Mijn eerste keer L1!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LesleyLady

Berichten: 497
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Bollenstreek

Mijn eerste keer L1!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 21:00

Vandaag heb ik voor het eerst L1 gestart op eigen terrein. Ik moest buiten inrijden en er stond best veel wind maar het was gelukkig droog De inrijbak is nogal groot (50 bij 70 m) en mevrouw maakte daar dankbaar gebruik van. Al na 10 minuten kon ze zich niet meer inhouden en vloog ik Extreme duivel Heb haar maar op de volte gezet en na een aantal minuten kalmeerde ze weer een beetje Hyper! Gelukkig reden er nog niet heel veel mensen want ik had even niks meer te zeggen...
Ik dacht dat ik om 12.22 moest starten maar dat bleek 12.00 te zijn.... Euhm Bloos Na een tijdje ging het rijden al wat beter. Ze was meer op mij geconcentreerd dan op haar omgeving (flapperend plastic is errug eng Nagelbijten / Gniffelen )
Toen moest ik dus al de bak in: over de 1e proef was ik best tevreden. Ze had de turbo nogal aan staan en dan is het nogal lastig om haar niet overhaast te laten lopen, maar het ging best eigelijk.
De 2e proef was ze rustiger, maar vond ik haar eigelijk een beetje gaan hangen. Het wijken ging wel erg goed
Over de uitslag was ik heel tevreden: 2x 1e met 163 en 164 punten dus ik ben blij!!!

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:02

hee

soo, goed gereden zeg voor de 1e keer, echt toppie! OK dan!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:11

nou tevreden mag je zeker wel zijn met zo'n uitslag Haha! OK dan! gefeliciteerd hoor Knipoog

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:47

Wel tevreden zegt ze dan Knipoog Nou als je al zo begint, dan race je ook zo door naar de L2. Hoeveel deelnemers waren er?

LesleyLady

Berichten: 497
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 21:56

Jaah ok, superblij natuurlijk Haha! Er waren nog 4 andere deelnemers en ik vond wel dat ze streng gejureerd hadden, want in de 1e proef was had degene die 2e was 156 punten... Scheve mond
Het zou inderdaad leuk zijn als we zo door blijven rijden, maar ik heb geen haast...
In de B heb ik 5 wedstrijden gestart en daar 13 winstpunten gehaald, maar voordat ik de stap naar het L2 waag moet ik nog wel een aantal dingetjes verbeteren. Lachen
Mijn middendraf en middengalop zijn altijd een zwak punt, evenals het halsstrekken..... Blijft lastig!