Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
suleilitha schreef:Wat me opvalt is dat iedereen schijnt te denken dat de houding die het paard aanneemt op de linker foto een gevolg is van de optoming, maar we kunnen natuurlijk niet zien wat er buiten het kader van de foto op dat moment aan de hand was, noch wat er paard aan het uitvoeren was. De houding kan een hele andere oorzaak hebben dan hier voetstoots wordt aangenomen.
. Je kan best wel eens gelijk hebben! 
Julie_x schreef:Klopt inderdaad. Al vind ik nog altijd het bit een eng zicht geven. En het zal vast geen prettig gevoel geven.
Zoveel spul op een paardehoofd.. Wat een werk

MarvanTom schreef:TS heeft een punt hier!![]()
De linker wordt gebruikt voor draverijen, dus geld. De rechter is niet echt duidelijk, maar ziet eruit als een paard die maar gedoogd wat het aangedaan wordt.
Als je niet op de hoogte bent van waar dingen voor worden gebruikt, krijg je al snel het idee dat er iets niet klopt.
suleilitha schreef:Ik vind het niet gek dat ze middelen gebruiken om verstikking tegen te gaan. Ik heb wel eens een draver dood neer zien vallen die werd "dichtgereden" geen leuk gezicht!!! Nee, dan maar een lipkoord of een panty, beter dan een dood paard.

x_Mliss schreef:Een optoming om er voor tezorgen omdat we zo graag willen winnen.
Om er voor tezorgen dat je paard niet dood neervalt.
Is in mijn ogen zware dieren mishandeling.