Wedstrijden gejureerd door bokt jury's?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Wedstrijden gejureerd door bokt jury's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 12:54

Ik weet niet of die eigenlijk onder het bokker/wedstrijden topic valt, maar ik ben eigenlijk wel heel benieuwd welke van de bokt jury's waar en wanneer moeten jureren...

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:56

Ik jureer nog al eens bij jullie in de buurt, maar ik zal het nooit van tevoren zeggen Tong uitsteken
Meestal stuur ik achteraf een PB als mensen het zelf nog niet door hadden/hebben.
Dus nee, van mij krijg je geen lijstje wanneer ik waar jureer. Knipoog

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:58

Fitzroy schreef:
Dus nee, van mij krijg je geen lijstje wanneer ik waar jureer. Knipoog

van mij ook niet! Haha! achteraf is het veel leuker om reacties te lezen (soms niet echt, maar ja...)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:00

Ik weet pas meestal een dag van te voren dat ik ga jureren.
Daarbij komt dat het meestal tot 5 minuten voor de proef erg vaag is welke rubriek je moet gaan doen.............

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 14:04

Fitzroy schreef:
Ik jureer nog al eens bij jullie in de buurt, maar ik zal het nooit van tevoren zeggen Tong uitsteken


Zag dat jij inderdaad vorige week bij onze buren gejureerd had. Ongetwijfeld zullen we elkaar binnenkort wel eens treffen... Maar wanneer blijft dan dus een verassing Tong uitsteken

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:08

rhijnauwen"]
[quote="Fitzroy schreef:
Dus nee, van mij krijg je geen lijstje wanneer ik waar jureer. Knipoog

van mij ook niet! Haha! achteraf is het veel leuker om reacties te lezen (soms niet echt, maar ja...)
[/quote]
hoe heet je dan? (als ik vragen mag )
als je jureerd Schijnheilig

Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:52

dat wil je echt niet weten, wanneer Fitz jureert...ik was zo zenuwachtig dat ik linkaf voor rechtsaf aanzag, hup, proef in de soep Haha!

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 15:59

Volgens mij heb ik daar niet zoveel last van. Ik maak me wat betreft Wennekers meer zorgen over hoe mijn paard op het juryhokje gaat reageren Haha!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:03

Ik zou het niet van te voren willen weten Haha!
Had bij mijn laatste wedstrijd een bekende als jury zonder dat ik het wist, toen ik ging groeten herkende ik haar en had toen de neiging om te gaan zwaaien Clown
Voordeel van een jury die je kent is dat je achteraf wat makkelijker om commentaar vraagt (en krijgt Schijnheilig ) commentaar tegen mij was na deze proefjes: neem voortaan een borrel voor je opstapt OK dan!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:05

rhijnauwen"]
[quote="Fitzroy schreef:
Dus nee, van mij krijg je geen lijstje wanneer ik waar jureer. Knipoog

van mij ook niet! Haha! achteraf is het veel leuker om reacties te lezen (soms niet echt, maar ja...)
[/quote]

Haha!
Nou, toen ik het doorhad, schoot er wel even door me heen of ik niet iets negatiefs had geschreven.. hoewel ik daar niet echt het type voor ben, maar toch.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:12

rhijnauwen"]
[quote="Fitzroy schreef:
Dus nee, van mij krijg je geen lijstje wanneer ik waar jureer. Knipoog

van mij ook niet! Haha! achteraf is het veel leuker om reacties te lezen (soms niet echt, maar ja...)
[/quote]
jammer dat je dat niet zegt, want je woont bij mij in de buurt dus misschein kom ik je nog wel een keer tegen, maar ik dressuur niet zoveel

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:29

Volgens mij ben ik een keer door rhijnauwen gejureerd, maar ik weet het niet zeker Tong uitsteken

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:50

Haha, als dat zo was streng of lief Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:20

manic"]
[quote="Fitzroy schreef:
Ik jureer nog al eens bij jullie in de buurt, maar ik zal het nooit van tevoren zeggen Tong uitsteken


Zag dat jij inderdaad vorige week bij onze buren gejureerd had. Ongetwijfeld zullen we elkaar binnenkort wel eens treffen... Maar wanneer blijft dan dus een verassing Tong uitsteken
[/quote]

Bloos! Had Fitz bij Wennekers gejureerd??? Als ik dat geweten had was ik even gedag komen zeggen... daar staan mijn pukkies tegenwoordig immers. wat dacht je van een pb'tje als je daar weer een keertje bent Fitz, ik ben toch geen wedstrijdkandidaat...
Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:20

manic"]
[quote="Fitzroy schreef:
Ik jureer nog al eens bij jullie in de buurt, maar ik zal het nooit van tevoren zeggen Tong uitsteken


Zag dat jij inderdaad vorige week bij onze buren gejureerd had. Ongetwijfeld zullen we elkaar binnenkort wel eens treffen... Maar wanneer blijft dan dus een verassing Tong uitsteken
[/quote]

Bloos! Had Fitz bij Wennekers gejureerd??? Als ik dat geweten had was ik even gedag komen zeggen... daar staan mijn pukkies tegenwoordig immers. wat dacht je van een pb'tje als je daar weer een keertje bent Fitz, ik ben toch geen wedstrijdkandidaat...
Knipoog En oh Manic, zelfs Escala gaat (met een enkele wantrouwige blik Haha! ) langs het juryhokje hoor... dan moet het met jouw stoere man vast ook goed gaan.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:24

Manon schreef:
Volgens mij ben ik een keer door rhijnauwen gejureerd, maar ik weet het niet zeker Tong uitsteken


volgens mij ook, maar ook ik weet het niet meer zeker Bloos

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 18:06

vikki schreef:
En oh Manic, zelfs Escala gaat (met een enkele wantrouwige blik Haha! ) langs het juryhokje hoor... dan moet het met jouw stoere man vast ook goed gaan.



Mijn stoere man is toch wel een ernstig watje vrees ik Haha!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:20

CGJ12 schreef:
Ik weet pas meestal een dag van te voren dat ik ga jureren.
Daarbij komt dat het meestal tot 5 minuten voor de proef erg vaag is welke rubriek je moet gaan doen.............


Hoe kan dat dan???? Je word toch veel langer voor tijd gevraagd???

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:31

Vikki, ik had beide keren niet zoveel tijd en ik had echt een megadrukke startlijst (38 combi's te jureren) dus ik was blij toen het erop zat Knipoog

Manic, dat juryhok bij Wennekers valt best mee Knipoog, er waren laatst steentjes gooiende kinderen en dat vonden de meeste paarden een stuk 'interessanter'.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:29

't is niet te hopen dat een Bokker afgelopen zondag in Maassluis heeft gejureerd... wat een baggermens was dat zeg!!! (in de M... ik heb gegroomd)

En nee... ik noem geen namen... Knipoog

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:50

ik jureer zo 1 keer per maand. Meestal in de buurt van zuid holland/brabant.
Ik ben in december nog bij wennekers geweest, nou dat was wat zeg. mijn paard was bang van het hokje en de stapmolen Haha! , wij hebben namelijk geen stapmolen, dus die was tijdens de proef extra interresant Lachen , volgende keer beter.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 00:00

Jeetje, confetti, dan was dat ook een eind uit de buurt voor je!

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 00:50

Fitzroy schreef:
Manic, dat juryhok bij Wennekers valt best mee Knipoog, er waren laatst steentjes gooiende kinderen en dat vonden de meeste paarden een stuk 'interessanter'.


Ik heb helaas de laatste tijd toch al veel dat ik hem wat moeilijk kan inschatten. Als hij eenmaal op gang en met zijn aandacht d'r bij is zal hij er heus langs lopen, helaas heb ik daar meestal een paar rondjes voor nodig :-D

Je moet niet toevallig zondag bij ons jureren, toch? Schijnheilig

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 08:38

Fitzroy schreef:
Jeetje, confetti, dan was dat ook een eind uit de buurt voor je!

Valt wel mee, 1 1/2 uur rijden Haha! , wij reizen wel vaker wat verder weg, zeker voor de menwedstrijden, want officiele zijn er bij ons in de regio bijna niet , alleen maar van die wilde wedstrijden.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:38

YvonneS"]
[quote="CGJ12 schreef:
Ik weet pas meestal een dag van te voren dat ik ga jureren.
Daarbij komt dat het meestal tot 5 minuten voor de proef erg vaag is welke rubriek je moet gaan doen.............


Hoe kan dat dan???? Je word toch veel langer voor tijd gevraagd???
[/quote]
Ik fungeer het meest als "invaljury"...........
Ik heb geen agenda en wil niet teveel verplichtingen aangaan waar ik later weer spijt van krijg.
Maar dat is persoonlijk.

Ik geef me écht ook geen maanden van te voren op voor wedstrijden als ruiter trouwens.
Een week is eigenlijk wel maximaal. Als het even kan regel ik dat ook het liefst een dag van te voren.