jullie hebben gelijk hoor, meestal ziet het er een stuk ontspannener uit (gelukkig Knipoog ) Ik bedenk me net,dat ze ook hengstig is,vandaar dat ze misschien wat uit haar doen is.. (is dus een merrie ja Tong uitsteken )

Tinne,ze is inderdaad best stevig gebouwd...(en een beetje te dik Haha! )

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:11

Ze heeft idd wel een buikje, maar toch vind ik haar niet echt te dik hoor Knipoog Maar nu ik nog eens naar die foto's zat te kijken.. Hoe groot is ze? Ze lijkt echt zo groot, maar dat kan ook komen omdat ze breed is, of jij klein Haha! Maar ik vind haar echt een uberpaard lijken *LOL*

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 19:15

Whahaha, die vraag krijg ik echt in élk topic,geweldig! Haha!
Xena is zo groot niet ,ik ben zo klein....Toevallig hebben we haar gisteren opgemeten en ze is wel 1.64 hoog...Ik ben niet veel groter dan 1.58 Tong uitsteken .

Enne,wat is een uberpaard eigenlijk? Blond

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:17

KellyenXena schreef:
Enne,wat is een uberpaard eigenlijk? Blond


Nou ja.. uber is mijn stopwoord en dat plak ik gewoon voor alles waar het maar voor kan Haha! Maar in dit geval bedoelde ik dat het lijkt alsof ze een héél groot paard is Knipoog
Maar dat valt dus eigenlijk wel mee Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 19:21

Ah op zo'n manier...Had al een vermoeden dat het zoiets moest zijn...Nee,ze is inderdaad kleiner dan dat ze lijkt..Wel handig,zo'n universeel stopwoordje Haha!