Chicken wings

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Chicken wings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 11:24

Hmmm... Simon heeft gisteren "chicken wings" klaar gemaakt als filmsnack... Vingers aflikken Men nemen een flinke voorraad kippenvleugeltjes... pakt een schaal... doet daar heel veel honing, wat sojasaus, voorraadje verse knoflook, ui, een chilipeper in stukjes gesneden en wat (verse) gember in... gooi daar de kippenvleugeltjes in... nachtje in de koelkast... en de volgende dag de kipjes in een ovenschaal doen, er nog een beetje honing over heen gieten en hoppa, in de oven. Het was erg lekker... Vingers aflikken



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:13

Volgens mij wordt het tijd dat jouw Simon verder gaat integreren in Nederland en dus omstebeurt bij Bokkers gaat logeren (en dus koken Tong uitsteken ) hahaha! Je hebt maar geboft jij!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 16:13

Ik heb hartstikke geboft! Ik wil wel kijken of ik hem over kan halen om eens te meeten in Holten hoor... en dan lukt het me vast ook wel om hem over te halen om te koken... Vingers aflikken Laatst kwam ik laat thuis (naar de paardjes geweest) en toen had hij een kleine quiche voor me gemaakt met bacon, champignons, tomaat, ei en kruiden... dat was ook erg lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:21

Ik ben blij dat die van mij niet zo'n keukenprins is Haha! dan zakt ik door Mileen heen denk ik Tong uitsteken Yummie, quiche is ook lekker!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 16:25

Tsja... daarom is het ook mooi dat ik vanaf ons nieuwe stekkie straks lekker naar mijn werk (en stal) kan fietsen... Haha! Ik moet alleen eerst even een beetje meer conditie kweken... dus ik ben vast kleine stukjes aan het fietsen. In de zomer kunnen we lekkere naar de westeinderplassen fietsen...en dan zwemmen... (picknickmandje mee )

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 10:33

Jij hebt het idd goed getroffen met zo'n man Vikki, al mag ik zelf ook niet klagen met mijn pastakokkie. De chickenwings van Kentucky Fried Chicken zijn overigens ook niet te weerstaan...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers