buitenrit gemaakt! wel koud maar heel leuk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-01 22:26

Nou ik ben dus toch buiten gaan rijden met die klasgenoot van me. En ondanks dat ze twee maanden niet gereden waren, waren ze echt superbraaf!! Haha! ! Dante, daar reed ik op, is er een paar keer een beetje vandoor gegaan, maar dat viel allemaal heel erg mee.
We zijn met de trailer naar het bos gegaan. (het bos daarnaast is niet zo leuk om in te rijden) Daar hebben we de paardjes opgezadeld. Eerst natuurlijk een behoorlijke tijd gestapt en af en toe een kort stukje draven (omdat ze dus zo lang niet gereden waren) En na een half uurtje toch maar een gallopje gewaagd! Dante houdt alleen niet zo van water dus tijdens het galloperen lag er een klein plasje water en hij ging er met een noodsprong overheen! Haha! Lovers was wel geinig! We hebben ongeveer anderhalf uur gereden, was echt ontzettend leuk! Maar het was heeeeel koud!!! Dus een warm kopje thee ging er wel in! Haha!


Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 22:32

leuk joh!!!!!!
Party!! Party!! Party!! Party!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 22:33

Leuk dat je toch bent gegaan! FIjn dat ze zo lief waren! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-01 22:38

ik moet wel zeggen dat ik er wel wat tegenop zag, omdat ze dus zo lang niet gereden waren, maar het viel echt reuze mee!!!


Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 13:35

Ik heb gister ook buiten gereden en ook ik had verw8 dat ie gek zou gaan doen Bloos Clown
Maar integendeel hij was heel braaf net zoals die van jullie Verward Lovers Lachen
Knuf Tamaar

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 16:39

Apart he? Dat ze dan toch zo kalm blijven, maar leuk voor je dat jouw paardje ook lekker braaf was! Lovers

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:34

Ik ben gister ook naar ook naar buiten geweest…brrr! Vraagje: hoe houden jullie je tenen warm???

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 17:38

ja das een goede vraag, ik rij dan sowieso met mijn leren laarzen, dat is iig al warmer dan mijn schoenen!! Haha! En dikke sokken aan, maar dan nog heb ik koude tenen! haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers