Wat voor cadeautje kan ik hem geven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Wat voor cadeautje kan ik hem geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 22:00

Tja de tekst zegt het al, wat voor cadeautje moet ik kopen?! Het is voor iemand die ik al een jaar of 4 ken maar waar ik sinds kort veel en op een ietwat "andere" manier contact mee heb Haha! Het is een hij en hij viert eerdaags zijn verjaardag waar ik op ben uitgenodigd, maar ik weet echt helemaal niets om hem te geven........

Hier even wat facts: hij word 27, is piloot en altijd in voor een grapje Ik weet het gewoon echt niet Bloos! Wie heeft de gouden tip?!

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:14

MickeyMouse-slip ? Tong uitsteken

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:16

Houdt hij van een slokje?
Een echt goede fles wijn/whisk(e)y/cognac?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:31

Ik heb van de week een "paketje" gemaakt voor "een hete avond" Schijnheilig !
Daar zat in: een mannen-tijdschrift (deze heer is homo, dus heb ik er géén playboy in gedaan Knipoog ), een fles Ramazotti, een zak "hete" tortilla chip, met bijbehorend "hete" saus, "hete" kaugums (airwaves) en omdat hij erg van marsepein houd, had ik bij de bakker een doosje lucifers van marsepein laten maken. Als decoratie had ik er rode pepertjes over gestrooid.
Laat je fantasie werken, zo´n pakketje kun je samenstellen zoals je wilt Knipoog .

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 13:19

Sterre schreef:
Ik heb van de week een "paketje" gemaakt voor "een hete avond" Schijnheilig !
Daar zat in: een mannen-tijdschrift (deze heer is homo, dus heb ik er géén playboy in gedaan Knipoog ), een fles Ramazotti, een zak "hete" tortilla chip, met bijbehorend "hete" saus, "hete" kaugums (airwaves) en omdat hij erg van marsepein houd, had ik bij de bakker een doosje lucifers van marsepein laten maken. Als decoratie had ik er rode pepertjes over gestrooid.
Laat je fantasie werken, zo´n pakketje kun je samenstellen zoals je wilt Knipoog .


Hahahaha wat een goed idee OK dan! ik ga gelijk mijn best doen en mijn fantasie de vrije loop laten want deze heer is namelijk geen homo, dus zal ik de inhoud ook iets moeten aanpassen Knipoog

Misschien dat ik i.p.v. een fles Ramazotti ( Verward ) wel een fles champagne of rode wodka in doe, dan kunnen we samen teut worden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:46

napoleon schreef:
want deze heer is namelijk geen homo, dus zal ik de inhoud ook iets moeten aanpassen Knipoog


WEET je dat of HOOP je dat? Tong uitsteken

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 13:53

Sonja"]
[quote="napoleon schreef:
want deze heer is namelijk geen homo, dus zal ik de inhoud ook iets moeten aanpassen Knipoog


WEET je dat of HOOP je dat? Tong uitsteken
[/quote]

Hahahaha nee ik WEET dat Knipoog en om heel eerlijk te zijn, als ik het pakketje iets aanpas kunnen we er samen plezier van hebben Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:54

Ze kent hem al 4 jaar Sonja, dus ik denk dat ze daar nu inmiddels wel achter is Tong uitsteken !

Overgens: Ramazotti is een drankje, dat vaag in de richting van Jägermeister gaat, alleen véél lekkerder Vingers aflikken !
Je drinkt het met een blokje ijs en een schijfje citroen. Bij ons hebben ze zo af-en-toe die fles in een cadeau verpakking, met 2 mooie "Ramaz" glaasjes erbij. Misschien heb je geluk en vind je zoiets bij de slijter. Champagne of rode Wodka is natuurlijk ook prima; wat ik al schreef: laat je fantasie de vrije loop Pling !!
In jouw geval kan je er dus ook een Playboy in doen Schijnheilig !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:07

*LOL* In dat geval ga ik voor een mand met lekkere hapjes erin, een lekker flesje van jullie favo drankje, zo'n houten massagedingetje (bv zo'n poppetje op 4 pootjes, is heerlijk op je rug en schouders Tong uitsteken ), lekker flesje massageolie en verder wat je nog meer denkt te kunnen gebruiken op die avond Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 14:12

Sterre"]
Ze kent hem al 4 jaar Sonja, dus ik denk dat ze daar nu inmiddels wel achter is Tong uitsteken !
[/quote]

Ehhm, ik ken hem 4 jaar als een goede vriend.............. maar ik geloof dat het nu wat meer begint/is geworden Haha!


[quote="Sonja schreef:
:)) In dat geval ga ik voor een mand met lekkere hapjes erin, een lekker flesje van jullie favo drankje, zo'n houten massagedingetje (bv zo'n poppetje op 4 pootjes, is heerlijk op je rug en schouders Tong uitsteken ), lekker flesje massageolie en verder wat je nog meer denkt te kunnen gebruiken op die avond Haha!


Misschien is dit nog iets te heftig, weet namelijk niet of ik dit wel durf te geven Bloos!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:15

Kan best hoor... je zegt er toch niet bij dat jij de spullen wel 'in wil wijden'... Haha! maarre... als hij dat nou voor mocht stellen... mijn zegen heb je Knipoog .

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:18

Je schreef dat hij altijd wel in is voor een grap Knipoog !
Vandaar dat je bij het geven van het pakketje, er wel bij moet zeggen dat hierin de ingredienten zitten, voor een "hete nacht" Tong uitsteken !
Je kunt er zowel "neutrale" dingen in doen (de chips, kaugom), als ook "suggestieve" dingen Clown ! (Playboy, fles drank, zo´n massage dingetje) en "gekke" dingen (rode pepertjes, thee met peper)

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 14:25

Sterre"]
Je schreef dat hij altijd wel in is voor een grap Knipoog !
Vandaar dat je bij het geven van het pakketje, er wel bij moet zeggen dat hierin de ingredienten zitten, voor een "hete nacht" Tong uitsteken !
[/quote]

wahahahaha als ik dat zeg dan denk ik dat ik helemaal niet meer in de buurt van de logeerkamer kom *LOL* mmmmmm misschien moet ik idd maar eens een keer weer lekker brutaal doen en idd zo'n "ingredienten" pakketje geven........

[quote="vikki schreef:
Kan best hoor... je zegt er toch niet bij dat jij de spullen wel 'in wil wijden'... Haha! maarre... als hij dat nou voor mocht stellen... mijn zegen heb je Knipoog .


Dank je Vik Knipoog denk alleen dat als ik zeg dat er "ingredienten" in zitten voor een "hete nacht" dat ik niet eens meer de zin: "in wil wijden" hoef te zeggen Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:39

Zo'n pakketje is inderdaad een heel leuk idee, laat je ons weten wat er nou definitief in komt te zitten ? Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:14

leuk idee zo'n pakketje!
VInd ik ook altijd moeilijk hoor om dat soort dingen te doen...
Succes! en laat ff weten hoe het afgelopen is!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 17:51

Yellowfish schreef:
Zo'n pakketje is inderdaad een heel leuk idee, laat je ons weten wat er nou definitief in komt te zitten ? Haha!


Hahaha dat zouden jullie wel willen weten he?! Maareh, ik heb A gezegd dus ik zal ook B zeggen en jullie uiteraard wel vertellen wat er in zit en hoe het pakketje beviel Haha! Knipoog

Ik ga vrijdag shoppen.......

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 19:21

napoleon schreef:
Hahaha dat zouden jullie wel willen weten he?! Maareh, ik heb A gezegd dus ik zal ook B zeggen en jullie uiteraard wel vertellen wat er in zit en hoe het pakketje beviel Haha! Knipoog

Natuurlijk willen wij dat weten Tong uitsteken , vooral het laatste Haha! !!