Sallykuyper heeft een Idealtuig gewonnen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Sallykuyper heeft een Idealtuig gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 21:32

Nee, niet omdat hij de menwedstrijd had gewonnen want hij mistte ergens een doorgang. Daar was hij natuurlijk niet zo blij mee, vooral niet omdat de tweede ronde wel heel goed ging maar ja, dat telde niet meer echt mee.

Maar hij wilde toch wel graag naar de prijsuitreiking want daar werd een spiksplinternieuw Ideal marathontuig verloot onder de deelnemernummers. Dat zou goed van pas kunnen komen want binnenkort wordt mijn paard ook betuigd en er was dus een tweede tuig nodig.

Dat hoeft nu dus niet meer gekocht te worden want Sallykuypers deelnemernummer was het winnende nummer OK dan!

En aangezien hij zo van het poetsen van tuigen houdt krijgt mijn Parcival het niet onderhoudsvrije tuig en heeft hij het voortaan wel heel gemakkelijk Haha!

Niet gewonnen maar toch gewonnen. Volgens mij is hij hier blijer mee dan met een eerste plaats Knipoog

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:41

Zohee, dat is het betere werk

Bij welke wedstrijd was dat?

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 21:44

De indoor Hulten bij manege Thielen. Was een mooi opgezet parcours maar wel behoorlijk lastig te rijden. Er gingen er heel wat de verkeerde kant op waaronder dus ook Sallykuyper Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:52

Jammer van de wedstrijd, maar zo'n tuig is een mooie troostprijs!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:06

idd, jammer van de wedstrijd, maar op deze manier
toch een leuk uitstapje geworden

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:49

Hee, geweldig, een doorgang missen en dan tóch met een prijs naar huis gaan Haha!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:50

Klinkt als een mooie prijs OK dan!

Gefeliciteerd Lachen.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:05

Percy schreef:
De indoor Hulten bij manege Thielen. Was een mooi opgezet parcours maar wel behoorlijk lastig te rijden. Er gingen er heel wat de verkeerde kant op waaronder dus ook Sallykuyper Haha!

oh ja, klopt was wedstrijd vandaag Lachen

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 01:15

Dat is leuk meegenomen zo'n prijs! OK dan! Lachen En volgende keer wel goed rijden he!! Tong uitsteken

Ann

Berichten: 13246
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 07:40

Gefeliciteerd met deze leuke prijs OK dan!
Dat gaat goed van pas komen Lachen

Nobby

Berichten: 248
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 08:39

Nou, ik heb eens een hele andere kant van Sallykuyper gezien toen zijn wagennummer werd omgeroepen. En niet alleen ik, maar de hele West-Brabant competie!! Dat was lachen Haha! Haha! Haha! .
Zo blij als een klein kind was hij. En begrijpelijk, wie is dat niet met zo'n prijs.
Veel plezier ermee Sallykuyper!!

Groetjes,
Nobby

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:59

Wow dat is wel een erg leuk prijsje om te krijgen bij een verloting Haha!
Gaaf zeg, en nu maar hopen dat het past Knipoog

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 14:31

Ja, die vreugdedans van Sallykuyper ben ik natuurlijk misgelopen omdat ik eerder naar huis moest, dat is nou jammer want dat had ik ook wel willen zien Knipoog

Als het niet past mag het omgeruild worden, dat was geen probleem. Het tuig van Sally past op Parcival want dat heeft er al eens op gelegen. Binnenkort kunnen we de bossen rond Chaam onveilig maken met twee aanspanningen Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:19

Fijn zeg, altijd leuk, een prijsje winnen Haha! !

zuppie
Berichten: 120
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: mooie twenteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:38

Gefeliciteerd Sallykuiper, geweldig zeg. Dat geeft toch een leuk tintje aan je dag. Een doorgang gemist, maar toch een geweldige prijs. Hoop dat jullie veel plezier hebben met jullie tweeen in de bossen van Chaam.

Sallykuyper

Berichten: 87
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 00:33

Heel stom geweest om langs een poort te rijden en het zelf niet in de gaten te hebben, maar wel zo slim geweest om toch maar even naar de prijsuitreiking te gaan; er waren 76 wagennummers en zo'n 30 prijzen in een loterij op startnummer, waarvan de hoofdprijs een onderhoudsvrij marathon tuig . Voor de grap, maar ook omdat je maar nooit weet toch maar even naar de prijsuitreiking gegaan; zowaar dat tuig gewonnen! Had toch een soort voorgevoel hoewel dat misschien raar klinkt. Wel is het dus waar dat in de regiocompetitie in de mensport iedereen elkaar alles gunt; ik ben werkelijk door iedereen die er was gefeliciteerd. De landelijke ruiters (zowel springen als dressuur) zouden qua sfeer iets van ons kunnen leren!

Nobby

Berichten: 248
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:04

Sallykuyper schreef:
Had toch een soort voorgevoel hoewel dat misschien raar klinkt. Wel is het dus waar dat in de regiocompetitie in de mensport iedereen elkaar alles gunt; ik ben werkelijk door iedereen die er was gefeliciteerd. De landelijke ruiters (zowel springen als dressuur) zouden qua sfeer iets van ons kunnen leren!


Voorgevoel: Klopt inderdaad ja, je riep de hele dag "Ik moet dat tuig hebben *LOL* "

Kwestie gunnen: normaal gesproken geef je zelf een rondje weg na het winnen van zo'n prijs, nu moesten we uitkijken dat we niet al te lang bleven hangen, want we begonnen rondjes te krijgen van iedereen Vingers aflikken !

Heb je het tuig al gepast??

Groet,
Nobby

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 14:30

Haha! Wat een ontzettend leuke "troost"prijs, zou hier al blijer mee zijn, dan de eerste prijs Lachen Geniet er maar van!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:23

Zo, dat is nog eens mooi meegenomen!

Sallykuyper

Berichten: 87
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 03:17

Het tuig past perfect; ga het vrijdag en zondag eens uitproberen aangespannen, maar de maat is geen probleem in ieder geval! Nu nog wat ruimte in de zadelkamer Nobby; want jij hebt intussen wel 3 van de 4 plaatsen aan de muur in beslag genomen!!!!!!

Nobby

Berichten: 248
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 01:15

Klopt, ik heb ook 3 tuigen Haha! !!!

Even serieus nu, ik heb een idee om de beschikbare ruimte die we hebben beter te benutten. Er zal wel wat gereedschap aan te pas moeten komen om het te reorganiseren.
Als John het goed vindt, dan hebben we uiteindelijk meer ruimte. Is ook beter voor mijn tweespantuig, want ik vindt het niet echt lekker hangen.
We hebben het er wel over in het weekend.

Nobby

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 08:45

Welke stal staan jullie als ik vragen mag? Ik zie Breda en Brecht voorbij komen Verward
Ik sta zelf op de Stapelheyde in Brecht, die zal jij dan wel kennen Nobby? Cool

Sallykuyper

Berichten: 87
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:26

Sally en Nobby staan allebei in Chaam, stal 't Beekdal, tevens een camping, maar in ieder geval een goede en gezellige stal met mooie boxen, weidegang, een binnen- en een buitenbak!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:34

Hi, hi, ik had net Percy attent gemaakt op mijn vraag omdat ik ongeduldig werd Bloos
Er zit een meeting in het verschiet *LOL* Of in Brecht of in Chaam OK dan! Lachen

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:25

Echt tof zeg!Zon mazzeltje heb ik nu nooit he.


Veel plezier ermee!