ik weet niet te vragen voor mijn verjaardag!help!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

ik weet niet te vragen voor mijn verjaardag!help!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 16:16

over een tijdje ben ik jarig...mijn vriend etc vragen mij allemaal wat ik graag hebben wil...maar ik kan me helemaal niet verzinnen ik heb eigenlijk alles al...sieraden etc heb ik al gehad vorig jaar net zo als paardenspule (nieuwe zweep rijbroek)

ik weet het echt niet..

Heeft iemand nog tips??

GR CLaudia

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 16:18

hmm... boeken? luchtje? bonbons? Lachen

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 16:44

Is er niet iets duurs dat je al heel lang wilt hebben maar ook niet zomaar voor je verjaardag kunt vragen aan je vrienden omdat het te duur is?
Dan kun je vragen of ze je "spaarpot" willen vullen daarvoor, daar heb je meer aan dan allemaal van die kleine prulletjes.

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:24

Iets leuks voor aan de muur, of op je kamer? Bijzondere foto uitvergroot en ingelijst enzo... Margreet heeft ook een goed punt Lachen

elisa_

Berichten: 1673
Geregistreerd: 29-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 20:13

make up ofso? een planten bon? voor leuke plantjes in je tuin..

.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:03

Haha, ik zit hier met hetzelfde probleem.
Ik weet nooit iets te vragen omdat ik gewoonweg de dingen niet nodig heb.
Ik kan wel make up vragen, maar ik heb al zoveel.
Lekkere luchtjes en kleren heb ik ook. Mij kamer ziet er ook goed uit zo. Dus dan vind ik het zo stom om dingen te gaan vragen die ik niet nodig heb. Dan laat ik me liever verassen, dan vind ik de dingen vaak leuker Knipoog

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:56

Een kennis van mij wist het ook even niet en vroeg uiteindelijk maar een Quad Haha! Zo'n motor op vier wielen weet je wel. En ze kreeg hem ook.
Je kan het altijd proberen, toch? Is altijd handig op concours, je hoeft nooit meer te lopen Haha!

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:57

Zelf weet ik ook vaak niet wat te vragen. Wat ik dus al een paar keer gedaan heb is gewoon iets gaan doen met z'n allen. Iets wat je normaal niet zo gauw zou doen is het leukst Lachen
En dan deel je de kosten, heeft iedereen toch wat gegeven en jij zit niet met allerlei vage zooi waar je eigenlijk niks mee kunt.

*Het leven is te kort om moeilijk te doen!*

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 00:02

Wat een heerlijk luxeprobleem! Haha! Maar voor volgende maand wil ik ook echt iets nuttigs vragen... Moeilijk is dat!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:02

Een leuk bad/douche setje van Lush... echt goddelijke spullen hebben ze daar... of een goed boek (ik heb nog wel talloze tips, dus als je graag leest... laat maar weten van wat voor soort boeken je houdt)... leuke dvd's (als je nog geen dvd speler hebt... een dvd speler Haha! ) ... goh, dat probleem dat jij hebt heb ik nou nooit... Haha! Oil & Vinegar blijft ook een leuk winkeltje om leuke en bruikbare kadootjes uit te kiezen...

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:20

Geef ze het rekeningnummer van een door jouw uitgekozen hulp organisatie!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:38

IK heb gewoon geld gevraagt, en de mensen die me goed konden en dat niet wilden geven weten wel waar ze me blij mee kunnen maken dus die kwamen toch nog met wat moois aan Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:04

avondje/dagje uit naar bios of uit eten ofzo. Of anders een beauty dag of behandeling of zo.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:33

Zeg dat je gewoon niets wilt,omdat je alles al hebt wat je hartje begeerd!
Laat ze gewoon lekker op verjaardag komen met...........een gezellig humeur. En btw dat idee van irish_lady is ook niet verkeerd.

https://www.facebook.com/FotoBiancaS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: batje, Chita, DenieesB, Exorcizamus, GoogleAdsense, hagelslag, janneke584, Marleen_L, Miekie74, Miesemuisje, Mrskiwi, Plus_en_Min, Priscilla27, Roosch, Rose94, xAlice, Zebrastreep, Zick_Zack en 69 bezoekers