Toon-fan op bezoek geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 12:41

Gisteren was het zover: het meisje dat mij fanmail over Toon gestuurd had, kwam op bezoek. Ze bleek vlakbij mij te wonen, dus heb ik haar van huis opgehaald en samen gingen we naar Toontje.

Ze heeft hem gepoetst en gereden, ook zonder zadel want dat wilde ze zo graag. Gelukkig is mijn dikke beer heel braaf! Haha!

Nadat hij op de rechterhand heel goed zijn best had gedaan gingen we over op de linkerhand. Toon dacht echter dat hij wel klaar was en trok een boos gezicht. Op het moment dat ze aan wilde draven ging de handrem erop en Toon stond in de parkeerstand! *LOL* Omdat hij een klap verwachtte ging hij alvast een beetje bokken, nou ja, bokken: kont 3 cm omhoog gooien! Haha!

Ik heb er even achteraan gelopen met een longeerzweep en hem flink aangemoedigd om zijn best te doen. Uiteindelijk was hij zo trots op zichzelf dat hij vanzelf in galop aansprong (en dat voor zo'n lui varken...!) en de grootste lol had!

Het meisje vond het erg leuk en kreeg hem zelfs in stap aan de teugel! Daar was ze erg trots op en daarom heb ik daar een paar foto's van gemaakt met haar toestel.

Daarna nog even met zweetdeken op de "oprijlaan" haha, afgewandeld en wat aan de hand laten grazen terwijl ik zijn stalletje uitmestte. Toon blij en het meisje blij! En ik bevroren Haha!

Ze had nog foto's mee van allerlei paarden, o.a. van de moeder van Tenders Arabier Kalimbra (Snoika) en van Toon toen hij nog in de manege liep. Een stuk slanker, maar ook veel minder spieren, dus ik doe blijkbaar nog wel iets goed Verward

Ik kon nu goed zien hoe dik hij geworden is bij deze stal... Ondanks mijn herhaaldelijk verzoek om minder hooi te voeren, blijven het enorme bergen.... Frusty Dus ik heb besloten om het hooi voor mijn paarden voortaan klaar te zetten in kratjes of zo. Je moet wat. Verward Toon is echt baggervet, gewoon spuuglelijk en niet gezond ook. Boos!

Maar ja, het was een leuke dag! Haha!


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 13:38

cool dat ze langs gekomen is...
eg wel gaaf...
queen wou dat ze een fan had haha

Love the life that you live, live the life that you love

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 15:25

He wat leuk!
Ook leuk dat ze nog wat foto's mee had genomen, kan je toch nog eens wat vergelijken.

:evaw:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 15:31

Ja, die foto's vond ik ook leuk. Ik dacht zelf dat Toon niet zoveel veranderd was, maar dat is dus wel zo, grappig. Nu dat vet er nog af... Boos! Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 15:36

hmmm wat is er met de reacties aan de hand Huilen Frusty

:evaw:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 15:37

Ja, ik zat ook al te kijken, Bartvb soms bezig...? Haha! Hij staat niet bij de aanwezigen.... Spookbart? Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 15:39

het is bij al mijn reacties Huilen *huil* dus zal het wel aan mij liggen.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 16:20

Wat schattig! Dat meisje was zeker wel blij dat Toon goed terecht was gekomen?

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:56

Wat lief zeg!! Toch leuk dat Toontje zoveel meer spieren heeft gekregen en veranderd is, nu nog afvallen en het het perfecte paardje hihi Haha!

Wat vond dat meisje trouwens van hem? En Kamika heeft ze waarschijnlijk ook gezien?

_________________
<FONT COLOR="deepgreen">
Je bent nooit te blond om te leren.
</FONT COLOR="deepgreen">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-12-10 16:57 ]</font>

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 18:40

dat is leuk.
Die moet je vasthouden als je eens een dagje niet kan Haha!
Je moet gewoon 2 hooinetten kopen en die vullen.
Zorg dat ze makkelijk opgehangen kunnen worden aan een musketon.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 10:23

Hooinetten heb ik, maar ben niet zo'n fan van gebruik in de stal.... Altijd bang dat ze er met hun voeten in belanden, zeker Kaminka die altijd zo wild is. Ik denk dat ik het hooi maar in kratjes klaarzet, kan de stalhouder het gewoon in de stal mikken.

Eerder zie ik mijn paarden echt niet afvallen hoor... Huilen

Kaminka vond ze ook leuk, maar Toon was het helemaal!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Earth, GoogleAdsense, hokke, Jet, Kellyvanloon, Mel80life, Nicollevs, schumiegirl, Suziiiie, Swift, Waratje, wisja, xSannee, xSCWx, YandexBot en 135 bezoekers