Heupbroeken van tegenwoordig

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Heupbroeken van tegenwoordig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 22:00

Het is echt niet meer normaal, een tijdje terug kwamen de heupbroeken, die waren nog wel te doen (voor mij Tong uitsteken )

Maar nu, ik was van de week ff in de stad(Rotterdam) om een broek te kopen, maar nee hoor, allemaal van die superlage heupbroeken, nou ik met m'n maatje 42/32 kom daar echt niet in, ik kom er wel in, maar dan kun je zo in m'n reetspleet kijken, en een dikke laag vet wat eroverheen valt, nee het ziet er echt niet uit! Zaten ze voor derest perfect, maar zodra je iets hoger keek hoefde het al niet meer
Zoiezo kan ik mij niet voorstellen dat het met een maatje 34/36 ook echt lekker zit, want zodra je bukt... hmm ik wil het niet eens weten Haha!

Vraag me af waarom ze die broeken uberhaupt in een maatje 42/32 maken, want dat is gewoonweg géén gezicht! En vraag me ook af wie het wel koopt?(met die maat)

Gelukkig heb je bij de H&M nog de "gewone" heupbroeken. Die vallen niet zó laag...

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:13

*schater*

"Heb je je spaarpot bij je Denies ?" <- spleet Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:17

Ja die hele lage vind ik ook niet echt wat, zitten voor geen meter, zoals sommige van Indian Rose bijvoorbeeld (wel jammer, want ze zijn verder erg mooi). Ik heb nu een nu een nieuwe broek van Kuyichi en dat is een mooie heupbroek, niet te laag.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:20

denz schreef:
Zoiezo kan ik mij niet voorstellen dat het met een maatje 34/36 ook echt lekker zit, want zodra je bukt... hmm ik wil het niet eens weten Haha!

Als je een riem om doet valt het wel mee hoor (meestal, zo niet, dan hoor je het vanzelf hahah). Nee ik vind dat ook wel irritant, maar van de andere kant vind ik van die hele hoge broeken vort lelijk, zo erg als ik hieraan gewend ben. Ik vind ze wel heel mooi dus. Gewoon kei hard afvallen, dan is het leuk Schijnheilig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:21

De nieuwe mode is heupbroekmodel-rijbroek! *LOL*

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 22:22

Lenn"]
[quote="denz schreef:
Zoiezo kan ik mij niet voorstellen dat het met een maatje 34/36 ook echt lekker zit, want zodra je bukt... hmm ik wil het niet eens weten Haha!

Als je een riem om doet valt het wel mee hoor (meestal, zo niet, dan hoor je het vanzelf hahah). Nee ik vind dat ook wel irritant, maar van de andere kant vind ik van die hele hoge broeken vort lelijk, zo erg als ik hieraan gewend ben. Ik vind ze wel heel mooi dus. Gewoon kei hard afvallen, dan is het leuk Schijnheilig
[/quote]


Hey, ik vind het ook veel mooier dan een broek die boven je navel zit, vooral als je wat steviger bent oogt een heupbroek gewoon slanker(niet als hij té laag en net even té strak zit Tong uitsteken )
Een extra lage heupbroek kan mooi zijn, als je superslank ben, een goeie houding hebt, en je ondergoed er niet bovenuit komt Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:25

ik vind juist dat die heupbroeken niet slanker lijken! Het oogt alsof je hele brede heupen hebt, geen taille en een extreem lang bovenlijf!

Van begin af aan vond ik ze al reuze lelijk, maar ik ben er nog steeds niet aan gewend. Gelukkig heeft Claudia Strater en dat soort zaken nog gewone normale broeken.

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:38

Die hele lage vind ik ook niet mooi, heb zelf mt 34-36, maar ook daar kijk je recht in die spleet!! De gewone heupbroeken vind ik wel mooi als je slank bent, kun je je lijntje mooi zien. Als je wat gezt bent of dikker vind ik de wat hogere broeken mooier afkleden.

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:42

Inderdaad, een heupbroek maart juist dikker, het benadrukt je heupen, en als je dan ook nog eens flinke dijen hebt en wordt ook dat lekker benadrukt. Bovendien is de kans op zwembandjes hoger.

Maar om ontopic te blijven:
Inderdaad die broeken zitten verschikkelijk! Maargoed aangezien ik toch niet echt een typje ben die veel met een blote buik wil rondhuppelen heb ik ook niet veel van dat soort broeken (Ik zou namelijk geen andere nuttige reden hebben om een heupbroek aan te trekken)
Maar broek die tot de navel komen vind ik ook verschikkelijk! Dat doet zo'n zeer aan in je buik als je gaat zitten en het tekend zo af onder strakke truitjes

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 22:48

Het ligt er denk ik aan hoe dik je bent, maar bij mij lijk ik juist slanker, als ik een "gewone" broek aantrek ziet dat er gewoon niet uit, strak in je buik, vooral als je gaat zitten ieuw, met een hoge broek laat je juist je brede heupen zien vind ik, dit was trouwens laatst op tv bij een mode programma, dat een heupbroek(niet de laagste) met uitlopende pijpen je slanker laten lijken, maar je moet dan natuurlijk wel een ruimvallende heupbroek aantrekken en niet eentje waar je vet overheen puilt Tong uitsteken

Maar goed, het ligt natuurlijk ook aan ieders bouw Lachen

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:51

Ik vind juist dat je beter geen heupbroek aan kan trekken als je wat steviger bent, vaak je zie dan zo dan vet eroverheen blubberen...
Zelf heb ik ook een redelijk lage heupbroek, maar dat is gewoon een kwestie van goeie (lage) string aantrekken en als je gaat zitten opletten dat je broek ver omlaag gaat...

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:52

Hier spreekt ook een maat 36 mét heupbroeken......!
Ik moet eerlijk gezegt niet meer denken aan de broek met hoge band.... ik vind mn paardrijbroek al een ramp!!!!

Dat héle extreem lage hoeft van mij ook niet zo. Ik heb één hele lage van Nolita maar dat is dan ook meteen een heel strak model (een soort van legging) en Pipo vond het er idd niet uitzien Haha!

Ik vind het wel leuk al kan iedereen van mijn string genieten als ik ga zitten en dat is wel wat minder.... Verward
Een broek voor uitgaan dus, waarbij je lekker moet blijven staan Haha!

(hmm alleen voor uitgaan is 160 euro misschien toch wat aan de dure kant..... Verward )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:53

Nou Saluut, dat wordt de nieuwe Cavallo-rijbroek!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:54


Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:56

Jurga schreef:
Nou Saluut, dat wordt de nieuwe Cavallo-rijbroek!


Owh ja?? Komen die met een heupmodel?? Haha! Haha! OK dan!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:56

Idd crosspost.
Slotje dus.