Jacqueline

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 08:50

Heb je je leren rijlaarzen al?
Ik heb dezelfde als jij hebt maar heb ze 2 jaar gelden bij Hulsebosch gekocht voor mij dus nooit meer petrie.
Meisje bij ons op stal loopt gewoon op die petrie heeft ze nog geen jaar en nu al dezelfde problemen als ik had na 2 jaar maar ik trok ze aan en stapte meteen op deed na het rijden het hoofdstelaf laarzen uit en ging dan pas het zadel eraf halen omdat ze van lopen harder slijten. Iemand op stal heeft Cavallo die heeft ze al 6 jaar en nog nooit iets kapot geweest.
oja ik ga nu inderdaad een keertje bij Vrielink kijken

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 16:39

Ja ik heb mijn laarzen en ik ben ze nu aan het uitlopen......hmmmm ik hoop maar dat ik er dan iets meer geluk mee heb Verdrietig ....vond het nog wel aardig wat geld!!!
Ik heb er nog niet mee gereden maar dat wilde ik van het weekend ,maar gaan doen.....als het een beetje weer is Verdrietig ....ben nogal een raar mens wat dat betreft, want als het slecht weer is dan vind ik het zonde om ze voor de eerste keer aan te doen hahahahaha.
Maar ik was ook van plan om ze pas met het rijden aan te doen en direct als ik klaar ben met rijden weer uit te doen.......dus hopelijk gaan ze dan wat langer mee Pling
Vond wel dat je heel goed word geholpen bij Vrielink........ging daar eigenlijk nooit zo vaak heen......ging eigenlijk altijd naar Hulsebosch Lachen
Ga jij nu ook nieuwe laarzen kopen?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 18:15

heb ze net 2 jaar dus ik wil ze ook echt helemaal op maken... moet je nagaan ben ze al 2 keer kwijt geweest om te laten maken nieuwe zolen stiksels die loslieten en nu scheurt de zijkant uit.
Ik ging eerder naar hulsebosch maar ivm met kwijtraken van mijn dekens dingen die ik had besteld die ik kon ophalen en die toen net doorverkocht bleken te zijn. Witte bandage's die ik had besteld voor een show (ruim van te voren) waren niet optijd binnen omdat iemand het briefje weg had gelegd en ze veel te laat waren besteld. peesbeschermers die gemaakt moesten worden kon ik pas na 2 weken ophalen kom ik daar ojee vergeten te maken doen we ff 5 min later waren ze klaar maar ik had 2 weken niet kunnen rijden... dat soort dingen ben zelf helemaal in m'n sas wbt vrielink

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 20:57

Ze zeiden bij Vrielink dat de laarzen wel 10 jaar mee moeten gaan, als je ze goed onderhoud......nou hoor ik jou en nu begin ik toch wel te twijfelen Verward ....maar ja ik probeer er maar zuinig op te zijn en dan zie ik het wel Pling
Hulsebos was de laatste tijd inderdaad niet meer zo bij de tijd hahahaha......dat rijmt!!!
Wij hadden dat met het tuig van Humpie en iedere keer beloofde hij dat het klaar zou zijn en iedere keer was het nog niet klaar.....en het zelfde verhaal als bij jou, op een gegeven moment was het zelfs kwijt....nou toen is Hans dus echt heel kwaad geworden.......weer gevonden en toen kon het wel meteen gemaakt worden.......grrrrrr.
Nee moet zeggen vind Vrielink hele fijne winkel waar je netjes word geholpen.....en ik vind het Molenhuus in Loenenn ook erg leuk, maar wel een beetje rommelig....maar voor de kleine hebbedingen hahahahaha Pling


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 21:00

ik vind vrielink zo superduur. of ligt dat aan mij??? hulsebos is een stuk goedkoper.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 21:07

Hulsebos is wel een stuk goedkoper ja, volgens mij en het Molenhuus is nog goedkoper en echt hele lieve mensen daar....dus voor je leuke niet al te dure hebbendingen hup hup hup naar Molenhuus Lachen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 21:42

ja doe ik ook molenhuss heeft veel aanbiedingen.
ene vrielink heeft alles in merk en bijna geen niet merk dingen dat had hulsebosch wel altijd heb namelijk eens gekeken na de merk dingen en die waren even duur.
Moolenhuus goot in de lente de winterdekens vaak in de aanbieding dus snel heen.
Ene het weekend van 20 april heeft vrielink openhuis dagen dus op niet afgeprijsde dingen 10% korting en de afgeprijsde dingen tot 50% korting:)
Oja mocht je veel nodig hebben ga eens kijken bij Garderen zijn als je meer nodig hebt de benzinekosten wel waard want ze zijn ook in merkdingen iets goedkoper dan de meeste shops hier in de buurt en ze hebben vaak leuke aanbiedingen.

Ooh en vraag bij vrielink gewoon naar de goedkope dingen vaak halen ze dan uit een stoffighoekje de niet merken ze hebben ze namelijk wel Lachen
Over vrielink niets meer dan lof singelstoot gebroken: Ik dacht na hulsebosch ben dat zadel een week kwijt dus ik zo nou haal 'm volgende week wel op die vrouw zo maar zo lang kun je toch niet zonder zadel joh doe het straks haal vanavond (koopavond) maar op nou ikke blij en hij was zowaar echt klaar dus ik vroeg wat het koste ach het was zo'n kleine moeite... en zo ookal 2 keer een deken gratis laten maken ach 1 keer met de machine erover en klaar zo weinig moeite Lachen
nee ik ga er graag heen en super advies Hulsebosch had in het laatste jaar grietjes lopen die me niet ghet verschil tussen een wollen en fleesh zweetdeken konden vertellen zweetdeken is toch een zweetdeken maakt het uit waarvan ie is!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 21:50

Over Garderen dat heb ik ook gehoort dat dat zo'n mooie zaak moet zijn.......heet toch Heja ofzo iets, wil ik ook nog een keerje heen....heb alleen nu nog ff niks echt nodig. Boos!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 21:57

jep klopt is heja trailers en er zit ook een zaak met allerlei paardenvoer enzo bij maar je moet ivm afstand wel wat nodig hebben anders is het de moeite niet ik heb er toen 2 rijbroeken gehaald scheelde in totaal 30 piek met vrielink/hulsebosch of moolenhuus
Tja ik betaal geen benzinekosten dus dan kun je het wel doen en het is nog geen 20 min met de auto

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Finesse, fleurtjeuh, gillian, Natasja22, sasja0705, Speirs, Vagabondo en 131 bezoekers