myler bit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

myler bit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 22:39

hoi,

Ik was eigenlijk benieuwd naar jullie mening over het myler bit? De ruitersportzaak was er erg enthousiast over. ik heb hem tijdje geprobeerd maar vond het niet wat.... of in ieder geval. ik vond het veel geld voor zo'n ding.. ( 105 euro). Ben benieuwd...

kijk op www.pensionstaldevink.nl... je zult de baas maar zijn Knipoog


rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:09

ik weet niet of je western of engels rijdt (ik dus western). en ik heb 2 mylers. een trensje (genaamd babybitje) en een met van die scharen. bijde zijn wel zachte uitvoeringen, ze zijn er nl ook in een nogal heftige vorm met gedraaide mondstukken enz.

ik hou het even bij de trens.
mijn ervaring is dat niet elk paard er even lekker op loopt. mijn paint loopt er super op, daar heb ik ook een dubbel gebroken (engelse) trens op geprobeert maar de myler ligt bij haar lekkerder. hoofd rustiger en minder getrek en gepull.
en een van mijn andere paarden liep helemaal niet lekker op die myler, moeilijk met mond en hoofd. bij haar heb ik er een D-trens in gehangen en toen was het veel beter. ze wilde dus meer ingesloten zijn met haar mond.
verder vind ik het wel erg fijne bitjes maar idd een rib uit je lijf


joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 09:42

Zelf rijd ik engels. Bij mijn paard merkte ik niet veel verschil heb hem toen maar weer gewoon teruggebracht. Vond het veel geld....Lachen

kijk op www.pensionstaldevink.nl... je zult de baas maar zijn Knipoog

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:47

O brrrr die bitten heb ik zien hangen, martelwerktuigen vond ik het!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:56

Mylerbitten heb je, net als van elk ander merk, in alle soorten en maten. De reactie van irish_lady raakt hierdoor kant nog wal.

Ik rij met een heel simpele, enkelgebroken Myler met draaibare schaartjes en mijn paard loopt er heel fijn op. Het ligt lekker stabiel in de mond, ze is er fijn ontspannen mee. De prijs was inderdaad niet laag, maar gezien de kwaliteit kan ik er goed mee leven.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 bezoekers